דף הבית » תרופות סבתא » גירוד בפי הטבעת – 11 תרופות של סבתא מזינה ובריאה
dddadd ddad ddddadaa  daadaddaddaa dadc daddaad dedddad d

גירוד בפי הטבעת – 11 תרופות של סבתא מזינה ובריאה

מה זה גירוד אנאלי?

גירוד אנאלי, הידוע גם בשם Pruritus Ani, הוא מצב נפוץ ומטריד הפוגע במיליוני אנשים ברחבי העולם.זה מאופיין בתחושה אינטנסיבית ולא נוחה באזור סביב פי הטבעת ויכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כמו גירוי בעור, היגיינה לקויה ומצבים רפואיים מסוימים.במקרים חמורים, גירוד אנאלי יכול להיות מתיש ולהפריע לפעילויות היומיומיות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לספק הקלה ולעזור להפחית את אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מגרד אנאלי.

הסעדים של סבתא לגירוד אנאלי

ניתן לטפל ביעילות בגירוד אנאלי במגוון תרופות ביתיות טבעיות, שרבים מהם הועברו מדור לדור.להלן 11 מהתרופות היעילות ביותר של סבתא להקלה על גירוד אנאלי:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית גירוד ודלקת.לשימוש, מערבבים 1 כף חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאר אותו כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שניתן להשתמש בו כדי להרגיע את העור ולהפחתת גירוד.לשימוש, החל שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור המושפע ועסה אותו בעדינות.השאר אותו כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית וניתן להשתמש בה להפחתת גירוד ודלקת.לשימוש, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו על האזור המושפע.השאר אותו כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית וניתן להשתמש בה להפחתת גירוד ודלקת.לשימוש, מערבבים 2 כפות שיבולת שועל עם מספיק מים ליצירת משחה ולהפעיל אותה על האזור הפגוע.השאר אותו כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו להפחתת גירוד ודלקת.לשימוש, מערבבים 1 כף סודה לשתייה עם מספיק מים ליצירת משחה ולהפעיל אותה על האזור הפגוע.השאר אותו כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו להפחתת גירוד ודלקת.לשימוש, מערבבים טיפה של שמן עץ התה עם כפית שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאר אותו כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית גירוד ודלקת.לשימוש, מערבבים 1 כף לוז מכשפה עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאר אותו כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.שום

שום הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו להפחתת גירוד ודלקת.לשימוש, מועך 1 שן שום ומערבב אותו עם כפית שמן קוקוס.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת גירוד ודלקת.לשימוש, תלולה 1 כפית קמומיל מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומורחים אותה על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאר אותו כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עבורהתוצאות הטובות ביותר.

10.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שניתן להשתמש בו כדי להרגיע את העור ולהפחתת גירוד.לשימוש, החל

תרופות טבעיות על גירוד אנאלי

גירוד אנאלי, או פרוריטיס אני, הוא מצב שכיח המאופיין בתחושת גירוד מתמשכת ולעיתים קרובות אינטנסיבית סביב פי הטבעת.אמנם אין תרופה לגרד אנאלי, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הגירוד ולספק הקלה.להלן 11 סעדים של סבתא מזינה ובריאה שעשויים לעזור:

1.קומפרס חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי המסייע בהפחתת דלקת וגרד.לייצור דחיסה, שלב חלק אחד של חומץ תפוחים ושני חלקים מים.משרים מטלית בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות, חוזרים על מספר פעמים ביום.

2.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.משרים בד במים קרים ומרחים אותו על האזור המושפע למשך 10 דקות.חזור על כמה פעמים ביום.

3.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והנוער הנגרם כתוצאה מגרד אנאלי.כדי להשתמש במכשפות לוז, מערבבים חלק אחד לוז מכשפה ושני חלקים מים.משרים מטלית בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות, חוזרים על מספר פעמים ביום.

4.אמבט שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל יכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.כדי לבצע אמבטיה שיבולת שועל, טחון כוס שיבולת שועל בבלנדר עד שהיא יוצרת אבקה עדינה.מוסיפים את האבקה לאמבטיה חמה ומשרות באמבטיה למשך 15 דקות.

5.קרם הידרוקורטיזון

קרם הידרוקורטיזון הוא סטרואיד אקטואלי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.יש ליישם אותו על האזור המושפע 2 עד 3 פעמים ביום.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.לשימוש בשמן עץ התה, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד ושני חלקים מים.משרים מטלית בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות, חוזרים על מספר פעמים ביום.

7.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.כדי להשתמש באלוורה, מערבבים ג’ל אלוורה חלק אחד ושני חלקים מים.משרים מטלית בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות, חוזרים על מספר פעמים ביום.

8.שמן זית

שמן זית הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.כדי להשתמש בשמן זית, מערבבים חלק אחד שמן זית ושני חלקים מים.משרים מטלית בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות, חוזרים על מספר פעמים ביום.

9.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.כדי להשתמש בשמן קוקוס, מערבבים חלק אחד בשמן קוקוס ושני חלקים מים.משרים מטלית בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות, חוזרים על מספר פעמים ביום.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים חלק אחד סודה לשתייה ושני חלקים מים.משרים מטלית בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות, חוזרים על מספר פעמים ביום.

11.יוגורט

יוגורט הוא פרוביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.כדי להשתמש ביוגורט, מערבבים יוגורט חלק אחד ושני חלקים מים.משרים מטלית בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות, חוזרים על מספר פעמים ביום.

סיכום

גירוד אנאלי, או פרוריטיס אני, הוא מצב שכיח שניתן לטפל בתרופות טבעיות.תרופות אלה כוללות חומץ תפוחים, קומפרס קר, לוז מכשפה, אמבט שיבולת שועל, קרם הידרוקורטיזון, שמן עץ התה, אלוורה, שמן זית, שמן קוקוס, סודה לשתייה ויוגורט.אמנם תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הקשורים לגירוד אנאלי, אך חשוב להתייעץ עם רופא כדי לקבוע את מסלול הטיפול הטוב ביותר.

שאלות נפוצות

אילו תרופות ביתיות יכולות לעזור להקל עלגירוד אנאלי?

תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על גירוד אנאלי כוללות חומץ תפוחים, קומפרס קר, לוז מכשפה, אמבט שיבולת שועל,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן