דף הבית » תרופות סבתא » גומות מתחת לעיניים – 22 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות וריפוי
dddeddaa dedaaddaa dcdaddadddd  ddadadddd dadc daddaad dadd

גומות מתחת לעיניים – 22 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות וריפוי

חייך עם גומות: 22 התרופות של סבתא להחלמה וריפוי

חיוך זה משהו שכולנו עושים וגומות הן אחת התכונות האטרקטיביות ביותר של פנים.הם סימן לנוער ויופי, אך למרבה הצער, אנשים רבים סובלים מגומות שהפכו עמוקות ובולטות בגלל הזדקנות וגורמים אחרים.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים של סבתא שיכולים לעזור בהחלמה וריפוי.

גומות מתרחשות כאשר העור הופך להיות דק יותר בגלל הפרעת רקמות חיבור, הזדקנות או גורמים אחרים.זה יכול לגרום למרקם לא אחיד על פני העור אשר בתורו גורם לגומות.אם לא מטופלים, הגומות יכולות להחמיר עם הזמן ויכולים אפילו להוביל לבעיות עור חמורות יותר כמו קמטים ועור נפול.

לכן, חשוב לנקוט בפעולה כאשר גומות ראשונות מתחילות להופיע ולהשתמש בטיפולים שיכולים לעזור להפחית את המראה שלהם.להלן 22 תרופות של סבתא להחלמה וריפוי עם גומות:

1.החל קומפרס קר

ניתן ליישם קומפרס קר על האזור המושפע כדי להפחית דלקת ונפיחות, מה שבתורו יכול לעזור להפחית את המראה של גומות.כל שעליך לעשות הוא לעטוף כמה קוביות קרח במטלית רכה ולהחיל אותו על האזור הפגוע למשך מספר דקות בכל פעם.

2.לעסות את האזור

עיסוי בעדינות של האזור סביב הגומות יכול לעזור לעורר את זרימת הדם ולשפר את מרקם העור.זה יכול לעזור להפחית את המראה של הגומות לאורך זמן.

3.השתמש בפילינג טבעי

שימוש בפילינג טבעי עדין יכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולשפר את מרקם העור הכללי.זה יכול לעזור להפחית את המראה של גומות וגם למנוע התרחשות נזק נוסף.

טיפ ייחודי:

מערבבים חלקים שווים של סודה לשתייה ומים ומורחים אותה על האזור הפגוע.זה יעזור לפילינג בעדינות את העור ולהפחית את המראה של גומות.

4.השתמש במסכת חימר

מסכות חימר הן דרך נהדרת להפחית דלקת ולשפר את מרקם העור.הם יכולים לעזור להפחית את המראה של גומות וגם למנוע התרחשות נזק נוסף.

5.למרוח מסיכת הידוק עור טבעית

מסכות הידוק עור טבעיות יכולות לעזור בשיפור גמישות העור ולהפחית את המראה של גומות.מרחו את המסכה על האזור המושפע למשך מספר דקות ואז שטפו במים חמים.

6.השתמש בג’ל אלוורה

ג’ל אלוורה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את מרקם העור.זה יכול גם לעזור להפחית את הופעתם של גומות ולמנוע התרחשות נזק נוסף.

7.השתמש בשמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת לגומות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולשפר את מרקם העור.פשוט לעסות את האזור הפגוע בשמן קוקוס למשך מספר דקות בכל יום.

8.השתמש במסיכת דבש ולימון

מסיכת דבש ולימון יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את מרקם העור.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של דבש ומיץ לימון ומרחי אותו על האזור הפגוע למשך מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.החל שמן אבוקדו

שמן אבוקדו הוא תרופה טבעית נהדרת לגומות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולשפר את מרקם העור.פשוט לעסות את האזור הפגוע בשמן אבוקדו למשך מספר דקות בכל יום.

10.למרוח שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית נהדרת לגומות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולשפר את מרקם העור.פשוט לעסות את האזור הפגוע בשמן זית למשך מספר דקות בכל יום.

11.השתמש בשמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נהדרת לגומות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולשפר את מרקם העור.פשוט לעסות את האזור הפגוע בשמן עץ התה למשך מספר דקות בכל יום.

12.השתמש במכשפות לוז

לוז מכשפה הוא תרופה טבעית נהדרת לגומות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולשפר את מרקם העור.כל שעליך לעשות הוא לעסות את האזור הפגוע בלוז מכשפה למשך מספר דקות בכל יום.

13.השתמש בשמן שקדים

שמן שקדים הוא תרופה טבעית נהדרת לגומות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקתהלאה ושיפור מרקם העור.פשוט לעסות את האזור המושפע בשמן שקדים למשך מספר דקות בכל יום.

14.השתמש בשמן חוחובה

שמן חוחובה הוא טבעי טבעי

22 התרופות של סבתא לגומות מתחת לעיניים

גומות מתחת לעיניים יכולות להיגרם כתוצאה מדלקת, מרבצי שומן מוגזמים והזדקנות.אמנם המצב יכול להיות מטריד, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שעשויות לעזור להפחית את המראה של גומות מתחת לעיניים.אלו כוללים:

1.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ונפיחות באזור.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע והשאירו למשך 10-15 דקות.שטפו במים פושרים.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של גומות מתחת לעיניים.לעסות כמות קטנה של שמן קוקוס לאזור הפגוע עד שהוא נספג במלואו.השאירו למשך הלילה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון יכולות לעזור להפחית את המראה של גומות מתחת לעיניים.מניחים שתי פרוסות מלפפון על האזור הפגוע למשך 15 דקות.שטפו במים פושרים.

4.שקיות תה ירוק

תה ירוק הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות באזור.מניחים שתי שקיות תה ירוקות במים חמים למשך חמש דקות.מניחים את שקיות התה המקוררות מעל האזור המושפע למשך 15 דקות.שטפו במים פושרים.

5.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות באזור.לעסות כמות קטנה של שמן לבנדר לאזור הפגוע עד שהוא נספג במלואו.השאירו למשך הלילה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של גומות מתחת לעיניים.מרחו שכבה דקה של לוז מכשפה על האזור הפגוע והשאירו למשך 10-15 דקות.שטפו במים פושרים.

הסעדים של סבתא אחרת לגומות מתחת לעיניים

בנוסף לתרופות שלמעלה, ישנם כמה תרופות טבעיות אחרות שעשויות לעזור להפחית את המראה של גומות מתחת לעיניים.אלו כוללים:

  • חומץ תפוחים
  • חלבוני ביצה
  • דבש
  • שמן זית
  • פרוסות תפוחי אדמה
  • דבש גולמי
  • מי ורדים
  • פרוסות עגבניות

ניתן להשתמש בתרופות טבעיות אלה בשילוב לתוצאות הטובות ביותר.הקפידו לבדוק שטח עור קטן לפני שמריחים כל אחד מהתרופות הללו על האזור הנגוע.

מסקנה

גומות מתחת לעיניים יכולות להיות מצב מטריד, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שעשויות לעזור להפחית את המראה של גומות מתחת לעיניים.אלוורה, שמן קוקוס, פרוסות מלפפון, שקיות תה ירוק, שמן לבנדר ולוז מכשפה הם כולם תרופות טבעיות שעשויות לעזור להפחית את הופעתם של גומות מתחת לעיניים.ניתן להשתמש בתרופות טבעיות אחרות, כמו חומץ תפוחים, חלבוני ביצה, דבש, שמן זית, פרוסות תפוחי אדמה, דבש גולמי, מי ורדים ופרוסות עגבניות בשילוב לתוצאות הטובות ביותר.הקפידו לבדוק שטח עור קטן לפני שמריחים כל אחד מהתרופות הללו על האזור הנגוע.

שאלות נפוצות

מה הם גומות מתחת לעיניים?

גומות מתחת לעיניים נגרמות כתוצאה מדלקת, מרבצי שומן מוגזמים והזדקנות.המצב יכול להיות מטריד, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שעשויות לעזור להפחית את המראה של גומות מתחת לעיניים.

אילו תרופות טבעיות יכולות לעזור להפחית את המראה של גומות מתחת לעיניים?

אלוורה, שמן קוקוס, פרוסות מלפפון, שקיות תה ירוק, שמן לבנדר ולוז מכשפה הם כולם תרופות טבעיות שעשויות לעזור להפחית את הופעתם של גומות מתחת לעיניים.ניתן להשתמש בתרופות טבעיות אחרות, כמו חומץ תפוחים, חלבוני ביצה, דבש, שמן זית, פרוסות תפוחי אדמה, דבש גולמי, מי ורדים ופרוסות עגבניות בשילוב לתוצאות הטובות ביותר.

לסיכום, גומות מתחת לעיניים יכולות להיות מצב מטריד, אך ישנם כמה תרופות טבעיותבחודש מאי לעזור להפחית את הופעתם של גומות מתחת לעיניים.להיות בטוח ש

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן