דף הבית » תרופות סבתא » גירוד בגוף – 10 תרופות סבתות חמות ומסורתיות
dddadd dddda  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaa ddedaddadaad

גירוד בגוף – 10 תרופות סבתות חמות ומסורתיות

מה זה גירוד?

גירוד, המכונה גם פרוריטוס, הוא תחושה לא נעימה שיכולה להוביל לדחף לשרוט.זה נגרם על ידי מגוון מצבים, כמו עור יבש, אלרגיות וזיהומים.גירוד יכול להיות מקומי, משפיע על אזור אחד בגוף, או שהוא יכול להיות נפוץ.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מתגובה אלרגית או גירוי מחומרים מסוימים, כמו בגדים או חומרי ניקוי.

הסעדים של סבתא לגרד

גירוד יכול להיות חוויה מתסכלת ולא נוחה, אך ישנם כמה תרופות מסורתיות שהועברו מסבתות שיכולות לעזור להביא להקלה.להלן 10 תרופות של סבתא חמה ומסורתית לגרד:

1.אמבט שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל הוא טיפול מרגיע בעור מגרד.כדי לבצע אמבטיה שיבולת שועל, טחנו כוס שיבולת שועל לאבקה עדינה והוסיפו אותה לאמבטיה חמה.משרים באמבטיה למשך 15-20 דקות.שיבולת השועל יכולה לעזור להקל על גירוד ולהרגיע את העור.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ונוגד פטרייתי שיכול לעזור להקל על גירוד.לשימוש, מערבבים כוס חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ומורחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.השאירו את התערובת למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית יעילה לגרד.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד.לשימוש, החל שכבה דקה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.אלוורה

אלוורה הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ונוגד פטרייתי שיכול לעזור להפחית גירוד.לשימוש, החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית גירוד.לשימוש, מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם כוס מים אחת ומורחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.השאירו את התערובת למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

6.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ונוגד פטרייתי שיכול לעזור להפחית גירוד.לשימוש, מערבבים כפית אחת של שמן לבנדר עם כוס מים אחת ומורחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.השאירו את התערובת למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית גירוד.לשימוש, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם כוס מים אחת ומורחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.השאירו את התערובת למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד.לשימוש, החל שכבה דקה של לוז מכשפה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.תה קמומיל

תה קמומיל הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ונוגד פטרייתי שיכול לעזור להפחית גירוד.לשימוש, תלול כפית אחת של תה קמומיל בכוס מים חמים ומורחים את התערובת ישירות על האזור המושפע.השאירו את התערובת למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.מלח אפסום

מלח Epsom הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית גירוד.לשימוש, מערבבים כוס אחת של מלח אפסום עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.השאירו את התערובת למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפ מועיל

כאשר משתמשים באחת מהתרופות של סבתא אלה לגרד, חשוב לזכור לשמור על האזור הנגוע נקי ויבש.אם הגירוד נמשך או מחמיר, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מרופא.

חלק 2: תרופות של סבתא מסורתית לגרד בגוף

הסעדים העתיקים שהסבתות שלנו מסרו לנו לאורך השנים עדיין יעילות כיום כמו שהיו אז.להלן 10 תרופות שאושרו על סבתא להקלה על גירוד בגוף.

1.אמבטיות שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל הוא אחד הסעדים העתיקים ביותר להקלה על גירוד בגוף.שיבולת שועל ידועה כמרגיעה מאוד ויכולה לעזור להפחית דלקת וגירוי.כדי להכין אמבטיה שיבולת שועל, מערבבים ½ כוס שיבולת שועל עם כוס מים רותחים.ברגע ש- OatMeal התקרר, מסננים אותו, שפכו אותו לאמבטיה שלכם וספגו 15-20 דקות.

2.חומץ תפוחים שטיפת חומץ

ידוע ש

חומץ תפוחים הוא תרופה עוצמתית וטבעית לגרד בגוף.כדי להכין שטיפת חומץ תפוחים, מערבבים חומץ תפוחים אחד עם מים עם מים חלק אחד.ברגע שהתערובת מוכנה, מרחו אותה על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים קרירים.

3.קומפרס קר

דחיסה קרה היא תרופה יעילה נוספת להקלה על גירוד בגוף.כדי ליצור דחיסה קר, עטפו כמה קוביות קרח במגבת או בד והניחו אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.אלוורה

אלוורה ידועה זה מכבר כתרופה טבעית ויעילה לגרד בגוף.כדי להשתמש באלוורה, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה טהור על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים קרירים.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע היטב בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי בעור.כדי להשתמש בשמן קוקוס לגרד בגוף, יש למרוח כמות קטנה של השמן על האזור הפגוע ועסה בעדינות למשך מספר דקות.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים קרירים.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אנטי דלקתית טבעית ואנטי-חיטוי שניתן להשתמש בה כדי להקל על גירוד בגוף.להכנת משחת סודה לשתייה, מערבבים יחד 1 כפית סודה לשתייה עם כפית מים.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

7.הדבק שיבולת שועל

ידוע ש

שיבולת שועל בעלת תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד בגוף.להכנת משחת שיבולת שועל, מערבבים יחד 1 כף שיבולת שועל עם כף מים.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

8.דבש

ידוע ש

דבש הוא אנטי-דלקתי טבעי ואנטי-חיטוי שיכול לעזור להפחית גירוד בגוף.כדי להשתמש בדבש, החל כמות קטנה מהדבש על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים קרירים.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מטפח טבעי וחטטני שיכול לעזור להפחית גירוד בגוף.כדי להשתמש במכשפות לוז, החל כמות קטנה מהנוזל על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים קרירים.

10.תה ירוק

ידוע ש

תה ירוק הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית גירוד בגוף.כדי להשתמש בתה ירוק, תלול שקית תה ירוק בכוס מים חמים למשך 5 דקות.לאחר התקררות התה, מרחו אותו על האזור המושפע והשאירו אותו 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

מסקנה

גירוד בגוף יכול להיות חוויה מאוד לא נוחה ומעצבנת.עם זאת, החדשות הטובות הן שיש הרבה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על גירוד בגוף.הסעדים של הסבתא המסורתית שנדונה במאמר זה הם פשוטים, יעילים ויכולים לעזור לספק הקלה מגירוד בגוף.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן