דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בנרתיק – 11 תרופות סבתות איכותיות ושיקום
ddcdadaa ddadadaadda  daadaddaddaa daddaaddaa dddbddaadddaa dda

דלקת בנרתיק – 11 תרופות סבתות איכותיות ושיקום

מהי דלקת בנרתיק?

דלקת בנרתיק, המכונה גם דלקת הנרתיק, היא דלקת בנרתיק הנגרמת כתוצאה מזיהום או תגובה אלרגית.זהו מצב שכיח המשפיע על נשים בכל הגילאים.תסמינים של דלקת בנרתיק יכולים לנוע בין גירוי קל לכאב קשה ואי נוחות.חלק מהתסמינים השכיחים ביותר כוללים גירוד, צריבה, כאבים במהלך שתן ופריקה לא תקינה.

11 הסעדים של סבתא איכותית ומשקמת לדלקת בנרתיק

דלקת בנרתיק יכולה להיות קשה לניהול, אך ישנם כמה תרופות מסורתיות המשמשות סבתות שיכולות לעזור להקל על התסמינים ולקדם ריפוי.להלן 11 תרופות איכותיות ומשקמות של סבתא לדלקת בנרתיק.

1.יוגורט

יוגורט הוא מקור טבעי לפרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את איזון החיידקים בנרתיק.אכילת יוגורט רגיל באופן קבוע או החלת בד ספוג יוגורט על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הגירוי והדלקת.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את צמיחת החיידקים המזיקים.ערבוב חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים חלק אחד והפעלתו על האזור הפגוע יכול לעזור להרגיע את הגירוי ולהפחית את הדלקת.

3.שום

שום הוא חומר אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי חזק.אכילת שום גולמי או יישום שמן המוחלט על שום על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהומים.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר אנטי-חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.החלת כמה טיפות שמן עץ התה על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הגירוי והדלקת.

5.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית את הגירוי והדלקת.החלת שכבה דקה של ג’ל אלוורה טהור על האזור הפגוע יכולה לעזור להרגיע את הגירוי ולהפחתת הדלקת.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר אנטי דלקתי ונוגד פטרייתי.החלת שכבה דקה של שמן קוקוס לאזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

7.מכשפה לוז

Hitch Lazel הוא חומר טבעי עיקרי ואנטי דלקתי.החלת כמה טיפות של לוז מכשפה על האזור המושפע יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את גירוי.

8.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי.ערבוב חלק אחד סודה לשתייה עם שני חלקים מים והפעלתו על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

9.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ערבוב כפית כורכום אחד עם כפית מים אחת ומריחתו על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הגירוי והדלקת.

10.קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.שתיית תה קמומיל או יישום מטלית עם קמומיל על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הגירוי והדלקת.

11.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חומר אנטי-חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.החלת כמה טיפות של שמן לבנדר על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הגירוי והדלקת.

טיפ מועיל

אם אתה חווה דלקת בנרתיק, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לקבוע את הגורם ולקבל את הטיפול המתאים.בנוסף לתרופות אלה, חשוב לתרגל היגיינה טובה, ללבוש תחתוני כותנה ולהימנע מלהטיל.

הסעדים של סבתא כדי להקל על דלקת

סבתות העבירו תרופות רבות לדלקת בנרתיק המשמשות כיום כיום ועדיין נחשבות לטיפולים יעילים מאוד.ניתן לחלק את הסעדים הללו לשתי קטגוריות: תרופות צמחיות וסעדים הומאופתיים.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן דרך פופולרית ובטוחה לטיפול בדלקת בנרתיק.הנה כמהמבין התרופות היעילות ביותר של צמחי מרפא המועברים מסבתות:

  • קלנדולה: קלנדולה יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת באזור הנרתיק.זה יכול גם לעזור להרגיע את תחושות הגירוד והגירה.
  • קמומיל: קמומיל הוא עשב הידוע בתכונותיו המרגיעות.זה יכול לשמש כדי להפחית את הדלקת ולעזור להרגיע את האזור המגורה.
  • Yarrow: Yarrow הוא עשב נוסף הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת באזור הנרתיק ולספק הקלה מתחושות גירוד ושריפה.
  • שורש שן הארי: שורש שן הארי הוא נוגד חמצון חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת באזור הנרתיק.זה יכול גם לעזור להפחית את תחושות הגירוד והגירה.
  • אקליפטוס: אקליפטוס הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי -חיוביות והאנטי -מיקרוביאליות.זה יכול לעזור להפחית דלקת באזור ולעזור להרגיע את האזור.
  • שורש מרשמלו: שורש מרשמלו הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת באזור ולספק הקלה מתחושות גירוד ושריפה.

תרופות הומאופתיות

תרופות הומיאופתיות הן דרך בטוחה ויעילה לטיפול בדלקת בנרתיק.להלן כמה מהתרופות ההומאופתיות היעילות ביותר המועברות מסבתות:

  • ארניקה: ארניקה היא תרופה הומאופתית הידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת באזור ולספק הקלה מתחושות גירוד ושריפה.
  • בריוניה: בריוניה היא תרופה הומאופתית הידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת באזור ולספק הקלה מתחושות גירוד ושריפה.
  • hypericum: Hypericum הוא תרופה הומיאופתית הידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת באזור ולספק הקלה מתחושות גירוד ושריפה.
  • Calcarea Carbonica: Calcarea Carbonica הוא תרופה הומיאופתית הידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת באזור ולספק הקלה מתחושות גירוד ושריפה.
  • סיליקה: סיליקה היא תרופה הומיאופתית הידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת באזור ולספק הקלה מתחושות גירוד ושריפה.
  • פולסאטילה: פולסילילה היא תרופה הומאופתית הידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת באזור ולספק הקלה מתחושות גירוד ושריפה.

תרופות אלה הן דרכים בטוחות ויעילות לטיפול בדלקת בנרתיק.סבתות משתמשות בסעדים אלה במשך דורות והן ממשיכות להיות מועברות ולהשתמש בהן כיום.

מסקנה

דלקת בנרתיק יכולה להיות מצב כואב ולא נוח, אך ניתן לטפל בה ביעילות בעזרת הסעדים של סבתא.תרופות צמחיות וסעדים הומיאופתיים הם דרכים יעילות ובטוחות לטיפול בדלקת בנרתיק ולספק הקלה מהתסמינים.סבתות משתמשות בסעדים אלה במשך דורות והן ממשיכות להיות מועברות ולהשתמש בהן כיום.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן