דף הבית » תרופות סבתא » גרון צרוד – 20 תרופות סבתות טבעיות ושימושיות
ddaddf dadadd  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa ddaddedda

גרון צרוד – 20 תרופות סבתות טבעיות ושימושיות

כאב גרון: 20 תרופות של סבתא טבעית

כאב גרון יכול להיות מצב מעצבן ולא נוח במיוחד.בין אם זה נגרם על ידי נגיף, אלרגיות או אוויר יבש, זה יכול להקשות על בליעה, לדבר ואפילו לנשום.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות ששימשו במשך דורות שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים של כאב גרון.

משתיית תה צמחים ועד גרגר עם מי מלח, הנה 20 תרופות של סבתא טבעית שיכולות לעזור להקל על הכאב והגירוי הקשורים לכאבי גרון.

1.תה דבש ולימון

אחת התרופות הפופולריות ביותר של סבתא לכאבי גרון היא כוס דבש חם ותה לימון.פשוט מערבבים יחד כפית דבש אחת, מיץ לימון אחד וכוס מים חמים.מערבבים את התערובת עד שהדבש התמוסס ואז לוגמים את התה לאט.השילוב של הדבש והלימון עוזר להקל על הכאב ולהפחית את הדלקת בגרון.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי גרון.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וגרגר עם הפיתרון פעמיים או שלוש ביום.החומץ מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הגרון.

טיפ: השתמש בחומץ תפוחים גולמי ולא מסונן לתוצאות הטובות ביותר.

3.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח חמים הוא תרופה מסורתית נוספת ששימשה במשך דורות.מערבבים יחד כפית מלח אחת עם כוס מים חמים ומגרד עם הפיתרון למשך דקה.המלח עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.

4.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא דרך מצוינת לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הרתיחו כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים אחת למשך כעשר דקות.ואז מסננים את התה ומוסיפים מעט דבש ולימון לטעם.

5.תה חלקלקה תה

אלם חלקלק הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון.מערבבים יחד שתי כפיות אבקת אלם חלקלקות עם כוס מים חמים ומערבבים עד להמסה לחלוטין.שתו את התה פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.תה שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי להרגיע את כאב הגרון.להכנת תה שורש מרשמלו, פשוט מערבבים כפית אחת של העשב עם כוס מים חמים ותלולה למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו פעמיים או שלוש ביום.

7.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בשום לכאבי גרון, פשוט מוחץ שן שום אחד ומערבב אותו עם כפית דבש אחת.אכלו את התערובת פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.תה צמחים

תה צמחים יכול להועיל מאוד לגרון כואב.כמה מעשבי התיבול הטובים ביותר לכאבי גרון כוללים קמומיל, שורש ליקוריץ, טימין ומרווה.פשוט תלול כפית אחת של העשב בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו פעמיים או שלוש ביום.

9.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה ישנה המשמשת במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.פשוט מגרד בצל אחד ולחלץ את המיץ.שתו כפית אחת של המיץ פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית נפיחות בגרון.מערבבים כפית כורכום אחת עם כוס חלב חם ושותה אותה פעמיים או שלוש ביום.

11.תה מנטה

מנטה הוא עשב מצוין להרגיע גרון כואב.להכנת תה מנטה, פשוט תלול כפית אחת של עלי מנטה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו פעמיים או שלוש ביום.

12.תה חילבה

חילבה היא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.להכנת תה חילבה, פשוט מערבבים כפית אחת של העשב עם כוס מים חמים ותלולה למשך 10 דקות.סטראבתה ו

תרופות גרון גרון

כשמדובר בגרון צרוד, הסעדים המסורתיים של סבתותינו היו לרוב ההקלה.רבים מהתרופות הטבעיות בהן משתמשים סבתותינו משמשות עדיין כיום ונמצאות יעילות באותה מידה.להלן 20 תרופות סבתות טבעיות ושימושיות לגרון צרוד.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.גרגר עם התערובת למשך 30 שניות וירק אותה.

דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה פופולרית לגרון צרוד שכן היא מסייעת להפחתת דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להכין תרופה זו לערבב חלקים שווים של דבש ומיץ לימון.שתו את התערובת הזו פעם או פעמיים ביום.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר ידוע כתרופה נהדרת לגרון צרוד.להכנת תה ג’ינג’ר, מגרד כף ג’ינג’ר טרי והוסף אותו לכוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 5 דקות ואז להוסיף דבש ומיץ לימון לתוספת טעם.שתו את התה 2-3 פעמים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת בגרון.כדי להכין גרגר חומץ תפוחים, מערבבים כף חומץ תפוחים בכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

מיץ שום

מיץ שום ידוע כתרופה עוצמתית לגרון צרוד בגלל תכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.להכנת מיץ שום, מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כף דבש.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום עד שהצרידות שוככת.

חלב כורכום

ידוע כי כורכום בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות חזקות וניתן להשתמש בהן כדי להרגיע את הגרון.להכנת חלב כורכום, הוסף כפית אבקת כורכום לכוס חלב חם ומערבבים אותו היטב.שתו תערובת זו פעמיים ביום עד שהצרידות שוככת.

סירופ ג’ינג’ר ודבש

סירופ ג’ינג’ר ודבש הוא תרופה פופולרית לגרון צרוד ויכולים לעזור להפחית דלקת בגרון.כדי להכין סירופ זה, מערבבים חלקים שווים של דבש וג’ינג’ר מגורד טרי.קח כפית אחת מהתערובת הזו פעמיים או שלוש ביום עד שהצרידות שוככת.

פלפל קאיין

פלפל קאיין ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.כדי להכין תרופה של פלפל קאיין, מערבבים כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים וגרגר איתו פעמיים או שלוש ביום.

גרגר מי מלח עם מרווה

מרווה ידועה בתכונותיו האנטי-חיפושיות והאנטי דלקתיות וניתן להשתמש בה להפחתת הדלקת בגרון.להכנת גרגר מים מלח עם מרווה, מערבבים כפית מלח וכפית מרווה בכוס מים חמים.גרגר עם תערובת זו פעמיים ביום עד שהצרידות שוככת.

ג’ינג’ר ודבש דבש

זנבות ודבש דבש הם תרופה פופולרית לגרון צרוד ויכולים לעזור להפחית את הדלקת בגרון.כדי להכין תרופה זו, ערבבו חלקים שווים של דבש וג’ינג’ר מגורד טרי.יוצרים את התערובת לבלוזים קטנים ולוקחים אחד או שניים מהם שלוש פעמים ביום עד שהצרידות שוככת.

תה טימין

תה טימין ידוע כתרופה גדולה לגרון צרוד בגלל התכונות האנטי-חיוביות והאנטי-דלקתיות שלו.להכנת תה טימין, הוסף כפית טימין מיובש לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש ומיץ לימון לתוספת טעם.שתו את התה הזה פעמיים ביום עד שהצרידות שוככת.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור ידועה כתרופה נהדרת לגרון צרוד מכיוון שהיא מסייעת להפחתת הדלקת בגרון.כדי לבצע שאיפת אדים, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס, לבנדר או שמן עץ התה.הניחו מגבת מעל הראש ושאיפו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן