דף הבית » תרופות סבתא » דימום – 6 תרופות לסבתות המקובלות ברחבי העולם וטבעיות
dddeddd  daadaddaddaa dcdaddaaddaa ddedadddcddaa ddaddd d

דימום – 6 תרופות לסבתות המקובלות ברחבי העולם וטבעיות

מהי דימום וכיצד יכולות לתרופות סבתות לעזור?

דימום הוא דימום בלתי מבוקר מכלי דם שבור.זהו חירום רפואי רציני שיכול להיגרם על ידי מספר גורמים כמו טראומה, ניתוח, לידה או מצב רפואי.דימום יכול לגרום לסיבוכים מסכני חיים כמו הלם, אנמיה ואי ספיקת איברים.בעוד שרפואה מודרנית יכולה לספק טיפול יעיל לדימומים, אנשים רבים ברחבי העולם פונים לתרופות סבתות כחלופה.

תרופות לסבתא הן תרופות מסורתיות שהועברו לאורך דורות ומשמשות לטיפול במגוון מחלות.בדרך כלל הם כוללים שימוש בעשבי תיבול, תבלינים ותרופות טבעיות שנמצאות בביתך.אמנם ישנן תרופות רבות לסבתות, אך הנה שש שהתקבלו ברחבי העולם והם בטוחים לשימוש לטיפול בדימום.

תרופות צמחיות

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא הן בחירה פופולרית לטיפול בדימום.עשבי תיבול כמו קאיין, יארו, סרפד צורב וארנק הרועה שימשו במשך מאות שנים כדי להפסיק את הדימום ולהפחתת הדלקת.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה בצורת קפסולה או לבשל לתה.חשוב לדבר עם רופא או צמחי מרפא לפני שלקחת תוסף צמחים כלשהו כדי לוודא שהוא בטוח ויעיל.

שמנים אתרים

שמנים אתריים הם בחירה פופולרית נוספת לטיפול בדימום.שמנים אתרים כמו לבנדר, Helichrysum וגרניום שימשו במשך מאות שנים כדי להפחית דלקת ולהפסיק את הדימום.ניתן ליישם שמנים אתרים באופן אקטואלי על האזור המושפע או לשאיפה באמצעות ארומתרפיה.חשוב לוודא שהשמן האתרי הוא באיכות גבוהה ובטוח לשימוש.

טיפ:

בעת שימוש בשמנים אתרים, חשוב להשתמש בשמן נשא כדי לדלל את השמן האתרי ולהפחית את הסיכון לגירוי בעור.

אקופרסורה

אקופרסורה היא טכניקת ריפוי עתיקה המשמשת לעתים קרובות לטיפול במגוון מחלות, כולל דימום.אקופרסורה כוללת יישום לחץ על נקודות ספציפיות לאורך הגוף כדי להפחית את הדלקת ולהפסיק את הדימום.ניתן לעשות אקוטרסורה בבית או בעזרת מתרגל אקופרסורה מיומן.

קומפרסים קרים

קומפרסים קרים הם דרך פשוטה ויעילה להפחתת דלקת ולהפסקת דימום.החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהאט את הדימום.ניתן לייצר קומפרסים קרים בבית עם קרח ובד או עם חבילה קרה שנרכשה בחנות.

שינויים תזונתיים

שינויים תזונתיים יכולים להועיל בטיפול בדימום.אכילת תזונה עשירה בסיבים תזונתיים ודלה במזון מעובד יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית.מזונות כמו ירקות עלים, אגוזים וזרעים עשירים בסיבים סיבים ויכולים לעזור להפחית דלקת.

פעילות גופנית

פעילות גופנית חשובה גם לטיפול בדימום.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית.פעילות גופנית יכולה גם לעזור להפחית את הלחץ ושיפור זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית את הסיכון לדימום.

שש תרופות סבתות אלה התקבלו ברחבי העולם והן בטוחות לשימוש לטיפול בדימום.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה את כל הסעדים הללו כדי לוודא שהם בטוחים ויעילים.

תרופות צמחיות לדימום

תרופות צמחיות הן דרך יעילה וטבעית לטיפול במספר מחלות, כולל דימום.ישנן שש תרופות סבתות המקובלות ברחבי העולם ותרופות טבעיות המשמשות במשך מאות שנים לטיפול בדימום.סעדים אלה כוללים: יארו, ארנק רועה, כוחה, לוז מכשפה, קומפרי וערמון סוסים.

Yarrow

Yarrow הוא צמח יליד אירופה ואסיה ומשמש במשך מאות שנים כתרופת דימום.ידוע שהוא מפחית דלקת, הפסקת דימום ומרגיעה כאב.ניתן לקחת את יארו כתה או תמיסתו וזמין גם בצורה קפסולה.

PU של רועהrse

ארנק הרועה הוא צמח יליד צפון אמריקה, אירופה ואסיה.זה שימש במשך מאות שנים כתרופה יעילה לדימום.ידוע שהוא מפחית את הכאב, מפחית דלקת ועוזר להפסיק את הדימום.הארנק של הרועה יכול להילקח כתה, תמיסת קפסולה.

חורש

המטע הוא צמח יליד אירופה ואסיה ומשמש במשך מאות שנים לטיפול בשטף דימום.ידוע שהוא מפחית דלקת, הפסקת דימום ומרגיעה כאב.ניתן ליטול כוחה כתה, תמיסה או כמוסה.

מכשף לוז

Hitch Hazel הוא צמח יליד צפון אמריקה ומשמש במשך מאות שנים כתרופה יעילה לדימום.ידוע שהוא מפחית דלקת, הפסקת דימום ומרגיעה כאב.לוז מכשפה יכול להילקח כתה, תמיסה או כמוסה.

קומפרי

Comfrey הוא צמח יליד אירופה וצפון אמריקה ומשמש במשך מאות שנים כתרופת דימום.קומפרי ידוע כמפחית דלקת, מפסיק לדימום ומרגיע את הכאב.ניתן ליטול קומפרי כתה, תמיסה או כמוסה.

ערמון סוס

ערמון סוסים הוא צמח יליד אירופה ואסיה ומשמש במשך מאות שנים לטיפול בדימום.ידוע שהוא מפחית דלקת, הפסקת דימום ומרגיעה כאב.ניתן ליטול ערמון סוס כתה, תמיסה או כמוסה.

מסקנה

ששת התרופות של סבתות המקובלות ברחבי העולם והתרופות הטבעיות לדימום הן יארו, ארנק הרועה, כוכבן, לוז מכשפה, קומפרי ועמסט סוסים.ידוע כי כל עשבי התיבול הללו מפחיתים דלקת, מפסיקים דימום ומרגיעים כאבים.ניתן לקחת את כולם כתה, תמיסות או כמוסות.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שנטילת סעדים אלה, מכיוון שהם יכולים להיות בעלי תופעות לוואי ולקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות.

שאלות נפוצות

מה היתרונות של שימוש בתרופות טבעיות לדימום?

תרופות טבעיות הן דרך יעילה ובטוחה לטיפול בדימום.הם יכולים להפחית דלקת, להפסיק את הדימום ולהרגיע כאבים ללא שימוש בכימיקלים או תרופות קשות.

האם יש תופעות לוואי לשימוש בתרופות טבעיות לדימום?

כן, יכולות להיות תופעות לוואי לשימוש בתרופות טבעיות לדימום.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שנטילת תרופות אלה, מכיוון שהם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות ולגרום לתופעות לוואי לא רצויות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן