דף הבית » תרופות סבתא » תולעים בצואה – 14 תרופות סבתות אמינות ונפלאות
daaddcdaddd ddaddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaddaa ddada

תולעים בצואה – 14 תרופות סבתות אמינות ונפלאות

מהן תולעים בצואה?

תולעים בצואה, או הלמינתי, הן סוג של טפיל מעיים שיכול לחיות בדרכי העיכול של בני אדם ובעלי חיים.הם יכולים לנוע בגודל מתולעי סיכה זעירות ועד תולעי סרט גדולות, ויכולים לגרום למגוון תסמינים כולל כאבי בטן, הקאות, שלשול ועייפות.במקרים מסוימים, תולעים עלולות לגרום גם לחסרים תזונתיים או לאנמיה.טיפול בדרך כלל כרוך בשילוב של תרופות ושינויים באורח החיים.

14 הסעדים של סבתא אמינים ונפלאים

כשמדובר בהתמודדות עם תולעים בצואה, יש מגוון של תרופות סבתות אמינות ונפלאות שיכולות לעזור.להלן 14 מהתרופות היעילות ביותר שתוכלו לנסות.

1.שום

שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית לטפילים, כולל תולעים.יש לו תכונות אנטי-טפיליות שיכולות לעזור להרוג את הטפילים במערכת שלך.כדי להשתמש בשום כדי להיפטר מתולעים בצואה, אתה יכול לקחת 3 שיני שום ביום, גולמיים או מבושלים.

2.זרעי דלעת

זרעי דלעת הם מקור נהדר לאבץ, המסייע בהגברת מערכת החיסון שלך ויכולים לעזור להילחם בטפילים.כדי להשתמש בזרעי דלעת כתרופה לתולעים בצואה, טוחנים 1-2 כפות מהזרעים ומערבבים אותם במים.שתו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום למשך שבוע.

3.פפאיה

פפאיה מכיל אנזים הנקרא פפאין בעל תכונות אנטי-טפיליות.כדי להשתמש בפפאיה כתרופה לתולעים בצואה, תוכלו לאכול פפאיה בשלה או לשתות כוס מיץ פפאיה כל יום.אתה יכול גם ליטול טבליות או כמוסות פפאיה הזמינות בחנויות מזון בריאות.

4.גזר

גזר הוא מקור נהדר לוויטמין A, המסייע בחיזוק מערכת החיסון שלך ויכול לעזור להילחם בטפילים.כדי להשתמש בגזר כתרופה לתולעים בצואה, תוכלו לאכול כמה גזר ביום, גולמי או מבושל.

5.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי-טפיליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להיפטר מתולעים בצואה.כדי להשתמש בכורכום כתרופה, תוכלו לקחת כפית אבקת כורכום מעורבבת עם מים חמים ודבש בכל יום למשך שבוע.

6.קוקוס

קוקוס הוא מקור נהדר לחומצה לואורית, בעל תכונות אנטי-טפיליות.כדי להשתמש בקוקוס כתרופה לתולעים בצואה, תוכלו לאכול אחת עד שתי כפות קוקוס ביום או לשתות כוס חלב קוקוס.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים מכיל חומצה אצטית, בעלת תכונות אנטי-טפיליות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה לתולעים בצואה, תוכלו לערבב כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ולשתות אותו שלוש פעמים ביום.

8.ציפורן

לציפורן תכונות אנטי-טפיליות שיכולות לעזור להיפטר מתולעים בצואה.כדי להשתמש בציפורן כתרופה, תוכלו לקחת 1 כפית אבקת ציפורן מעורבבת עם דבש ומים חמים כל יום למשך שבוע.

9.כמון

לכמון תכונות אנטי-טפיליות שיכולות לעזור להיפטר מתולעים בצואה.כדי להשתמש בכמון כתרופה, אתה יכול לקחת 1 כפית אבקת כמון מעורבבת עם דבש ומים חמים כל יום למשך שבוע.

10.Wormwood

Wormwood הוא עשב שיש לו תכונות אנטי-טפיליות שיכולות לעזור להיפטר מתולעים בצואה.כדי להשתמש ב- Wormwood כתרופה, תוכלו לקחת 1 כפית אבקת עץ תולעת מעורבבת עם דבש ומים חמים כל יום למשך שבוע.

11.חולי אגוז שחור

לגליני אגוז שחורים יש תכונות אנטי-טפיליות שיכולות לעזור להיפטר מתולעים בצואה.כדי להשתמש בגזעי אגוז שחורים כתרופה, תוכלו לקחת 1 כף של אבקת גוף אגוז שחור מעורבב עם דבש ומים חמים כל יום למשך שבוע.

12.Neem

נם הוא עשב שיש לו תכונות אנטי-טפיליות שיכולות לעזור להיפטר מתולעים בצואה.כדי להשתמש ב- Neem כתרופה, אתה יכול לקחת 1 כפית של סעדים של נים

סבתא לטיפול בתולעים בצואה

סבתות משתמשות בתרופות לטיפול בתולעים בצואה במשך מאות שנים.תרופות אלה עדיין יעילות כיום וניתן להשתמש בהן לטיפול בשנייהy של טפילי מעיים.להלן 14 תרופות סבתות אמינות ונפלאות לטיפול בתולעים בצואה:

1.אכילת זרעי דלעת

זרעי דלעת שימשו כתרופה מסורתית לטיפול בתולעי מעיים במשך מאות שנים.הם מכילים חומצת אמינו בשם Cucurbitin, המשקה את התולעים ומסייעת לגרש אותם מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, טוחנים 2 כפות זרעי דלעת ומערבבים אותם עם כוס מים.שתו את התערובת מדי יום עד שהתולעים נעלמות.

2.צורכת שום

שום שימש כתרופה טבעית לטיפול בתולעים בצואה במשך שנים רבות.הוא מכיל תרכובת הנקראת אליצין, שלפי ההערכה מסייעת לגרש תולעים מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, צרכו 1 עד 2 שיני שום ביום.אתה יכול גם להכין תה שום על ידי הרתחת 2 שיני שום בשתי כוסות מים למשך 10 דקות.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.אכילת זרעי פפאיה

על פי ההערכה, זרעי פפאיה בעלי תכונות אנטי-טפיליות ומשמשות כתרופה טבעית לטיפול בתולעים בצואה.כדי להשתמש בתרופה זו, טחון 1 כפית זרעי פפאיה ומערבב אותם עם כוס מים.שתו את התערובת מדי יום עד שהתולעים נעלמות.

4.שתיית חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לטיפול בתולעים בצואה.על פי ההערכה, היא מכילה תכונות אנטי-טפיליות המסייעות לגרש תולעים מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 2 כפות חומץ תפוחים עם כוס מים.שתו את התערובת פעמיים ביום עד שהתולעים נעלמות.

5.צריכת לילך הודי

לילך הודי, המכונה גם נם, הוא תרופה מסורתית לטיפול בתולעים בצואה.על פי ההערכה, היא מכילה תכונות אנטי-טפיליות המסייעות לגרש תולעים מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית אבקת לילך הודית עם כוס מים.שתו את התערובת פעמיים ביום עד שהתולעים נעלמות.

6.אכילת קוקוס

קוקוס הוא תרופה טבעית פופולרית לטיפול בתולעים בצואה.הוא מכיל חומצות שומן המסייעות לגרש תולעים מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, צרכו 1 עד 2 כפות של קוקוס טרי מגורד ביום.אתה יכול גם להכין תה קוקוס על ידי הרתחת 2 כפות של קוקוס טרי מגורד בשתי כוסות מים למשך 10 דקות.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שתיית חלב כורכום

חלב כורכום הוא תרופה מסורתית לטיפול בתולעים בצואה.על פי ההערכה, היא מכילה תכונות אנטי-טפיליות המסייעות לגרש תולעים מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם.שתו את התערובת פעמיים ביום עד שהתולעים נעלמות.

8.לוקח את Wormwood

Wormwood הוא תרופה מסורתית לטיפול בתולעים בצואה.ההערכה היא כי היא מכילה תרכובות המסייעות לגרש תולעים מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, קח 1 עד 2 טיפות שמן עץ עץ מדי יום עד שהתולעים נעלמות.

9.שתיית מיץ גזר

מיץ גזר הוא תרופה טבעית פופולרית לטיפול בתולעים בצואה.על פי ההערכה, היא מכילה תכונות אנטי-טפיליות המסייעות לגרש תולעים מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, שתו כוס מיץ גזר סחוט טרי מדי יום עד שהתולעים נעלמות.

10.צורכת ציפורן

ציפורן היא תרופה מסורתית לטיפול בתולעים בצואה.ההערכה היא כי היא מכילה תרכובות המסייעות לגרש תולעים מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, צרכו 1 עד 2 ציפורן ביום.אתה יכול גם להכין תה ציפורן על ידי רתיחה של 2 ציפורן בשתי כוסות מים למשך 10 דקות.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.לוקח עלי פפאיה

על פי ההערכה, עלי פפאיה בעלי תכונות אנטי-טפיליות ומשמשות כתרופה טבעית לטיפול בתולעים בצואה.כדי להשתמש בתרופה זו, הרתיחו 1 עד 2 כפיות עלי פפאיה מיובשים בכוס מים למשך 10 דקות.שתו את התערובת פעמיים ביום עד שהתולעים נעלמות.

12.צריכת בצל

בצל שימשו כתרופה מסורתית לטיפול בתולעי מעיים במשך מאות שנים.הם מכילים תרכובות שמאמינים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן