דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בכף הרגל – 8 תרופות סבתות טבעיות ובטוחות
ddcdadaa ddbda ddaddc  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa ddd

דלקת בכף הרגל – 8 תרופות סבתות טבעיות ובטוחות

מה דלקת כף הרגל?

דלקת בכף הרגל, או פשיטיס פלנטרי, היא מצב שכיח במיוחד המשפיע על רקמת החיבור והשרירים בסולית כף הרגל והעקב.התסמינים כוללים נפיחות, כאב ורגישות, ויכולים להיגרם על ידי פעילויות הכרוכות במתח חוזר לכף הרגל או בפרקי העמידה הארוכים.אנשים עם רגליים שטוחות או קשתות גבוהות עשויים להיות בעלי סיכוי גבוה יותר לפתח את המצב.

8 הסעדים של סבתא לדלקת כף הרגל

סבתות השתמשו בתרופות טבעיות לטיפול בדלקת בכף הרגל במשך דורות.להלן 8 תרופות טבעיות שיכולות לעזור לספק הקלה מהכאב והאי נוחות של דלקת הפאנטריטיס:

1.קרח

ניתן להשתמש בקרח כדי להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכאב.החל חבילת קרח על האזור המושפע למשך 10-15 דקות, מספר פעמים ביום.הקפידו לעטוף את הקרח בבד או במגבת כדי להימנע ממגע ישיר עם העור.

2.מנוחה

מנוחה של כפות הרגליים היא חלק חשוב בטיפול בפאסיטיס פלנטרי.הימנע מפעילויות שמניחות לחץ על הרגליים, כמו ריצה או קפיצה.תן לרגליים שלך הפסקה על ידי לנעול נעליים נוחות עם הרבה ריפוד.

3.מתיחות

מתיחה היא חלק חשוב בטיפול בפאסיטיס פלנטרי.נסה למתוח בעדינות את כפות הרגליים ואת שרירי העגל, כמו גם את גיד אכילס, מספר פעמים ביום.

4.דחיסה

דחיסה יכולה לעזור להפחית נפיחות ולספק תמיכה לכף הרגל.ללבוש גרב תמיכה מיוחד או לבש תחבושת אלסטית סביב קשת כף הרגל כדי לעזור להפחית נפיחות ולספק תמיכה.

5.Epsom Salt Soaks

השריית הרגליים במים חמים עם מלח אפסום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את השרירים.משרים 15-20 דקות, מספר פעמים בשבוע.

6.עיסוי

עיסוי כפות הרגליים בעדינות יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.השתמש בכדור טניס כדי לעסות את סולית כף הרגל ואת גיד אכילס.

7.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי רב עוצמה שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.מוסיפים כפית אבקת כורכום לכוס מים חמים ושותה אותה פעמיים ביום.

8.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.מוסיפים כפית אבקת ג’ינג’ר לכוס מים חמים ושותה אותה פעמיים ביום.

טיפ מועיל

חשוב לשמור על משקל בריא להפחתת הלחץ על הרגליים.אכילת תזונה מאוזנת ואימון באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית.

בנוסף לתרופות הטבעיות הללו, חשוב לפנות לרופא אם הכאב אינו משתפר.הרופא עשוי להמליץ על אורתוטיקה, פיזיותרפיה או טיפולים אחרים שיעזרו להפחית דלקת ולהעניק הקלה מכאב.

תרופה מס ‘4: כורכום

כורכום הוא תרופה עתיקה המשמשת למחלות רבות, כולל דלקת בכף הרגל.תבלין טבעי זה מכיל את כורכומין החומר הפעיל, שהוא תרכובת אנטי דלקתית ונוגדת חמצון חזקה.התכונות האנטי דלקתיות של כורכומין הופכות אותו לתרופה אידיאלית להפחתת דלקת וכאב בכפות הרגליים.זה יכול גם לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מאי נוחות.

לשימוש בכורכום לדלקת כף הרגל, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כפית דבש וכפית מים חמים.מערבבים את החומרים עד שאבקת הכורכום מומסת לחלוטין.החל את התערובת על האזור המושפע ועיסוי בעדינות.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.השתמש בתרופה זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופה מס ‘5: Epsom Salt

מלח אפסום הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בדלקת וכאב.הוא עשיר במגנזיום סולפט, שידוע כמפחית דלקת.המגנזיום במלח יכול לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מאי נוחות.

להשתמש במלח אפסום לדלקת כף הרגל, למלא אמבטיה במים חמים ולהוסיף 2 ת”אסיפורי מלח אפסום.משרים את כפות הרגליים במים במשך 15 עד 20 דקות.לאחר השרייה, שטפו את כפות הרגליים במים חמים וטפחו עליהן יבשות.חזור על תרופה זו שלוש פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופה מס ‘6: ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית את דלקת כף הרגל.שורש זה מכיל ג’ינג’רול, שהוא תרכובת אנטי דלקתית שיכולה להפחית נפיחות ולספק הקלה מכאב.זה יכול גם לעזור בשיפור זרימת הדם, שיכולים לעזור להפחית דלקת.

להשתמש בג’ינג’ר לדלקת כף הרגל, לרסק 2 כפות ג’ינג’ר טרי ולהוסיף אותו לשתי כוסות מים רותחים.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז לסמן אותה.שתו את התה פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופה מס ‘7: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית את הדלקת בכף הרגל.חומץ זה מכיל חומצה אצטית, שידוע כמפחית נפיחות ומספק הקלה מכאב.זה יכול גם לעזור בשיפור זרימת הדם, שיכול לעזור להפחית דלקת.

כדי להשתמש בחומץ תפוחים לדלקת כף הרגל, מערבבים 2 כפות חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים.משרים מטלית נקייה בתמיסה והניחו אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.השתמש בתרופה זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופה מס ‘8: קרח

קרח הוא תרופה פשוטה ויעילה שיכולה לעזור להפחית את דלקת כף הרגל.הטמפרטורה הקרה מסייעת בהפחתת הנפיחות ומספקת הקלה מכאב.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.

להשתמש בקרח לדלקת כף הרגל, לעטוף כמה קוביות קרח במטלית נקייה ולהניח אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז הסר אותו.השתמש בתרופה זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

דלקת כף הרגל יכולה להיות כואבת ולא נוחה, אך ניתן לטפל בה בתרופות טבעיות.שמונה הסעדים של סבתא שנדונו במאמר זה יכולים לסייע בהפחתת הדלקת ולהעניק הקלה מכאב.עם זאת, אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.

שאלות נפוצות

  • ש: מהי דלקת בכף הרגל?

    א: דלקת כף הרגל היא מצב המאופיין בנפיחות, כאב ונוקשות בכפות הרגליים.זה בדרך כלל נגרם כתוצאה משימוש יתר או פציעה.

  • ש: כיצד אוכל לטפל בדלקת בכף הרגל?

    A: ניתן לטפל בדלקת בכף הרגל בתרופות טבעיות כמו כורכום, מלח אפסום, ג’ינג’ר, חומץ תפוחים וקרח.עם זאת, אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.

לסיכום, לסיכום, דלקת כף הרגל היא מצב שכיח שניתן לטפל בתרופות טבעיות כמו כורכום, מלח אפסום, ג’ינג’ר, חומץ תפוחים וקרח.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מכאב.עם זאת, אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.ל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן