דף הבית » תרופות סבתא » דלקת הערמונית-24 ללא מרשם ותרופות סבתות חשובות

דלקת הערמונית-24 ללא מרשם ותרופות סבתות חשובות

מה זה דלקת הערמונית?

דלקת הערמונית היא דלקת בבלוטת הערמונית, בלוטה בגודל אגוז הממוקמת מתחת לשלפוחית השתן.זה אחראי לייצור נוזלים המהווה חלק מהזרע.אצל גברים, דלקת הערמונית עלולה לגרום לכאבים, קושי במשתנה ותפקוד מיני.למרות שזה לא מצב מסכן חיים, זה יכול להיות לא נוח ולא נוח.

הגורם המדויק של דלקת הערמונית אינו ידוע, אך נחשב שהוא קשור לשינויים ברמות ההורמונים, חיידקים, נגיפים ולחץ.במקרים מסוימים, דלקת הערמונית נגרמת כתוצאה מזיהום.

24 הסעדים של סבתא לדלקת הערמונית

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול במחלות שונות במשך שנים רבות, ותרופות אלה יכולות להוות עזרה רבה לניהול תסמיני דלקת הערמונית.להלן 24 תרופות שעשויות לעזור להפחית דלקת ולשפר את איכות חייך.

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות מכיל תרכובות המסייעות להפחתת דלקת ועלולים לעזור להפחית את תסמיני הדלקת הערמונית.שתיית מיץ חמוציות מדי יום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת הערמונית.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת הערמונית.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם לערמונית.החל קומפרס חם על האזור למשך 10-15 דקות מספר פעמים ביום.

4.תה עלה סרפד

תה עלים סרפד הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם לערמונית.שתו כוס אחת של תה עלים סרפד מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.Echinacea

Echinacea הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם לערמונית.קח כמוסה אחת של Echinacea שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.שום

לשום תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם לערמונית.אכלו שן שום של שום מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.זרעי דלעת

זרעי דלעת עשירים באבץ ויכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם לערמונית.אכלו קומץ זרעי דלעת מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.זרעי פשתן

זרעי פשתן עשירים בחומצות שומן אומגה 3 ויכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם לערמונית.אכלו כף אחת של זרעי פשתן טחונים מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם לערמונית.שתו כוס אחת של תה ג’ינג’ר מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.תה ירוק

תה ירוק עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם לערמונית.שתו שתי כוסות תה ירוק מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם לערמונית.

קח כפית אחת של כורכום מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא משתן טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם לערמונית.שתו כוס אחת של תה שורש ברדוק מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

13.מסור פלמטו

Saw Palmetto הוא משתן טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם לערמונית.קח כמוסה אחת של פקלטו מסור שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

14.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא משתן טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם לערמונית.שתו כוס אחת של תה שורש ליקוריס מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

15.סרפד עוקץ

סרפד עוקץ הוא משתן טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם לערמונית.שתו כוס אחת של תה סרפד צורב מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

16.תלתן אדום </h3

חלק 2: תרופות טבעיות לדלקת הערמונית

מלבד טיפולי תרופות קונבנציונליים, ישנם גם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על תסמיני הדלקת הערמונית.פתרונות טבעיים אלה עשויים לכלול תרופות צמחיות, הומאופתיה ושינויים באורח החיים.כאן אנו דנים ב -24 תרופות טבעיות ששימשו כדי לסייע בהקלה מהתסמינים של דלקת הערמונית.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא הם סוג של רפואה אלטרנטיבית הכרוכה בשימוש בצמחים ועשבי תיבול לטיפול במגוון מחלות.על פי ההערכה, סעדים אלה מסייעים בהפחתת דלקת, לקדם הרפיה ולשפר את מערכת החיסון.כמה מעשבי התיבול הנפוצים ביותר עבור דלקת הערמונית כוללים:

  • Saw Palmetto: Saw Palmetto הוא עשב ששימש לטיפול בבעיות הערמונית במשך מאות שנים.על פי ההערכה, הוא מפחית דלקת, משפר את זרימת השתן ומפחית את הסיכון לסרטן הערמונית.
  • סרפד: סרפד הוא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הנגרמת כתוצאה כתוצאה מערמונית.זה נחשב גם לסייע בשיפור זרימת השתן.
  • pygeum: pygeum הוא עשב המשמש באופן מסורתי לטיפול בבעיות הערמונית.ההערכה היא כי היא מפחיתה את הדלקת ומשפרת את תסמיני השתן.
  • זרעי דלעת: זרעי דלעת היא תרופה פופולרית לבעיות הערמונית.על פי ההערכה, הוא מפחית את הדלקת ומשפר את זרימת השתן.
  • שום: שום הוא עשב שנחשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומגבירות חיסוניות.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת תסמינים של דלקת הערמונית.
  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא עשב שלפי ההערכה שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.זה נחשב לסייע בהפחתת כאב ואי נוחות הנגרמים כתוצאה כתוצאה מערמונית.

הומאופתיה

הומאופתיה היא סוג של רפואה אלטרנטיבית הכרוכה בשימוש בחומרים טבעיים לטיפול במגוון מחלות.על פי ההערכה, תרופות הומיאופתיות מסייעות בהפחתת הדלקת ולשפר את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף.כמה מהתרופות ההומאופתיות הנפוצות ביותר לדלקת הערמונית כוללות:

  • apis mellifica: apis mellifica הוא תרופה הומיאופתית שלפי ההערכה היא מסייעת להפחתת הדלקת ולשפר את זרימת השתן.
  • chimaphila umbellata: chimaphila umbellata הוא תרופה הומאופתית שנחשבת כמסייעת להפחתת הדלקת ולשפר את זרימת השתן.
  • Lycopodium clavatum: lycopodium clavatum הוא תרופה הומיאופתית שלפי ההערכה היא מסייעת להפחתת הדלקת ולשפר את זרימת השתן.
  • פלנטאגו מייג’ור: פלנטאגו מייג’ור הוא תרופה הומאופתית שנחשבת כמסייעת להפחתת הדלקת ולשפר את זרימת השתן.
  • thuja occidentalis: thuja occidentalis הוא תרופה הומיאופתית שלפי ההערכה היא מסייעת להפחתת הדלקת ולשפר את זרימת השתן.

שינויים באורח החיים

בנוסף לתרופות צמחיות ולתרופות הומיאופתיות, ישנם גם מספר שינויים באורח החיים שניתן לבצע כדי לסייע בהפחתת תסמיני הדלקת הערמונית.שינויים אלה עשויים לכלול:

  • פעילות גופנית: פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית.
  • תזונה: אכילת תזונה מאוזנת הדלה בשומן ועשירה בסיבים תזונתיים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת השתן.
  • ניהול מתח: לחץ יכול להשפיע לרעה על הגוף, ולכן חשוב לתרגל טכניקות ניהול מתח כמו נשימה עמוקה, מדיטציה ויוגה.
  • הידרציה: הישארות לחות חשובה לבריאות הכללית, והיא יכולה גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת השתן.
  • תוספי מזון: נטילת תוספי מזון כמו אבץ, סלניום וויטמין E יכולים לעזור להפחית את הדלקתמשפר ושיפור הבריאות הכללית.

גרנד

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן