דף הבית » תרופות סבתא » דלקת השתן – 14 התרופות של סבתא פופולריות בין כל הגילאים ומרגיעים
ddcdadaa ddadaadf  ddaadaddaddaa dadc daddaad daddaddcdadddaa d

דלקת השתן – 14 התרופות של סבתא פופולריות בין כל הגילאים ומרגיעים

הכאב של דלקת השתן – 14 התרופות של סבתות הפופולריות בין כל הגילאים

דלקת השתן היא מצב כואב של דרכי השתן הנגרמת על ידי דלקת בשופכה.זה יכול להיגרם על ידי זיהום חיידקי, אך זיהומים נגיפיים ואחרים שאינם בקטריאליים יכולים להיות גם הגורם הבסיסי.דלקת השתן היא מצב שיכול להשפיע על גברים ונשים כאחד בכל הגילאים, והכאב יכול להיות מתיש.החדשות הטובות הן שיש מספר תרופות ששימשו במשך מאות שנים על ידי סבתותינו שיכולות לעזור להקל על הכאב והאי נוחות הקשורים לדלקת בשתן.

במאמר זה נחקור 14 מהתרופות של הסבתות הללו הפופולריות בין כל הגילאים ונוכח שהם די מרגיעים כאשר משתמשים בהם כראוי.אנו נספק טיפ מועיל כדי לוודא שתפיק את המרב מהתרופות.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון רחב של מחלות, כולל דלקת בשתן.להלן כמה מעשבי התיבול שניתן להשתמש בהם לטיפול במצב:

  • קמומיל: עשב זה יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לדלקת בשתן.זה יכול גם לעזור להרגיע את הכאב.
  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל דלקת בשתן.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים למצב.
  • Echinacea: עשב זה שימש לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת בשתן.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים למצב.
  • לבנדר: לבנדר ידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות, והוא יכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לדלקת בשתן.
  • חמוציות: חמוציות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל דלקת בשתן.זה יכול לעזור לשטוף את החיידקים שיכולים לגרום לזיהום.

שינויים תזונתיים

ביצוע כמה שינויים פשוטים בתזונה שלך יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת בשתן.להלן כמה שינויים תזונתיים שיכולים לעזור:

  • הגדל את צריכת הנוזלים שלך: שתיית שפע של נוזלים יכולה לעזור לשטוף את החיידקים שעלולים לגרום לזיהום.
  • צמצם את צריכת המזונות החריפים שלך: אוכל חריף יכול לעצבן את השופכה, ולכן עדיף להימנע מהם אם יש לך דלקת בשתן.
  • הגדל את צריכת ויטמין C: ויטמין C יכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לדלקת בשתן, ולכן הגדלת הצריכה שלך בוויטמין זה יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות.
  • להפחית את צריכת הסוכר שלך: סוכר יכול לעצבן את השופכה, ולכן עדיף להימנע ממנה אם יש לך דלקת בשתן.
  • הגדל את צריכת הפרוביוטיקה שלך: פרוביוטיקה יכולה לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של החיידקים בגוף, מה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת בשתן.

טיפ מועיל

כשאתה משתמש באחד מהתרופות המפורטות לעיל, חשוב לוודא שאתה שותה שפע נוזלים שיעזרו לשטוף את החיידקים.זה יעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת השתן.

הסעדים של סבתא לשתן דלקת תשתן

דלקת השתן היא דלקת בשופכה, צינור הנושא שתן משלפוחית השתן לחלק החיצוני של הגוף.זה יכול להיגרם כתוצאה מזיהום חיידקי, אך פעמים רבות זה תוצאה של גירוי או פגיעה בשופכה.סבתות בכל העולם משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול במצב זה במשך מאות שנים.להלן ארבע עשרה תרופות פופולריות המשמשות סבתות לדלקת בשתן.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות.ניתן להשתמש בו כדי להפחית דלקת ולבטל חיידקים מהשופכה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה לדלקת בשתן, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת.שתו תערובת זו פעם או פעמיים ביום עד שתסמינים שוככים.

2.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות משמש במשך מאות שנים כתרופה לזיהומים בדרכי השתן.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ויכול לעזור להפחית את הדלקת בשופכה.כדי להשתמש במיץ חמוציות כתרופה לדלקת בשתן, שתו כוס מיץ חמוציות שלוש פעמים ביום עד שתסמינים שוכבים.

3.שום

שום שימש זה מכבר כתרופה למגוון מחלות.הוא מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים שעלולים לגרום לדלקת השופכה.כדי להשתמש בשום כתרופה לדלקת בשתן, מערבבים כפית אחת של אבקת שום עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום עד שתסמינים שוככים.

4.Echinacea

Echinacea הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים שעלולים לגרום לדלקת השתן.כדי להשתמש ב- Echinacea כתרופה לשתן דלקת בשתן, מערבבים כפית אחת של אבקת Echinacea עם כוס מים אחת.שתו תערובת זו פעם או פעמיים ביום עד שתסמינים שוככים.

תרופות נוספות לשתן דלקת תשתן

5.Goldenseal

Goldenseal הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.הוא מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים שעלולים לגרום לדלקת השופכה.כדי להשתמש ב- Goldenseal כתרופה לשתן דלקת בשתן, מערבבים כפית אחת של אבקת זהב עם כוס מים אחת.שתו תערובת זו פעם או פעמיים ביום עד שתסמינים שוככים.

6.Uva ursi

UVA URSI הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים שעלולים לגרום לדלקת השתן.כדי להשתמש ב- Uva Ursi כתרופה לדלקת בשתן, מערבבים כפית אחת של אבקת Uva Ursi עם כוס מים אחת.שתו תערובת זו פעם או פעמיים ביום עד שתסמינים שוככים.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות.ניתן להשתמש בו כדי להפחית דלקת ולבטל חיידקים מהשופכה.כדי להשתמש בסודה לשתייה כתרופה לדלקת בשתן, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו פעם או פעמיים ביום עד שתסמינים שוככים.

8.מכשפה לוז

Hitch Hazel הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים שעלולים לגרום לדלקת השתן.כדי להשתמש במכשפות לוז כתרופה לדלקת בשתן, מערבבים כפית אחת של תמצית לוז מכשפה עם כוס מים אחת.שתו תערובת זו פעם או פעמיים ביום עד שתסמינים שוככים.

9.שן הארי

שן הארי הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים שעלולים לגרום לדלקת השתן.כדי להשתמש בדרן כתרופה לשתן דלקת בשתן, מערבבים כפית אחת של אבקת שן הארי עם כוס מים אחת.שתו תערובת זו פעם או פעמיים ביום עד שתסמינים שוככים.

10.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב ששימש לו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן