דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בדרכי השתן של גברים – 9 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ולרפא

דלקת בדרכי השתן של גברים – 9 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ולרפא

מהי זיהום בדרכי השתן?

זיהום בדרכי השתן (UTI) הוא זיהום בכל חלק במערכת השתן, הכולל את הכליות, השופכנים, שלפוחית השתן ושופכה.UTIs הם הסוג השני הנפוץ ביותר של זיהום בגוף ושכיחים יותר אצל גברים מאשר אצל נשים.UTIs יכולים להיגרם על ידי חיידקים, פטריות או וירוסים, ויכולים להיות כואבים מאוד.התסמינים של UTI כוללים תחושת שריפה תוך שתן צורך, תכוף להשתין, וריח חזק או שתן מעונן.אם לא מטופלים, UTI יכול להוביל לסיבוכים בריאותיים חמורים.

9 הסעדים של סבתא לטיפול מהיר ולתרופות

כשמדובר בטיפול ב- UTI, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.עם זאת, ישנם כמה תרופות ביתיות שהועברו מדור לדור שיכולות לעזור בהקלת הסימפטומים של UTI.להלן תשע תרופות של סבתא לטיפול מהיר ולרפא:

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות משמש זה מכבר כתרופה ביתית ל- UTIS.התכונות החומציות של מיץ חמוציות יכולות לעזור להפחית את החיידקים הגורמים ל- UTI.שתו מיץ חמוציות לא ממותק מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת ל- UTI.התכונות החומציות של חומץ סיידר תפוחים יכולות לעזור להפחית את החיידקים הגורמים ל- UTI.לשימוש, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים ושותה מספר פעמים ביום.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית את חומציות השתן, מה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.לשימוש, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים ושותה מספר פעמים ביום.

4.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים המסייעים להחזיר את איזון החיידקים בגוף, שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.אכלו מזונות עשירים בפרוביוטיקה כמו יוגורט, כרוב כבוש ומיסו, או קחו תוסף פרוביוטיקה.

5.D-mannose

D-Mannose הוא סוכר טבעי שנמצא בחמוציות ובפירות אחרים.זה עוזר להיקשר לחיידקים הגורמים ל- UTI, שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הזיהום.קח כפית אחת של D-Mannose שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית ל- UTI.התכונות האנטי דלקתיות והאנטיבקטריאליות של מיץ אלוורה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.שתו מיץ אלוורה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ונטריות טבעיות הטבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.לשימוש, מרסקים שתי שיני שום והוסיפו לכוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל ומנטה יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.לשימוש, תלול כפית אחת של עשבי תיבול יבשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.מי לימון

מי לימון יכולים לעזור להפחית את החיידקים הגורמים ל- UTI.לשימוש, מערבבים מיץ של לימון אחד בכוס מים חמים ושותים מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל בכל מה שקשור לטיפול ב- UTI הוא לשתות הרבה מים.שתיית מים רבים עוזרת לשטוף את החיידקים הגורמים ל- UTI ויכולים לעזור להפחית את תסמיני הזיהום.

תרופות צמחי מרפא לטיפול ב- UTI

תרופות צמחיות הן דרך נהדרת לטפל בזיהום בדרכי השתן (UTI).לא רק שהם טבעיים ונגישים בקלות, אלא שהם גם דרך בטוחה ויעילה לטיפול ב- UTI.להלן 9 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ולרפא:

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר עבור UTI.מיץ חמוציות מכיל סוג של חומצה המסייעת לשטוף חיידקים משלפוחית השתן.זהו גם מקור נהדר לוויטמין C, המסייע בהגברת החסינות ולהילחם בזיהום.

2.תה שורש שן הארי

תה שורש שן הארי הוא דרך נהדרת לשטוף חיידקיםמדרכי השתן.זה גם משתן, מה שאומר שהוא מסייע להגדיל את כמות השתן שמשתחררת מהגוף.זה עוזר לשטוף חיידקים משלפוחית השתן ולמנוע זיהום נוסף.

3.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית עוצמתית שיכולה לעזור להילחם בזיהומים חיידקיים.ידוע שהוא גם משתן, המסייע לשטוף חיידקים מהשלפוחית.

4.חזרת

חזרת היא דרך נהדרת להגביר את חסינות ולהילחם בזיהומים חיידקיים.ידוע שהוא גם משתן, המסייע לשטוף חיידקים מהשלפוחית.

5.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא מקור נהדר לוויטמינים A, C ו- K, שיכולים לעזור להילחם בזיהום ולהגביר את החסינות.ידוע שהוא גם משתן, המסייע לשטוף חיידקים מהשלפוחית.

6.תה סרפד

תה סרפד הוא דרך נהדרת לשטוף חיידקים מדרכי השתן.זה ידוע גם כמשתן, המסייע להגדיל את כמות השתן שמשתחררת מהגוף.זה עוזר לשטוף חיידקים משלפוחית השתן ולמנוע זיהום נוסף.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי רב עוצמה שיכול לעזור להילחם בזיהומים חיידקיים.ידוע שהוא גם משתן, המסייע לשטוף חיידקים מהשלפוחית.

8.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מקור נהדר לוויטמינים A, B ו- C, שיכול לעזור להילחם בזיהום ולהגביר את החסינות.ידוע שהוא גם משתן, המסייע לשטוף חיידקים מהשלפוחית.

9.Uva ursi

UVA URSI היא דרך נהדרת להילחם ולמנוע זיהומים חיידקיים.ידוע שהוא גם משתן, המסייע לשטוף חיידקים מהשלפוחית.

אמצעי זהירות

למרות שתרופות צמחיות אלה כולן טבעיות ויעילות, חשוב לנקוט אמצעי זהירות מסוימים לפני השימוש בהם.שוחח עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, במיוחד אם אתה בהריון או נוטל תרופות כלשהן.

שאלות נפוצות

מהם היתרונות של תרופות צמחי מרפא עבור UTIS?

תרופות צמחיות הן דרך בטוחה ויעילה לטיפול ב- UTIS.הם טבעיים, נגישים בקלות ויכולים לעזור לשטוף חיידקים מהשלפוחית ולהגביר את החסינות.

האם יש אמצעי זהירות לנקוט בעת שימוש בתרופות צמחי מרפא?

כן, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, במיוחד אם אתה בהריון או נוטל תרופות כלשהן.

לסיכום, תרופות צמחיות הן דרך נהדרת לטפל בזיהום בדרכי השתן.ממיץ חמוציות ועד תה שורש שן הארי, 9 התרופות של סבתא אלה לטיפול מהיר ולרפא יכולות לעזור לשטוף את החיידקים מהשלפוחית ולהגביר את החסינות.עם זאת, חשוב לנקוט אמצעי זהירות מסוימים לפני השימוש בהם ולשוחח עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו. זיהום בדרכי השתן (UTI) הוא סוג של זיהום המשפיע על כל חלק במערכת השתן, כוללשלפוחית השתן, השופכה, השופכה והכליות.חשוב לזהות את הסימפטומים ולחפש טיפול מייד.עם טיפול וטיפול נאותים, ניתן לטפל ב- UTIs במהירות וביעילות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן