דף הבית » תרופות סבתא » דיזנטריה – 16 תרופות של סבתא לרגיעה ופופולריות
ddddaddadd  daadaddaddaa dadc daddaad dcdadddad ddaddad

דיזנטריה – 16 תרופות של סבתא לרגיעה ופופולריות

מהי דיזנטריה?

דיזנטריה היא סוג של שלשול שנגרם כתוצאה מזיהום חיידקי, נגיפי או טפילי.זה מאופיין בנוכחות דם וריר בצואה, יחד עם כאבי בטן והתכווצויות, חום, בחילה והתייבשות.זה נפוץ לרוב במדינות מתפתחות ומהווה גורם מוות מרכזי בילדים.דיזנטריה יכולה לנוע בין קל לחמור, וחשוב לפנות לטיפול רפואי לאבחון וטיפול נאותים.

16 הסעדים של סבתא להרפיה ופופולריות

דיזנטריה יכולה להיות מצב מתיש, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שעשויות לעזור להקל על התסמינים ולשפר את הבריאות הכללית.להלן 16 תרופות של סבתא שיעזרו לכם להירגע ולהיות פופולריות יותר:

1.לשתות שפע נוזלים

שתיית שפע נוזלים חיונית להקלה על תסמיני דיזנטריה.מים הם הבחירה הטובה ביותר, אך נוזלים אחרים כמו מיץ פירות, תה צמחים ומי קוקוס יכולים גם הם להועיל.הימנע ממשקאות קפאיים וסוכרים, מכיוון שאלו יכולים להתייבש עוד יותר את הגוף.

2.לאכול אוכל פרוביוטי

מזונות פרוביוטיים כמו יוגורט, קפיר, כרוב כבוש וקימצ’י יכולים לעזור לחדש את החיידקים המועילים במעיים ולהפחית את הדלקת.ניתן לקחת תוספי פרוביוטיקה גם כדי לעזור להחזיר את האיזון במערכת העיכול.

3.קבל המון מנוחה

קבלת מנוחה מספקת חשובה לבריאות גופנית ונפשית כאחד.הקפד לקבל לפחות 7 עד 8 שעות שינה בכל לילה ולקחת הפסקות מנוחה לאורך היום.נקיטת תנומה יכולה לעזור לטעון את גופך ונפשך.

4.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית.מכוון לפחות 30 דקות של פעילות גופנית בכל יום.הליכה, ריצה קלה, שחייה ויוגה הם כל אפשרויות טובות.

5.תרגול טכניקות הרפיה

טכניקות הרפיה כמו מדיטציה, נשימה עמוקה והרפיה של שרירים מתקדמת יכולים לעזור להפחית לחץ וחרדה.נסה לתרגל טכניקות אלה למשך 10 עד 20 דקות בכל יום.

6.קח תרופות צמחיות

תרופות צמחי מרפא כמו ג’ינג’ר, כורכום, שום ובזיליקום קדוש יכולים לעזור להפחית דלקת ולהגביר את מערכת החיסון.הקפד להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שאתה לוקח תוספי צמחים כלשהם.

7.להגביל פעילויות מלחיצות

מתח יכול להחמיר את תסמיני הדיזנטריה, ולכן חשוב להגביל פעילויות מלחיצות.הימנע מכל דבר שגורם לך להרגיש מוצפת או חרדה.

8.נסה ארומתרפיה

שמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל ואקליפטוס יכולים לעזור להפחית לחץ וחרדה.הוסף כמה טיפות שמן אתרי למפזר או הכניס כמה טיפות למי האמבט שלך לניחוח מרגיע.

9.קבל עיסוי

עיסוי יכול לעזור להפחית את הלחץ ולהרגיע שרירים כואבים.זה יכול גם לעזור בשיפור זרימת הדם והחסינות הכללית.

10.להשרות באמבט חם

אמבטיה חמה יכולה לעזור להרגיע שרירים כואבים ולהפחית את הלחץ.הוסף מלחי אפסום, שמנים אתרים או עשבי תיבול כמו קמומיל או לבנדר לרגיעה נוספת.

11.לבלות בטבע

בילוי בטבע יכול לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הגופנית והנפשית הכללית.צאו לטיול בפארק, צאו לטיול, או סתם לשבת ותיהנו מהנוף.

12.האזינו למוזיקה

האזנה למוזיקה מרגיעה יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולהרגיע את הגוף.שים כמה מנגינות מרגיעות ופשוט תן למוח שלך לנדוד.

13.תרגול נשימה עמוקה

נשימה עמוקה יכולה לעזור להפחית לחץ וחרדה.קח כמה נשימות איטיות ועמוקות והתמקד בנשימה שלך.

14.תרגול הכרת תודה

תרגול הכרת תודה יכול לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את מצב הרוח הכללי.חשוב על משהו שאתה אסיר תודה על כל יום וקח כמה רגעים להעריך את זה.

15.לבלות עם חברים

בילוי עם חברים יכול לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את מצב הרוח הכללי.פנה זמן להדביק חברים ולצחוק צחוק.

16.קבל שנת לילה טובה </h

התרופות של סבתא להרפיהפופולריות ופופולריות

דיזנטריה היא הפרעה קשה במערכת העיכול העלולה לגרום לסיבוכים בריאותיים חמורים אם לא נותרו.לרוב זה נגרם על ידי חיידקים הגורמים לדלקת וגירוי ברירית המעיים.סבתות משתמשות בתרופות מזה מאות שנים כדי לסייע בטיפול ולנהל את הסימפטומים של דיזנטריה.להלן 16 תרופות של סבתא לרגיעה ופופולריות ששימשו כדי לעזור בתסמיני דיזנטריה ולקידום הבריאות הכללית והרווחה.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא הם דרך נהדרת לעזור להקל על תסמיני דיזנטריה.כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של צמחי מרפא לדיזנטריה כוללים:

  • תה מנטה כדי לעזור להרגיע בטן מוטרדת
  • תה קמומיל לקידום הרפיה
  • תה ג’ינג’ר לשיפור העיכול
  • תה אלם חלקלק כדי לעזור להפחית דלקת וגירוי במעיים

דיאטה ותזונה

התזונה והתזונה הנכונים יכולים להועיל לסייע בניהול תסמיני דיזנטריה.אכילת ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר לאורך היום יכולה לעזור להקל על התסמינים.חלק מהמזונות שיכולים להועיל לדיזנטריה כוללים:

  • בננות שיעזרו לספק אלקטרוליטים חיוניים ואשלגן
  • יוגורט כדי לעזור לקדם את פלורת הבטן הבריאה
  • מזונות מותססים שיעזרו לחדש חיידקים בריאים במעיים
  • מזונות סיבים גבוהים שיעזרו לקדם תנועות מעיים רגילות

פעילות גופנית

פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור להפחית את הלחץ והמתח, מה שיכול לעזור להקל על תסמיני הדיזנטריה.מתיחות עדינות ותרגילי השפעה נמוכה כמו יוגה והליכה יכולים לעזור להקל על הלחץ ולשיפור זרימת הדם.תרגילי נשימה עמוקים יכולה גם לעזור להרפות את הגוף והנפש.

ניהול מתח

לחץ יכול להוות טריגר עיקרי לתסמיני דיזנטריה, ולכן חשוב לנהל את רמות הלחץ.תרגול באופן קבוע טכניקות הרפיה כמו מדיטציה, הדמיה והרפיה של שרירים מתקדמים יכולים לעזור להוריד את רמות הלחץ ולהפחית את הסימפטומים.לקחת זמן לעצמך ולעסוק בפעילויות שאתה נהנה ממנו יכול גם לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הרגיעה.

התרופות של סבתא אחרת

בנוסף לתרופות המפורטות לעיל, ישנם כמה תרופות אחרות שסבתות השתמשו כדי לסייע בתסמיני דיזנטריה.חלקם כוללים:

  • שתיית תה צמחים כמו קמומיל, מנטה וג’ינג’ר
  • אכילת מזונות פרוביוטיים כמו יוגורט, קפיר וקימצ’י
  • החלת דחיסה חמה על הבטן כדי לעזור להפחית את הכאב והתכווצויות
  • שימוש בשמנים אתרים כמו לבנדר ומנטה כדי לעזור להפחית את הלחץ ולקדם הרפיה

על ידי ביצוע 16 התרופות של סבתא אלה לרגיעה ופופולריות, אתה יכול לעזור להקל על תסמיני הדיזנטריה ולקדם את הבריאות הכללית והרווחה.הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל תרופות או טיפולים חדשים.

שאלות נפוצות

מהי דיזנטריה?

דיזנטריה היא הפרעה קשה במערכת העיכול העלולה לגרום לסיבוכים בריאותיים חמורים אם לא נותרו.לרוב זה נגרם על ידי חיידקים הגורמים לדלקת וגירוי ברירית המעיים. הגדרת Wikipedia.org לגבי דיזנטריה

מהן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לדיזנטריה?

תרופות צמחי מרפא, תזונה ותזונה, פעילות גופנית וניהול מתח הם חלק מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לדיזנטריה.תרופות צמחי מרפא כוללות תה מנטה, תה קמומיל, תה ג’ינג’ר ותה אלם חלקלק.אכילת ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר לאורך היום, אכילת מזון סיבים גבוה ואכילת מזונות פרוביוטיים יכולה לעזור בניהול תסמיני דיזנטריה.טכניקות אימון והרפיה קבועות כמו מדיטציה והדמיה יכולות לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הרגיעה.

מסקנה

דיזנטריה היא סדמה רציניתהפרעה של כריתת הרגל הזו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן