דף הבית » תרופות סבתא » בטן מוטרדת במהלך ההיריון – 9 תרופות של סבתא מהמטבח ומשקמים
dddf dedddaddaa ddeddcda ddddadddf  daadaddaddaa dadc dad

בטן מוטרדת במהלך ההיריון – 9 תרופות של סבתא מהמטבח ומשקמים

השמחות והצרות של ההיריון: 9 הסעדים של סבתא מהמטבח
הריון הוא זמן של שמחה רבה עבור נשים רבות ומשפחותיהן, אך הוא אינו בא ללא קשיים ואי נוחות.אחד האתגרים שעומדים בפני אמהות מצפות רבות מתמודדים בקיבה.אמנם בחילות והקאות נפוצות בשליש הראשון, אך עצבני הקיבה יכולים להימשך לאורך כל ההיריון.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות יעילות מהמטבח והאמנויות המשקמות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות.

H2 – תרופות טבעיות להתעצבן בבטן במהלך ההיריון
כשמדובר בטיפול בביטן במהלך ההיריון, המטרה היא למצוא תרופה שיכולה להתייחס למטרה הבסיסית תוך שהיא עדיין בטוחה לתינוק.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות טבעיות שיכולות לספק הקלה.להלן תשע תרופות של סבתא מהמטבח והאמנויות המשקמות שיכולות לעזור להרגיע את הבטן:

  • ג’ינג’ר: לג’ינג’ר יש תכונות טבעיות אנטי-בחילה, וניתן ליהנות ממנו בצורת תה ג’ינג’ר, ג’ינג’ר אייל או כמוסות ג’ינג’ר.
  • אקופרסורה: יישום לחץ על נקודות מסוימות בגוף יכול לעזור להפחית בחילה.
  • קמומיל: תה קמומיל הוא עוד בחירה נהדרת לסייע בבחילה.
  • מי לימון: לגימת מי לימון יכולה לעזור להפחית בחילה וגם עוזרת לשמור על התייבשות.
  • מנטה: ניתן ליהנות מנטה בצורת תה או כמוסות, וזה יכול לעזור להפחית את הקיבה ובחילה.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים ניתן להוסיף לכוס מים ולגום לאורך כל היום.
  • שומר: תה שומר יכול לעזור להפחית את הנפיחות והבחילה.
  • בזיליקום: בזיליקום ניתן להוסיף לארוחות או ליהנות ממנו כתה כדי לעזור להרגיע בטן מוטרדת.
  • כמון: ניתן להוסיף כמון לארוחות כדי לעזור להפחית את הקיבה.

H2 – טיפ ייחודי ומועיל
כאשר מתמודדים עם בקיבה מתרגזת במהלך ההיריון, חשוב לזכור לקחת ארוחות קטנות ותכופות לאורך כל היום.זה יעזור למנוע מהבטן שלך להיות מלאה מדי, מה שעלול להחמיר בחילה ותסמינים אחרים.

H3 – מתי לפנות לרופא
בעוד שהסעדים שהוזכרו לעיל יכולים לספק הקלה מהתעצבנות בקיבה במהלך ההיריון, חשוב לזכור שבמקרים מסוימים בחילה ותסמינים אחרים עשויים להיגרם על ידי מצב רפואי בסיסי.אם הסעדים שהוזכרו לעיל אינם מספקים הקלה, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לשלול מצבים רפואיים חמורים.

9 הסעדים של סבתא מהמטבח ומשקמים

במשך מאות שנים, סבתות מספקות סעדים מהמטבח וממקורות אחרים כדי לעזור להקל על הקיבה במהלך ההיריון.בין אם מדובר בתה צמחים מרגיע, תוספי תזונה טבעיים או תרופות עממיות מסורתיות, ישנן מגוון אפשרויות העומדות לרשותן כדי להקל על אי הנוחות.להלן תשעה מהתרופות הנפוצות ביותר כדי לסייע בהפחתת נרגזת הקיבה במהלך ההיריון.

1.תה קמומיל

תה קמומיל הוא אחד התה הפופולרי ביותר של צמחי מרפא המומלצים למרגיעה בבטן מרגיעה במהלך ההיריון.יש לזה השפעה מרגיעה על הגוף ויכולה לעזור להפחית את הבחילות ואת קלקוליות.חשוב לציין כי אין לצרוך תה קמומיל בכמויות גדולות, מכיוון שהוא יכול להשפיע על הרגעה קלה.בנוסף, אסור לצרוך אותו על ידי נשים אלרגיות לסמרטוט.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר כתרופה טבעית להתרגזות בקיבה במהלך ההיריון.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, כמוסות או תמציות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-נושא, המסייעות להפחתת הסימפטומים של מחלת בוקר ועיכול.עם זאת, חשוב לציין כי יש לצרוך את הג’ינג’ר במתינות, מכיוון שהוא יכול להשפיע חזק על הגוף.

3.שומר

שומר שומר הוא תרופה טבעית המשמשת לעתים קרובות לטיפול בקיבה במהלך ההיריון.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, תמציות, או כמוסות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי-עקסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של קלקוליות ובחילה.חשוב לציין כי יש לצרוך אותו במתינות, מכיוון שהוא יכול להשפיע חזק על הגוף.

4.מנטה

מנטה

מנטה היא תרופה טבעית נוספת המשמשת לעתים קרובות לטיפול בביטן במהלך ההיריון.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, תמציות או כמוסות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי-עקסמודיות ואנטי-בחילה, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של קלקול קיבה ובחילה.עם זאת, חשוב לציין כי יש לצרוך את המנטה במתינות, מכיוון שהוא יכול להשפיע חזק על הגוף.

5.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית המשמשת לעתים קרובות לטיפול בקיבה בקיבה במהלך ההיריון.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, תמציות או כמוסות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בחילה, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של קלקול קיבה ובחילה.עם זאת, חשוב לציין כי יש לצרוך שורש ליקריץ במתינות, מכיוון שהוא יכול להשפיע חזק על הגוף.

6.קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית המשמשת לעתים קרובות לטיפול בקיבה בקיבה במהלך ההיריון.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, תמציות או כמוסות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בחילה, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של קלקול קיבה ובחילה.עם זאת, חשוב לציין כי יש לצרוך קינמון במתינות, מכיוון שהוא יכול להשפיע חזק על הגוף.

7.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא תרופה טבעית המשמשת לעתים קרובות לטיפול בביטוח במהלך ההיריון.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, תמציות או כמוסות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בחילה, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של קלקול קיבה ובחילה.עם זאת, חשוב לציין כי יש לצרוך שורש שן הארי במתינות, מכיוון שהוא יכול להשפיע חזק על הגוף.

8.Lemon Balm

לימון בלאם הוא תרופה טבעית המשמשת לעתים קרובות לטיפול בביטוח במהלך ההיריון.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, תמציות או כמוסות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בחילה, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של קלקול קיבה ובחילה.עם זאת, חשוב לציין כי יש לצרוך את Balm לימון במתינות, מכיוון שהוא יכול להשפיע חזק על הגוף.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן