דף הבית » תרופות סבתא » בטן מנופחת – 17 תרופות של סבתא עתיקה ומזינה
dddf dedaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadaaddad ddeddda

בטן מנופחת – 17 תרופות של סבתא עתיקה ומזינה

בטן נפוחה יכולה להיות לא נוחה ולעתים קרובות מביכה.זה יכול להיגרם כתוצאה מבעיות עיכול שונות כגון הסתכלות יתר במזון, רוח לכודים, רגישות למזון וחוסר איזון הורמונלי.בעוד שלרפואה המודרנית יש פתרונות לטיפול בנפיחות, ישנם גם הרבה תרופות עתיקות שיכולות לעזור.להלן 17 תרופות של סבתא מזינה כדי לעזור להפחית את נפיחות הבטן.

שפר את הדיאטה שלך

אכלו לאט וללעדו את האוכל שלכם

אכילה במהירות עלולה לגרום לבלוע אוויר וללכוד בדרכי העיכול, מה שמוביל לנפיחות.אכילה לאט יותר ולעיסה היטב את האוכל שלך יכולה לעזור להפחית את הנפיחות.הקפד להקדיש את זמנך כשאתה אוכל ולהתענג על כל ביס.

הימנע ממשקאות מוגזים

משקאות מוגזים יכולים לגרום לנפיחות ויש להימנע מהם במידת האפשר.במקום זאת, נסה לשתות מים או תה צמחים.

טיפ: הוסף כמה פרוסות לימון או סיד טרי למים שלך לקבלת הגברת טעם נוספת.

הגדל את צריכת הסיבים

אכלו יותר מזונות עשירים בסיבים

סיבים עוזרים לשמור על מערכת העיכול שלך רגילה ולהפחית את הנפיחות.הקפידו לכלול מגוון מזונות עשירים בסיבים בתזונה כמו שעועית, קטניות, דגנים מלאים, פירות וירקות.

קח תוסף סיבים

אם אינך מקבל מספיק סיבים בתזונה שלך, ייתכן שתרצה לשקול לקחת תוסף סיבים.תוסף סיבים יכול לעזור לשמור על מערכת העיכול שלך רגילה ולהפחית את הנפיחות.הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח סוג כלשהו של תוסף.

להפחית לחץ

תרגול טכניקות הרפיה

לחץ יכול לגרום לנפיחות, ולכן חשוב לקחת פסק זמן מהיום שלך להירגע.תרגילי יוגה, מדיטציה ותרגילי נשימה עמוקים הם כל דרכים נהדרות לעזור להפחית את הלחץ והנפיחות.

קבל מספיק שינה

שינה חיונית להפחתת לחץ ונפיחות.הקפידו לקבל לפחות 8 שעות שינה בכל לילה ולתרגל היגיינת שינה טובה.

תרופות צמחיות

שתו תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה נהדרת לנפיחות.זה יכול לעזור להרפות את השרירים בדרכי העיכול שלך, ולהפחית את הנפיחות.

קח זרעי שומר

זרעי שומר יכולים לעזור להפחית את הנפיחות על ידי פירוק הגז וקידום העיכול.אתה יכול לקחת זרעי שומר בצורת קפסולה או ללעוס על כפית הזרעים לאחר ארוחה.

נסה תה אניס

תה אניס הוא תרופה נהדרת לנפיחות.זה יכול לעזור להפחית את הגז ולקדם עיכול.

שתו תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת לנפיחות.זה יכול לעזור להפחית גז, נפיחות והתכווצויות.

קח תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה נהדרת לנפיחות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את דרכי העיכול שלך.

קח תה שורש שן הארי

תה שורש שן הארי הוא תרופה נהדרת לנפיחות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם עיכול.

קח כורכום

כורכום הוא תרופה נהדרת לנפיחות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם עיכול.

קח שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה נהדרת לנפיחות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם עיכול.

קח זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה נהדרת לנפיחות.הם יכולים לעזור להפחית את הגז ולקדם עיכול.

קח מיץ אלוורה ורה

מיץ אלוורה הוא תרופה נהדרת לנפיחות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם עיכול.

קח חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לנפיחות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם עיכול.

קח סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נהדרת לנפיחות.זה יכול לעזור להפחית את הגז ולקדם עיכול.

אלה רק חלק מהתרופות הרבות של סבתא העתיקה והסבתא להפחתת נפיחות בטן.על ידי ביצוע שינויים קטנים בתזונה ובאורח החיים שלך, אתה יכול לעזור להפחית את הנפיחות ולשפר את בריאותך ורווחתך הכללית.

חלק 2: 17 תרופות של סבתא עתיקה ומזינה לבטן נפוחה

נפיחות בבטן יכולה להיות חוויה לא נוחה ומביכה.אבל זה דלא צריך להיות.ישנם תרופות רבות ששימשו במשך מאות שנים כדי להקל על אי הנוחות ולהפחתת הנפיחות.להלן 17 תרופות של סבתא עתיקה ומזינה שיכולות לעזור:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש כתרופה טבעית למגוון מחלות כולל נפיחות.ההערכה היא כי היא מסייעת בפירוק הגז במעיים ולהפחית את הנפיחות.לשימוש, מערבבים 1 כף חומץ סיידר תפוחים עם 8 גרם מים ושותים אותו לפני הארוחות.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה שימשה כתרופה לבטן לנפיחות במשך מאות שנים.זה עוזר לנטרל חומצת קיבה ולהפחית את ייצור הגז.לשימוש, מערבבים כפית סודה לשתייה עם 8 גרם מים ושתו אותו לפני הארוחות.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לנפיחות בבטן.זה עוזר להפחית את ייצור הגז ויכול לעזור להקל על אי הנוחות של הנפיחות.לשימוש, שורש ג’ינג’ר טרי תלול במים רותחים למשך 10 דקות ושותים אותו לפני הארוחות.

4.זרעי שומר

ניתן להשתמש בזרעי שומר גם להפחתת נפיחות בקיבה.הם עוזרים להפחתת ייצור הגזים ויכולים לסייע בעיכול.לשימוש, תלולה כפית זרעי שומר במים חמים למשך 10 דקות.שתו אותו לפני הארוחות.

5.מנטה

מנטה משמשת זה מכבר להפחתת נפיחות בקיבה.זה עוזר להרפות את שרירי העיכול ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות של הנפיחות.לשימוש, תלול 1 כפית מנטה במים חמים למשך 10 דקות.שתו אותו לפני הארוחות.

6.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה נוספת לנפיחות בבטן.זה עוזר להפחית את ייצור הגז ויכול לעזור להקל על אי הנוחות של הנפיחות.לשימוש, תלול כפית של שורש ג’ינג’ר טרי ב 8 אונקיות של מים רותחים למשך 10 דקות.שתו אותו לפני הארוחות.

7.תה קמומיל

על פי ההערכה, תה קמומיל מסייע בהפחתת נפיחות הקיבה.זה עוזר להרפות את שרירי העיכול ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות של הנפיחות.לשימוש, תלולה כפית קמומיל ב 8 גרם מים רותחים למשך 10 דקות.שתו אותו לפני הארוחות.

8.שום

שום הוא תרופה פופולרית נוספת לנפיחות בבטן.זה עוזר להפחית את ייצור הגז ויכול לעזור לסייע בעיכול.לשימוש, אכלו 1-2 שיני שום מדי יום או תלולות 1 כפית אבקת שום במים חמים למשך 10 דקות.שתו אותו לפני הארוחות.

9.זרעי מטרה

על פי ההערכה, זרעי מטרה יעילים להפחתת נפיחות בטן.הם עוזרים להפחתת ייצור הגזים ויכולים לסייע בעיכול.לשימוש, תלול 1 כפית זרעי מטרה במים חמים למשך 10 דקות.שתו אותו לפני הארוחות.

10.מי לימון

מי לימון הם תרופה פופולרית לנפיחות בבטן.זה עוזר להפחית את ייצור הגז ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות של הנפיחות.לשימוש, מערבבים 1 כפית של מיץ לימון סחוט טרי ב 8 גרם מים ושותים אותו לפני הארוחות.

11.קינמון

על פי ההערכה, קינמון יעיל בהפחתת נפיחות הבטן.זה עוזר להפחית את ייצור הגז ויכול לעזור לסייע בעיכול.לשימוש, תלול כפית קינמון במים חמים למשך 10 דקות.שתו אותו לפני הארוחות.

12.ציפורן

ציפורן הן תרופה פופולרית נוספת לנפיחות בבטן.הם עוזרים להפחתת ייצור הגזים ויכולים לעזור להפחית את אי הנוחות של הנפיחות.לשימוש, תלול כפית של ציפורן במים חמים למשך 10 דקות.שתו אותו לפני הארוחות.

13.כמון

כמון הוא תרופה נוספת לנפיחות בבטן.זה עוזר להפחית את ייצור הגז ויכול לעזור לסייע בעיכול.לשימוש, תלול 1 כפית כמון במים חמים למשך 10 דקות.שתו אותו לפני הארוחות.

14.אניס

אניס מאמין גם שהוא מסייע בהפחתת נפיחות הקיבה.זה עוזר להרפות את שרירי העיכול ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות של הנפיחות.לשימוש, תלול כפית אניס במים חמים למשך 10 דקות.שתו אותו לפני הארוחות.

<H3

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן