דף הבית » תרופות סבתא » ברונכיטיס לתינוקות-24 ללא מרשם וסעדות סבתא סודיות
ddaddadbdddda dcdaaddaddaddaa  dcdcd dedadadd ddadadddaa dad

ברונכיטיס לתינוקות-24 ללא מרשם וסעדות סבתא סודיות

מהי ברונכיטיס לתינוק?

ברונכיטיס לתינוקות הוא מצב המשפיע על דרכי הנשימה של תינוקות וילדים קטנים ונגרם כתוצאה מדלקת בצינורות הסימפונות.זהו סוג של ברונכיטיס שנראה בדרך כלל אצל תינוקות וילדים קטנים.זה מאופיין בשיעול בלתי פוסק ורטוב המתמיד ויכול להימשך ימים או שבועות, ולעתים קרובות מלווה בחום.ככל שהמצב מחמיר, השיעול יכול להיות יבש ועלול לייצר ריר.ברונכיטיס לתינוקות יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל נגיפים, חיידקים ומעוררי סביבה כמו עשן ואבק.

24 ללא מרשם והתרופות של סבתא לברונכיטיס לתינוקות

כשמדובר בטיפול ברונכיטיס לתינוקות, ישנם מגוון של תרופות ללא מרשם וסבתא שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על הסימפטומים.להלן 24 מהתרופות הפופולריות ביותר המשמשות לטיפול ברונכיטיס לתינוקות:

1.דבש

ידוע שדבש הוא תרופה טבעית יעילה לטיפול בשיעול ובנושאי נשימה אחרים.ידוע שהוא בעל פיקוח טבעי, המסייע לשחרר את הריר בדרכי הנשימה ולהקל על הגירוש.ניתן לקחת דבש ישירות, או להוסיף למים חמים או תה.

2.מקלחות חמות

מקלחות חמות יכולות להועיל להקלת הסימפטומים של ברונכיטיס לתינוקות.האוויר החם והלח עוזר לשחרר את הריר בדרכי הנשימה ולהקל על הגירוש.זה גם עוזר להפחית דלקת בדרכי הנשימה, מה שיכול לעזור להקל על תסמיני הברונכיטיס.

3.שום

שום הוא בעל צופה טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בפינוי דרכי הנשימה של הריר ולהפחית דלקת.ניתן לקחת אותו ישירות, או להוסיף אותו לאוכל או תה.

4.בצל

לבצל יש תכונות טבעיות ואנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של ברונכיטיס לתינוקות.ניתן לקחת אותו ישירות, או להוסיף אותו לאוכל או תה.

5.ג’ינג’ר

ידוע שג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הברונכיטיס.ניתן לקחת אותו ישירות, או להוסיף אותו לאוכל או תה.

6.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה פשוטה ויעילה לטיפול ברונכיטיס לתינוקות.מי המלח עוזרים לשחרר את הריר בדרכי הנשימה ולהקל על הגירוש.

7.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה ויעילה לטיפול ברונכיטיס לתינוקות.הקיטור עוזר לשחרר את הריר בדרכי הנשימה ולהקל על הגירוש.

8.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי וחזק חזק שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של ברונכיטיס.ניתן לקחת אותו ישירות, או להוסיף אותו לאוכל או תה.

9.חומץ תפוחים

ידוע כי חומץ תפוחים הוא בעל תכונות טבעיות אנטי-דלקתיות ומצפיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של ברונכיטיס.ניתן לקחת אותו ישירות, או להוסיף אותו לאוכל או תה.

10.קומפרס חם

החלת דחיסה חמה על החזה יכולה לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה ולהקל על גירוש הריר.

11.שמנים אתרים

ידוע כי שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה ולבנדר הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ומצפיות.ניתן להשתמש בהם במפזר או להוסיף לדחיסה חמה כדי לעזור להפחית את תסמיני הברונכיטיס.

12.בננות

בננות ידועות כמצפיות טבעיות ויכולות לעזור להפחית את תסמיני הברונכיטיס.ניתן לאכול אותם ישירות, או להוסיף אותם לאוכל או למשקאות.

13.זרעי חילבה

ידוע כי זרעי חילבה הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ומציפות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הברונכיטיס.ניתן לקחת אותם ישירות, או להוסיף אותם לאוכל או תה.

14.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ ידוע כמי שיש לו

תרופות ללא מרשם לברונכיטיס לתינוקות

הורים לילדים קטנים עם ברונכיטיס חייבים להיות ערניים לגבי פיקוח על תסמיני ילדם ולנקוט בצעדים הנדרשים להפחתת אי הנוחות.למרבה המזל, ישנם מספר מעל-Cתרופות עונשיות שיכולות לעזור לספק הקלה ולהפחית את חומרת תסמיני הברונכיטיס.

  • טיפות אף מלח: גודש באף הוא סימפטום שכיח של ברונכיטיס.טיפות אף מלח יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר ריר, מה שיכול לעזור לפנות את מעברי האף.
  • מדכאי שיעול: שיעול הוא חלק חשוב מתהליך הגוף של הסרת גירויים מהריאות, אך זה יכול גם להיות משבש ולמנוע שנת לילה טובה.מדכאי שיעול יכולים לעזור להפחית את השיעול ולהעניק הקלה מסוימת, אך יש להשתמש בה רק בהנחייתו של רופא.
  • משככי כאבים: משככי כאבים כמו איבופרופן ואצטמינופן יכולים לעזור להפחית חום וכאב הקשורים לברונכיטיס.יש להשתמש בהם רק כמווטרים ובמינון המתאים לילדים.
  • Decongestants: Decongestants יכול לעזור להפחית את עומס האף ולהקל על הנשימה.עם זאת, אין להשתמש בהם לילדים מתחת לגיל ארבע.על ההורים להתייעץ עם רופא לפני השימוש במכוון על ילד.

התרופות של סבתא סודית לברונכיטיס לתינוקות

בנוסף לתרופות ללא מרשם, ישנם גם מספר תרופות סודיות שהועברו לאורך דורות.בעוד שרוב הסעדים הללו לא נחקרו מדעית, הורים רבים נשבעים ביעילותם.

דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה קלאסית לברונכיטיס.הדבש עוזר להרגיע את הגרון והלימון עוזר לפרק ריר.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית דבש אחת וכפית מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להפחית את העומס ולשחרר ריר.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו קערה גדולה במים חמים והוסיפו כמה טיפות אקליפטוס או שמן מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה.נשמו עמוק במשך 10 דקות.

שום

שום הוא נוגד חמצון חזק ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הברונכיטיס.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק שתי שיני שום ומערבבים אותם עם כפית דבש אחת.קח את התערובת הזו שלוש פעמים ביום.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד נוגד חמצון חזק עם תכונות אנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כפית דבש אחת.קח את התערובת הזו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן חרדל

שמן חרדל הוא תרופה נהדרת לברונכיטיס.כדי להשתמש בתרופה זו, עיסוי כמות קטנה של שמן חרדל על החזה והגב.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר.

סיכום

ברונכיטיס לתינוקות הוא מצב שכיח ולעתים קרובות חמור הפוגע בילדים צעירים רבים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ללא מרשם שיכולים לעזור לספק הקלה ולהפחית את חומרת תסמיני הברונכיטיס.בנוסף, ישנם גם מספר תרופות סודיות שהועברו לאורך דורות, כמו דבש ולימון, שאיפת קיטור, שום, ג’ינג’ר ושמן חרדל.אמנם סעדים אלה לא נחקרו מדעית, אך הורים רבים נשבעים על ידי יעילותם.על ההורים להתייעץ תמיד עם הרופא שלהם לפני שהם משתמשים באחד מהתרופות הללו.

שאלות נפוצות

מהי ברונכיטיס לתינוק?

ברונכיטיס לתינוקות הוא זיהום בצינורות הסימפונות, שהם דרכי הנשימה המחברות את הריאות לגרון.זה בדרך כלל נגרם על ידי נגיף ויכול לגרום לתסמינים כמו שיעול, גודש באף וקושי נשימה.

מהן כמה תרופות ללא מרשם לברונכיטיס לתינוק?

תרופות ללא מרשם לברונכיטיס לתינוקות כוללות טיפות אף מלח, מדכאי שיעול, משככי כאבים ומגניבות.על ההורים להתייעץ תמיד עם הרופא שלהם לפני שהם משתמשים באחד מהתרופות הללו.

האם יש תרופות של סבתא סודית לברונכיטיס לתינוק?

כן,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן