דף הבית » תרופות סבתא » דחיית הווסת – 24 התרופות של סבתא מסורתית ומרגיעה
dddddaa ddddadaa  ddaadaddaddaa dadc daddaad dedaddadaaddaa d

דחיית הווסת – 24 התרופות של סבתא מסורתית ומרגיעה

דחיית הווסת – 24 התרופות של סבתא מסורתית ומרגיעה

נשים רבות ברחבי העולם סובלות ממחזורי הווסת שלהן.בין אם מדובר בהתכווצות כואבת או דימום משבש, זה יכול להיות קשה לחלקם לנהל את הסימפטומים שלהם.למרבה המזל, יש מגוון של סעדים של סבתא מסורתית ומרגיעה שיכולים לעזור לדחות את הווסת.

במשך מאות שנים נשים פנו לתרופות אלה כדי להקל על תסמיני המחזור הווסת שלהן.אמנם היעילות של טיפולים אלה היא ברובה אנקדוטלית, אך רבים מהם שימשו בהצלחה על ידי נשים ברחבי העולם במשך דורות.

תרופות מסורתיות לדחיית הווסת

להלן 24 הסעדים של סבתא מסורתיים ומרגיעים לדחיית הווסת.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לבעיות וסתיות רבות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים שיכולות לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.כדי להשתמש בג’ינג’ר כדי לדחות את הווסת, מערבבים כפית אבקת ג’ינג’ר עם כוס מים חמים ושותה אותם פעמיים ביום.

2.לימון

לימונים עשירים בוויטמין C וחומרים מזינים חיוניים אחרים שיכולים לעזור להפחית התכווצויות וסת.כדי להשתמש בלימונים כדי לדחות את הווסת, מערבבים את מיץ לימון אחד עם כוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום.

3.קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את התכווצויות הווסת והכאב.כדי להשתמש בקינמון כדי לדחות את הווסת, מערבבים כפית אחת של אבקת קינמון עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

4.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים שיכולות לעזור להפחית התכווצויות וסת וכאב.כדי להשתמש בכורכום כדי לדחות את הווסת, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

5.שומר

שומר הוא תרופה מסורתית שיכולה לעזור להפחית את התכווצויות הווסת והכאב.כדי להשתמש בשומר כדי לדחות את הווסת, מערבבים כפית אבקת שומר עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

6.כוסברה

כוסברה היא תרופה פופולרית לבעיות מחזור רבות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים שיכולות לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.כדי להשתמש בכוסברה כדי לדחות את הווסת, מערבבים כפית אבקת כוסברה עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

7.זעפרן

זעפרן הוא תרופה מסורתית שיכולה לעזור להפחית את התכווצויות הווסת והכאב.כדי להשתמש בזעפרן כדי לדחות את הווסת, מערבבים כפית אבקת זעפרן עם כוס חלב חם ושותה אותו פעמיים ביום.

8.חילבה

חילבה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את התכווצויות הווסת והכאב.כדי להשתמש בחילבה כדי לדחות את הווסת, מערבבים כפית אחת של אבקת חילבה עם כוס חלב חם ושותה אותה פעמיים ביום.

9.בזיל

בזיל הוא תרופה פופולרית לבעיות מחזור רבות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים שיכולות לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.כדי להשתמש בבזיליקום כדי לדחות את הווסת, מערבבים כפית אבקת בזיליקום עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

10.הל

הל הוא תרופה מסורתית שיכולה לעזור להפחית את התכווצויות הווסת והכאב.כדי להשתמש הלד כדי לדחות את הווסת, מערבבים כפית אחת של אבקת קר עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

11.ציפורן

ציפורן עשירות בחומרים מזינים חיוניים שיכולים לעזור להפחית התכווצויות וסת.כדי להשתמש בציפורן כדי לדחות את הווסת, מערבבים מיץ של ציפורן אחד עם כוס מים חמים ולשתות אותו פעמיים ביום.

12.אניס

אניס הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את התכווצויות הווסת והכאב.כדי להשתמש ב- ANISE כדי לדחות את הווסת, מערבבים כפית אחת של אבקת אניס עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

13.אורגנו

אורגנו היא תרופה פופולרית לבעיות וסת רבות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים שיכולות לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.כדי להשתמש ב

חלק 2:תרופות מסורתיות לדחיית הווסת

בעוד שהרפואה המודרנית עשתה דרך ארוכה בסיוע לנשים לנהל את מחזורי הווסת שלהן, ישנם גם מגוון של תרופות מסורתיות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור לדחות את הווסת.תרופות אלה מסתמכות לרוב על כוח הריפוי של מרכיבים טבעיים ולעתים קרובות קל למצוא ולהשתמש בהם.להלן 24 התרופות של סבתא מסורתית ומרגיעה לדחיית הווסת.

1.שומר

שומר הוא עשב ששימש זה מכבר לטיפול במגוון סוגיות, כולל תסמונת לפני הווסת.הוא מכיל פיטואסטרוגנים, שיכולים לעזור בוויסות ההורמונים ולהפחתת תסמיני PMS.לשימוש, תלול עד כפית אחת של זרעי שומר בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה שלוש פעמים ביום.

2.דונג קוואי

דונג קוואי הוא עשב ששימש ברפואה סינית מסורתית במשך מאות שנים לטיפול בסוגיות גינקולוגיות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומאזנות הורמונים שיכולות לעזור לווסת את המחזור הווסת ולהפחתת התכווצויות הווסת.לשימוש, תלולים עד שתי כפיות של דונג קוואי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה שלוש פעמים ביום.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר להפחתת כאב ודלקת, ויכול גם לעזור בוויסות ההורמונים ולדחיית הווסת.לשימוש, תלול עד כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה שלוש פעמים ביום.

4.קינמון

קינמון הוא תבלין הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון.זה יכול גם לעזור בוויסות ההורמונים ולהפחתת התכווצויות הווסת.לשימוש, תלול עד כפית קינמון אחת בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה שלוש פעמים ביום.

5.עלה פטל אדום

עלה פטל אדום הוא עשב ששימש זה מכבר לטיפול בסוגיות גינקולוגיות.הוא מכיל פיטואסטרוגנים שיכולים לעזור בוויסות ההורמונים ולהפחתת תסמיני PMS.לשימוש, תלול עד כפית אחת של עלה פטל אדום בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה שלוש פעמים ביום.

6.קמומיל

קמומיל הוא עשב ששימש זה מכבר להפחתת לחץ וחרדה, ויכול גם לעזור בוויסות ההורמונים ולהפחתת התכווצויות הווסת.לשימוש, תלול עד כפית קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה שלוש פעמים ביום.

7.לבנדר

לבנדר הוא עשב הידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות.זה יכול גם לעזור בוויסות ההורמונים ולהפחתת התכווצויות הווסת.לשימוש, תלול עד כפית לבנדר בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה שלוש פעמים ביום.

8.מנטה

Peppermint הוא עשב הידוע בתכונותיו המרגיעות והקירור.זה יכול גם לעזור בוויסות ההורמונים ולהפחתת התכווצויות הווסת.לשימוש, תלול עד כפית אחת של מנטה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה שלוש פעמים ביום.

תרופות מסורתיות אחרות

בנוסף לתרופות לעיל, ישנם מגוון של תרופות מסורתיות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי לדחות את הווסת.אלה כוללים:

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן