דף הבית » תרופות סבתא » בצקת בהריון – 12 סעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים והכנה מהירה
ddadadaa dddadddf  dadadddd dadc daddaad ddeddedcdaddd dadc

בצקת בהריון – 12 סעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים והכנה מהירה

בצקת בהריון – 12 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים

הריון הוא זמן של שמחה וציפייה, אך זהו גם זמן של אי נוחות ושינוי.נשים רבות חוות בצקת, או נפיחות, במהלך ההיריון.זה נפוץ במיוחד ברגליים, בקרסוליים ובידיים.בעוד שבצקת היא חלק רגיל מההריון, זה יכול להיות מאוד לא נוח.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות והנפיחות.

מאמר זה יחקר 12 סעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים להפחתת בצקת בהריון.אנו נספק גם טיפ מועיל להכנה מהירה ושימוש נכון בסעדים אלה.

H2: הרם רגליים וידיים

אחד התרופות הנפוצות והפשוטות ביותר לבצקת בהריון הוא לרומם את הרגליים והידיים.כאשר רגליים וידיים מוגברות, כוח המשיכה מסייע בהפחתת כמות הנוזל שנשמר בגוף.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.

כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הניחו את כפות הרגליים והידיים על שרפרף רגליים או משטח מוגבה אחר.ניתן לעשות זאת מספר פעמים לאורך היום.אם יושב לפרקי זמן ארוכים, חשוב לקחת הפסקות ולהעלות את הרגליים.

H2: גרבי דחיסה

גרבי דחיסה הם תרופה יעילה נוספת לבצקת בהריון.גרביים אלה נועדו להתאים היטב לכפות הרגליים, קרסוליים ורגליים תחתונות.זה עוזר להפחתת הנפיחות על ידי שיפור זרימת הדם והגברת זרימת הדם.גרבי דחיסה זמינים במגוון גדלים וסגנונות, ולכן חשוב לבחור את הגודל המתאים לתוצאות הטובות ביותר.

H3: טיפ מועיל

בעת שימוש בגרבי דחיסה, חשוב לוודא שהם לא צמודים מדי.זה יכול לגרום לאי נוחות רבה יותר ולהגביר את הנפיחות.עדיף לנסות את הגרביים ולוודא שהם משתלבים בנוחות לפני שהם לובשים אותם.

התרופות של סבתא לבצקת בהריון

הריון מביא הרבה שינויים בגופה של אישה, כולל בצקת.בצקת מתרחשת כאשר נוזלים מצטברים ברקמות הגוף, וגורמים לנפיחות.זהו סימפטום שכיח להריון, במיוחד בשלבים האחרונים, ויכול להיות לא נוח ואף כואב.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים שהומלצו על ידי מומחים כדי לסייע בהפחתת הנפיחות ואי הנוחות הנגרמת על ידי בצקת.להלן 12 סעדים של סבתא שעשויים לעזור להפחית את בצקת.

1.החל קומפרסים קרים

החלת קומפרסים קרים על האזור הפגוע יכולה לסייע בהפחתת הנפיחות על ידי הכנת כלי הדם והפחתת הדלקת.עטפו כמה קוביות קרח במגבת לחה ומורחים על האזור הפגוע עד 15 דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום.

2.לשתות הרבה מים

שתיית מים רבים יכולה לעזור לשטוף נוזלים עודפים ולהפחית נפיחות.מכוון לפחות 6 עד 8 כוסות מים ביום.

3.הרם את כפות הרגליים שלך

הרמת כפות הרגליים יכולה לעזור להפחית את הצטברות הנוזלים בפלג הגוף התחתון.נסה לשמור על כפות הרגליים המוגבות מעל ליבך לפחות 30 דקות ביום.

4.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור לשמור על גופך בכושר ולהפחית את הסיכון לבצקת.נסה לעשות איזושהי פעילות גופנית מתונה לפחות 30 דקות ביום.

5.ללבוש בגדים תומכים

לבישת בגדים תומכים יכולה לעזור להפחית את הלחץ על גופך ולהפחית את הסיכון לבצקת.חפש בגדים עם מותניים אלסטיים רחבים וגרביים תומכים.

6.הימנע מעמידה לפרקי זמן ארוכים

עמידה לפרקי זמן ארוכים יכולה להגדיל את הסיכון לבצקת.אם אתה חייב לעמוד בפרקי זמן ארוכים, קח הפסקות תכופות והרומם את כפות הרגליים כשתוכל.

7.הימנע מאכילת יותר מדי מלח

אכילת יותר מדי מלח עלולה לגרום לגופך לשמור יותר נוזלים ולהגדיל את הסיכון לבצקת.הגבל את צריכת המלח שלך ונסה להחליף מלח בעשבי תיבול ותבלינים כדי לתבל את האוכל שלך.

8.הימנע מקפאין

קפאין יכול לגרום לגופך לשמור נוזלים ולהגדיל את הסיכון לבצקת.נסה להימנע מקפאין כמו קופהSible והחליף אותו בתה צמחים או במים חמים בלימון.

9.נעל נעליים נוחות

נעליים נוחות יכולות לעזור להפחית את הלחץ על הרגליים ולהפחית את הסיכון לבצקת.חפש נעליים עם ריפוד ותמיכה בקשת.

10.הגבל את צריכת מוצרי החלב שלך

מוצרי חלב יכולים לגרום לגופך לשמור על נוזלים ולהגדיל את הסיכון לבצקת.הגבל את צריכת מוצרי החלב שלך ונסה להחליף אותם באלטרנטיבות נמוכות בשומן, על בסיס צמחים.

11.הימנע מבגדים ואביזרים הדוקים

בגדים ואביזרים הדוקים יכולים להגביל את זרימת הנוזלים ולהגדיל את הסיכון לבצקת.הימנע מבגדים ואביזרים הדוקים וחפש במקום זאת בגדים רופפים.

12.קח הפסקות תכופות

נטילת הפסקות תכופות יכולה לעזור להפחית את הסיכון לבצקת.נסה לקחת הפסקה כל שעה לערך כדי לתת לגופך סיכוי לנוח ולהפחית את הסיכון לבצקת.

סיכום

בצקת היא סימפטום שכיח להריון, אך ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות שהיא גורמת.הסעדים של סבתא כמו קומפרסים קרים, שתיית מים רבים, הרמת כפות הרגליים, פעילות גופנית באופן קבוע, לבוש בגדים תומכים, הימנעות מעמידה במשך תקופות ארוכות, הימנעות מאכילת יותר מדי מלח, הימנעות מקפאין, לנעול נעליים נוחות, מגביל את צריכת מוצרי החלב שלך, הימנעות מבגדים ואביזרים צמודים, ולקיחת הפסקות תכופות יכולות לעזור להפחית את הסיכון לבצקת.

שאלות נפוצות

ש: כיצד אוכל להפחית את הסיכון לבצקת בהריון?

ת: בצקת היא סימפטום שכיח להריון, אך ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות שהיא גורמת.הסעדים של סבתא כמו קומפרסים קרים, שתיית מים רבים, הרמת כפות הרגליים, פעילות גופנית באופן קבוע, לבוש בגדים תומכים, הימנעות מעמידה במשך תקופות ארוכות, הימנעות מאכילת יותר מדי מלח, הימנעות מקפאין, לנעול נעליים נוחות, מגביל את צריכת מוצרי החלב שלך

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן