דף הבית » תרופות סבתא » בצקת ברגליים – 2 סעדים של סבתא המועברים במשפחה ובבית
ddadadaa ddaddcdddd  dadadddd dadc daddaad ddeddaddaddd d

בצקת ברגליים – 2 סעדים של סבתא המועברים במשפחה ובבית

בצקת ברגליים – 2 תרופות של סבתא
בצקת, או נפיחות, ברגליים היא בעיה שכיחה שיכולה להתרחש מסיבות שונות ומגוונות, כולל זרימה לקויה, עמידה או ישיבה פרקי זמן ארוכים, או מצב בריאותי בסיסי.זה יכול להיות לא נוח ומביך, ויכול לגרום לכאב, עייפות ונוקשות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו מסבתותינו שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ברגליים.

גרבי דחיסה
ניתן להשתמש בגרבי דחיסה כדי להפחית נפיחות וכאב ברגליים.הם מיועדים במיוחד ליישם לחץ על הרגליים על מנת לשפר את זרימת הדם ולעזור להפחית את הנפיחות.הם יכולים גם לעזור להפחית את העייפות ולספק תמיכה לרגליים.גרבי דחיסה מגיעים במגוון גדלים וסגנונות, וניתן לרכוש אותם ללא מרשם או ברשת.

ELETATE ו- ICE


הרמת הרגליים ושימוש בדחיסים קרים יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והאי הנוחות הנגרמת על ידי בצקת.כאשר הרגליים מוגברות, כוח המשיכה מסייע בהפחתת הלחץ על הרגליים, ומאפשר לנוזל להתנקז מהאזור הפגוע.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, הרם את הרגליים מעל רמת הלב למשך 15-20 דקות מספר פעמים ביום.

קומפרסים קרים יכולים גם לספק הקלה מבצקת.החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בקומפרס קר למשך 15-20 דקות מספר פעמים ביום.

הסעדים של סבתא

בנוסף לתרופות לעיל, ישנם כמה תרופות ביתיות שהועברו מסבתותינו שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ברגליים.

לימון ודבש

לימון ודבש הם שני מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להפחית נפיחות ודלקת ברגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים מיץ של לימון אחד עם כף דבש אחת.צרכו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חומץ תפוחים

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים כדי להפחית נפיחות ברגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.צרכו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ מועיל

בעת שימוש באחד מהתרופות הביתיות הללו, חשוב לשתות הרבה מים לאורך כל היום.זה יעזור לשטוף רעלים ולהקטין את הצטברות הנוזל ברגליים.

לסיכום, בצקת ברגליים יכולה להיות לא נוחה ומביכה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו מסבתותינו שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ברגליים.גרבי דחיסה, הרמת הרגליים ושימוש בדחיסות קורות יכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאי הנוחות הנגרמת על ידי בצקת.בנוסף, תרופות ביתיות כמו לימון ודבש, וחומץ תפוחים יכולים לעזור להפחית דלקת ונפיחות.זכור לשתות הרבה מים לאורך היום כדי לעזור לשטוף רעלים ולהפחית את הצטברות הנוזל ברגליים.

הסעדים של סבתא לבצקת ברגליים

בצקת ברגליים יכולה להיות מצב כרוני ומתיש שיכול לגרום לכאב ונפיחות בכפות הרגליים והקרסוליים.למרות שיש מגוון טיפולים ותרופות זמינים לבצקת, אנשים רבים פונים לתרופות טבעיות המועברות מסבתותיהם.להלן שניים מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לבצקת ברגליים.

שימוש בחומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה יעילה לבצקת ברגליים.זה עוזר להפחית דלקת ולהפחית את הנפיחות הקשורה לבצקת.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים של מים חמים.משרים מטלית בתערובת זו ומורחים אותו על האזורים המושפעים למשך 10 עד 15 דקות.עשה זאת פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל בצקת ברגליים.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר למצב זה כוללים קמומיל, סמברי ולוז מכשפה.עשבי תיבול אלה יכולים להיות מבולבלים לתה ולצרוך מספר פעמים ביום, או שניתן יהיה ליישם אותם ישירות על האזורים המושפעים.

תרופה פופולרית נוספת לבצקת ברגליים היא לערבב חלקים שווים של דבש ושמן זית ולהחיל אותה על האזור המושפע.זה עוזר להפחית נפיחות ודלקת ולקדם ריפוי.

סיכום

בצקת ברגליים יכולה להיות מצב מתיש וכואב, אך ישנם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים אליו.חומץ תפוחים וסעדים צמחיים הם שניים מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לבצקת ברגליים, וניתן להשתמש בהן לקידום ריפוי באזורים המושפעים.בנוסף, ניתן ליישם תערובת של דבש ושמן זית על האזורים המושפעים כדי להפחית נפיחות ודלקת.

שאלות נפוצות

מהי בצקת ברגליים?

בצקת ברגליים היא מצב הגורם לנפיחות וכאב בכפות הרגליים ובקרסוליים.לעתים קרובות זה נגרם כתוצאה מחזור נפש, תנאי כליה או לב או תרופות מסוימות.

האם יש תרופות טבעיות לבצקת ברגליים?

כן, ישנם מגוון של תרופות טבעיות ששימשו לטיפול בבצקת ברגליים.אלה כוללים חומץ תפוחים, תרופות צמחי מרפא ותערובת של דבש ושמן זית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן