דף הבית » תרופות סבתא » גלה את 20 הסעדים של סבתא המובילים עם תוצאות מוכחות המומלצות על ידי מומחי שיעול!
ddcd ddaa  ddadadddd dadc daddaad ddeddddcddd dadd daaddad

גלה את 20 הסעדים של סבתא המובילים עם תוצאות מוכחות המומלצות על ידי מומחי שיעול!

20 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות

כהורה או סבא וסבתא, אתה יודע שכשילד שלך יש שיעול, זה יכול להיות מתסכל.אבל עם הסעדים הנכונים, אתה יכול להקל על אי הנוחות של ילדך ולעזור להם להשתפר במהירות.להלן 20 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ומומלצות על ידי מומחי שיעול שיכולים לעזור לך לטפל בשיעול של ילדך.

דבש

דבש משמש זה מכבר כמדכא שיעול בזכות תכונותיו הטבעיות האנטי דלקתיות והחיטוי.נמצא כי הוא יעיל כמו תרופות השיעול המובילות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית דבש לכוס מים חמים או תה חם, ולגרום לילדך לשתות אותו לפני השינה.

שום

שום הוא תרופה עוצמתית לשיעול בגלל תכונותיו האנטי-ויראליות, האנטיבקטריאליות והאנטי-דלקתיות.פשוט מערבבים כפית שום כתוש עם כפית דבש וכפית מיץ לימון.תן לילדך לשתות את התערובת הזו מספר פעמים ביום כדי להפחית את שיעולם.

טיפ מועיל:

לקבלת הקלה נוספת, תוכלו גם ללעוס את ילדכם על שן שום או להכין תה שום.מרתיחים שתי שיני שום בכוס מים למשך 10 דקות, ואז מסננים ומוסיפים דבש ומיץ לימון לפי הטעם.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה עוצמתית נוספת לשיעול בגלל תכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.פשוט מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כפית דבש וכפית מיץ לימון.תן לילדך לשתות את התערובת הזו מספר פעמים ביום כדי להפחית את שיעולם.

בצל

בצל הוא משותף טבעי, מה שאומר שהוא יכול לעזור לשחרר ריר ולהקל על ילדכם להשתעל אותו.כל שעליך לעשות הוא לטגן בצל קטן בכף חמאה או גהי עד שהוא הופך לחום זהוב.תן לזה להתקרר, ואז תן את זה לילדך לאכול.

מי מלח

גרגרי מי מלח יכולים לעזור להפחית את העומס ולשחרר את הריר.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים ולגרום לילד שלך לגרג איתו מספר פעמים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עוצמתית לשיעול בגלל תכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של חומץ תפוחים עם כפית דבש וכוס מים חמים.תן לילדך לשתות את התערובת הזו מספר פעמים ביום כדי להפחית את שיעולם.

כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית את שיעול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם ולגרום לילדך לשתות אותו לפני השינה.

מנטול

מנטול הוא משווה טבעי שיכול לעזור להפחית את העומס ולשחרר ריר.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן מנטול בכוס מים חמים ולגרום לילד שלך לגרור איתו מספר פעמים ביום.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא בעל צורה טבעי ומגניב שיכול לעזור להפחית את שיעול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות של שמן אקליפטוס בכוס מים חמים ולגרום לילד שלך לגרג איתו מספר פעמים ביום.

PEPPERMINT

מנטה הוא מנטה טבעי ומגניב שיכול לעזור להפחית את שיעול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של עלי מנטה בכוס מים רותחים ולתת לו תלול למשך 10 דקות.מסננים ותגרום לילדכם לשתות את התה מספר פעמים ביום.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחת הדרכים היעילות ביותר להפחתת שיעול.פשוט מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס.תן לילדך לכסות את הראש במגבת ולשאוף את הקיטור למשך 10 דקות.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה עוצמתית לשיעול בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והאנטיבקטריאליות.פשוט מערבבים כפית של מיץ לימון סחוט טרי עם כפית דבש וכוס מים חמים.תן לילדך לשתות את התערובת הזו מספר פעמים ביום כדי להפחית את שיעולם.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא משווה חזק שיכול לעזור להפחית את שיעול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של פלפל קאיין

חלק 2: גלה את הסעדים של סבתאלשיעול

סבתות ברחבי העולם העבירו תרופות טבעיות להרגיע את השיעול ומחלות אחרות.אמנם לרפואה המודרנית יש את מקומה, אך חשוב להכיר ולנצל את הסעדים ששימשו במשך מאות שנים.להלן 20 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ומומלצות על ידי מומחי שיעול.

1.דבש

דבש הוא תרופה פופולרית לשיעול מרגיע וגרונות כואבות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור לציפוי הגרון כדי להפחית את הגירוי.מומלץ לקחת כפית דבש לפני השינה כדי להרגיע את השיעול.

2.שום

ל

שום יתרונות רבים ומשמש כתרופה במשך מאות שנים.יש לו תכונות חיטוי, אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור במאבק בזיהומים.מומלץ לצרוך שן שום ביום כדי לעזור בשיעול.

3.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה פופולרית לשיעול.זה עוזר לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את הדלקת.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור במאבק בזיהומים.להכנת כוס תה מנטה, תלול כפית עלי מנטה במים חמים למשך 10 דקות.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש כתרופה במשך מאות שנים והוא ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והחיטוי.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון הגורם לשיעול.להכנת כוס תה ג’ינג’ר, תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי במים חמים למשך 10 דקות.

5.כורכום

כורכום הוא תבלין המשמש במשך מאות שנים לתכונותיו הרפואיות.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון הגורמת לשיעול.להכנת כוס תה כורכום, תלול כפית אבקת כורכום במים חמים למשך 10 דקות.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש יתרונות בריאותיים רבים ויכול לעזור להפחית את השיעול.הוא מכיל חומצה אצטית המסייעת בפירוק הריר ולהפחתת הדלקת.מומלץ לערבב כפית חומץ תפוחים בכוס מים חמים ולשתות אותו לפני השינה.

7.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ יש תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את השיעול.זה ידוע גם ביכולתו להרגיע את הגרון ולהפחית את הגירוי.כדי להכין כוס תה שורש ליקריץ, תלול כפית שורש ליקריץ במים חמים למשך 10 דקות.

8.לימון

לימון הוא תרופה פופולרית לגרונות כואבים ושיעול.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות, חיטוי ואנטי -ויראלי שיכולות לעזור במאבק בזיהומים.מומלץ לערבב מיץ של חצי לימון בכוס מים חמים ולשתות אותו פעמיים ביום.

9.פלפל קאיין

פלפל קאיין שימש כתרופה במשך מאות שנים והוא ידוע ביכולתו להפחית את השיעול.הוא מכיל קפסאיצין המסייע בפירוק הריר ולהפחתת הדלקת בגרון.להכנת כוס תה פלפל קאיין, תלול כפית פלפל קאיין במים חמים במשך 10 דקות.

10.קינמון

קינמון הוא תרופה פופולרית לשיעול וגרונות כואבות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור במאבק בזיהומים.להכנת כוס תה קינמון, תלול כפית קינמון במים חמים למשך 10 דקות.

11.טימין

טימין הוא תרופה פופולרית לשיעול וכאבי גרון.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון הגורמת לשיעול.להכנת כוס תה טימין, תלול כפית טימין במים חמים במשך 10 דקות.

12.שומר

שומר שומר הוא תרופה פופולרית לשיעול וגרונו כאב.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון הגורמת לשיעול.להכין כוס תה שומר, תלול כפית

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן