דף הבית » תרופות סבתא » בחילה בהריון – 24 תרופות ביתיות לטיפול יעיל
ddddcd dddadddf  daadaddaddaa dddaadddaa dcdddaddc dda

בחילה בהריון – 24 תרופות ביתיות לטיפול יעיל

בחילה בהריון – 24 תרופות ביתיות לטיפול יעיל

זה לא יוצא דופן שנשים בהריון חוו בחילות והקאות בשליש הראשון להריון.בחילה יכולה להיות חוויה מאוד לא נעימה עבור נשים רבות, אך בדרך כלל היא קצרת מועד ומחליבה את עצמה תוך מספר שבועות.עם זאת, חלק מהנשים מגלות שהתסמינים נמשכים זמן רב יותר ויכולים להיות חמורים יותר.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הבחילות והקאות ולספק הקלה מסוימת.

מה גורם לבחילות בהריון?

בחילה בהריון מכונה בדרך כלל “מחלת בוקר”, אם כי היא יכולה להתרחש בכל עת ביום.הגורם המדויק לבחילה בהריון אינו ידוע, אך נחשב שהוא קשור לשינויים הורמונליים המתרחשים במהלך ההיריון.גורמים אחרים העשויים לתרום לבחילה כוללים עייפות, לחץ ומזונות או ריחות מסוימים.

24 תרופות ביתיות לבחילה בהריון

אם אתם חווים בחילה בהריון, ישנם כמה תרופות ביתיות שתוכלו לנסות.להלן 24 תרופות ביתיות לטיפול יעיל בבחילה בהריון:

1.אכלו ארוחות קטנות ותכופות

אכילת ארוחות קטנות ותכופות לאורך היום יכולה לעזור להפחית את תסמיני הבחילה.אכילת ארוחות קטנות יותר יכולה לעזור לשמור על מלאת הבטן מבלי להרגיש מלאה מדי.חשוב גם לאכול תזונה מאוזנת העשירה בחלבון, פחמימות מורכבות ושומנים בריאים.

2.הימנע ממזון שמנוני, חריף או חומצי

מזון שמנוני, חריף או חומצי יכול להחמיר את הבחילה שלך, ולכן עדיף להימנע מהם.במקום זאת, בחרו במזונות תפלים דל שומן כמו קרקרים, טוסט ואורז רגיל.

3.לשתות שפע נוזלים

שתיית שפע נוזלים יכולה לעזור להחליף את הנוזלים שאבדו בגלל הקאות.חשוב להישאר לחות, אז נסו לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום.

4.הימנע מריחות חזקים

ריחות חזקים יכולים לעורר בחילה, ולכן עדיף להימנע מהם.זה כולל ריחות חזקים כמו בושם, עשן סיגריות ומזונות מסוימים.

5.קח ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע כתרופה יעילה לבחילה.אתה יכול לקחת ג’ינג’ר בצורה של תה, כמוסות או אפילו שורש ג’ינג’ר טרי.

6.לאכול אוכל תפל

אכילת מזון תפל, דל שומן, יכולה לעזור להפחית את הבחילה.דוגמאות למזונות תפל כוללים קרקרים, טוסט, אורז רגיל ושיבולת שועל.

7.קבל המון מנוחה

קבלת מנוחה רבה יכולה לעזור להפחית את העייפות, מה שעלול להחמיר את הסימפטומים של בחילה.הקפד לקבל לפחות 7-8 שעות שינה בכל לילה.

8.הימנע מקפאין

קפאין יכול להחמיר את הסימפטומים של בחילה, ולכן עדיף להימנע ממנו בהריון.

9.נסה ארומתרפיה

ניתן להשתמש בארומתרפיה כדי לסייע בהפחתת הבחילה.נסה להשתמש בשמנים אתרים כמו מנטה, לבנדר או ג’ינג’ר כדי לעזור להפחית בחילה.

10.קח ויטמין B6

ויטמין B6 יכול לעזור להפחית את תסמיני הבחילה.אתה יכול לקחת תוסף ויטמין B6, או לנסות לאכול אוכלים עשירים ב- B6 כמו בננות, תפוחי אדמה ותרד.

11.נסה אקופרסורה

ניתן להשתמש באקופרסורה כדי לסייע בהפחתת הבחילה.הפעלת לחץ על נקודות מסוימות בגוף יכולה לעזור להפחית את הבחילה.

12.הימנע מלחץ

מתח יכול להחמיר את הסימפטומים של בחילה, ולכן חשוב לנסות להפחית את הלחץ ככל האפשר.נסה למצוא דרך להירגע, כמו לקיחת אמבטיה חמה או האזנה למוזיקה מרגיעה.

13.קח ויטמין B6 ו- Unisom

נטילת שילוב של ויטמין B6 ו- UNISOM יכולה להיות יעילה להפחתת הסימפטומים של בחילה.שוחח עם הרופא שלך לפני שאתה נטל תרופה כלשהי בהריון.

14.אכלו אוכלים קר

אכילת מזון קר יכול לעזור להפחית את הבחילה.נסה לאכול אוכלים קר כמו ארטיקים, שייקים או יוגורט.

15.הימנע מאכילת יתר

אכילת יתר עלולה להחמיר את הסימפטומים של

בחילה בהריון: 24 תרופות ביתיות לטיפול יעיל

בחילה, המכונה בדרך כלל מחלת בוקר, היא סימפטום שכיח שחווה סביבמחצית מכל הנשים בהריון.בדרך כלל הוא מנוסה בשליש הראשון ויכול לנוע בין עדין לחמור.אמנם זה לא גורם עיקרי לדאגה, אך זה יכול להשפיע משמעותית על חיי היומיום.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הבחילה ולהפוך אותה לניהול יותר.

תרופות ביתיות לבחילה בהריון

ניתן להשתמש בתרופות הביתיות הבאות כדי לסייע בהפחתת חומרת ובחילה במהלך ההיריון:

1.אכלו ארוחות קטנות ותכופות

אכילת ארוחות קטנות ותכופות יכולה לעזור להפחית את חומרת הבחילה.אכילת ארוחות קטנות יותר לאורך היום יכולה לעזור למנוע מהבטן להיות מלאה או ריקה מדי.חשוב לדאוג לכלול שפע של מזונות צפופים מזינים על מנת להבטיח שהתינוק יקבל את החומרים המזינים שהוא זקוק לו.

2.הימנע ממזון טריגר

מזונות מסוימים יכולים לעורר בחילה.אלה יכולים לכלול מאכלים חריפים, אוכל שומני ומזונות עם ריחות חזקים.עדיף להימנע ממזונות אלה, מכיוון שהם יכולים להחמיר את הבחילה.במקום זאת, בחרו במזונות קלים לעיכול כמו קרקרים, טוסט ורוטב תפוחים.

3.לשתות הרבה מים

להישאר לחות הוא המפתח להפחתת הבחילה.מים עוזרים לשטוף רעלים בגוף ויכולים לעזור להפחית את חומרת הבחילה.שתיית מים רבים לאורך היום יכולה לעזור לשמור על לחות הגוף ולהפחית את הבחילה.

4.הימנע מריחות חזקים

ריחות חזקים יכולים לעורר בחילה.עדיף להימנע מריחות חזקים כמו בשמים, מוצרי ניקוי ועשן.במידת האפשר, נסה להישאר באזור עם אוויר צח או לפתוח חלון כדי להכניס אוויר צח.

5.קבל המון מנוחה

קבלת מנוחה רבה חשובה לניהול בחילה.מתח ועייפות יכולים להחמיר את הבחילה, ולכן חשוב לקבל מספיק מנוחה.חשוב גם לבצע פעילות גופנית קבועה, מכיוון שזה יכול לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הרווחה הכללית.

6.קח תוספי ויטמין B6

ויטמין B6 יכול לעזור להפחית את חומרת הבחילה.נטילת תוסף ויטמין B6 יכולה לעזור להפחית את הבחילה ולהפוך אותו לניהול יותר.חשוב לדבר עם רופא לפני שאתה לוקח תוספי מזון.

7.נסה ארומתרפיה

ארומתרפיה יכולה לעזור להפחית את הבחילה.ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו מנטה, ג’ינג’ר ולימון כדי לסייע בהפחתת בחילות.ניתן לשאוף את השמנים ישירות או מפוזרים באוויר.חשוב לדבר עם רופא לפני שתשתמש בשמנים אתרים.

8.הימנע מלחץ

מתח יכול להחמיר את הבחילה.חשוב לנקוט צעדים להפחתת רמות הלחץ ולמצוא דרכים להירגע.לקחת זמן לטיפול עצמי, לעסוק בפעילויות כמו יוגה או מדיטציה ודיבור עם מטפל יכול לעזור להפחית את הלחץ ולהפוך את הבחילה לניהול יותר.

מסקנה

בחילה היא סימפטום שכיח שחווה נשים הרות רבות.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הבחילה ולהפוך אותה לניהול יותר.אכילת ארוחות קטנות ותכופות, הימנעות מאוכלים בהדק, שתיית הרבה מים, הימנעות מריחות חזקים, קבלת מנוחה רבה, נטילת תוספי ויטמין B6, ניסיון ארומתרפיה והימנעות מתח הם כל תרופות ביתיות יעילות להפחתת בחילה במהלך ההיריון.

שאלות נפוצות

מהי בחילה?

בחילה היא סימפטום שכיח שחווה כמחצית מכל הנשים ההרות.בדרך כלל זה מנוסה בשליש הראשון ויכול לנוע בין עדין לחמור.

מה גורם לבחילה בהריון?

הגורם המדויק לבחילה במהלך ההיריון אינו ידוע, אך על פי ההערכה, הוא נגרם כתוצאה משינויים הורמונליים.מתח, עייפות ומזונות מסוימים יכולים גם להחמיר את הבחילה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן