דף הבית » תרופות סבתא » ארונות עיניים – 24 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון והכנה מהירה
ddaddaddaa daddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadc ddadda da

ארונות עיניים – 24 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון והכנה מהירה

כואבים על פני שקעי עיניים?24 הסעדים של סבתא להקל על הכאב

כולנו שמענו את הפתגם הישן, העיניים הן החלונות לנפש.הם חלק חיוני מחיי היומיום שלנו, אך לעיתים המתח של הפעילויות היומיומיות שלנו יכול לגרום לכאבים בארובות העיניים שלנו.זה יכול להיות מטרד קל או לגרום לכאב עז, אבל כך או כך, זה לא משהו שאנחנו רוצים להתמודד איתו.

למרבה המזל, ישנם תרופות של סבתא שיכולות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של ארונות העיניים הכואבים.להלן 24 תרופות מהירות וקלות שתוכלו להכין במינימום מאמץ ותוצאות מקסימליות.

H2 – קומפרסים קרים

אחד הסעדים היעילים ביותר לכאבי של שקעי עיניים הוא קומפרסים קרים.החלת קומפרסים קרים על שקעי העיניים יכולה להפחית את הדלקת ולעזור להרגיע את האזור.חשוב להשתמש במשהו שקר אך לא קר מדי, כמו בד לח או שקית אפונה קפואה.מניחים בעדינות את הדחיסה על העיניים ומשאירו אותו למשך 10 דקות.

H2 – פרוסות מלפפון

תרופה פופולרית נוספת לשקעי עיניים כואבים היא פרוסות מלפפון.מלפפונים ידועים בתכונות הקירור והמרגיעות שלהם, שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ולהקל על אי הנוחות.חותכים שתי פרוסות מלפפון דקיקות והניחו אותן על העיניים שלך למשך 10 דקות.

H3 – טיפ ייחודי

אם אין לך פרוסות מלפפון בהישג יד, אתה יכול גם לנסות להשתמש בשקיות תה קמומיל קרות.פשוט תלולים שתי שקיות תה קמומיליות במים חמים, מאפשרים להם להתקרר ולהניח אותם מעל העיניים.תכונות המרגיעות והקירור של הקמומיל יעזרו להפחית את הדלקת ולהקל על אי הנוחות.

H2 – תה קמומיל

תה קמומיל הוא עוד תרופה נהדרת לכאבי ארובות עיניים.התכונות המרגיעות והמרגיעות של קמומיל יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על אי הנוחות.להכנת תה, תלולות שתי שקיות תה קמומיליות במים חמים ומאפשרים לו להתקרר.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2 – עיסוי

עיסוי האזור סביב העיניים יכול גם לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של ארובות העיניים הכואבות.מעסה בעדינות את האזור סביב העיניים באצבעותיך בתנועה סיבובית למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את האזור.

H2 – קפאין

קפאין יכול גם לעזור להפחית את הדלקת והנפיחות של ארונות העיניים הכואבים.שתו כוס קפה או תה מכוסה קפאין כדי להעניק לעיניים דחיפה ולהפחית את אי הנוחות.

H2 – תפוחי אדמה

תפוחי אדמה ידועים בתכונותיהם האנטי-דלקתיות, וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהקלה על הכאב והאי הנוחות של שקעי העיניים הכואבים.חותכים שתי פרוסות תפוח אדמה דקות ומניחים אותן על עיניך.השאירו אותם למשך 10 דקות ואז שטפו את העיניים במים קרירים.

H2 – עגבנייה

עגבניות מכילות גם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות של ארונות העיניים הכואבים.חותכים שתי פרוסות עגבנייה דקיקות והניחו אותן מעל העיניים.השאירו אותם למשך 10 דקות ואז שטפו את העיניים במים קרירים.

H2 – אלוורה

אלוורה ידועה בזכות תכונותיו המרפאות והמרגיעות.זה יכול לשמש כדי לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של ארונות העיניים הכואבים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של ג’ל אלוורה סביב העיניים והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים קרירים.

H2 – מי ורדים

מי ורדים הם תרופה יעילה נוספת לכאבי ארובות עיניים.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאי נוחות.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה במי ורדים ולהניח אותו מעל העיניים.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו את העיניים במים קרירים.

H2 – חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהקלת הכאב ואי הנוחות של ארונות העיניים הכואבים.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את העיניים.זה יעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את האזור.

H2 – שמן לבנדר

שמן לבנדר ידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות, שיכולות לעזור להפחית את התנופהלינג ואי נוחות של ארונות עיניים כואבים.מערבבים שתי טיפות של שמן לבנדר בכוס מים חמים והשתמשו בהם כדי לשטוף את העיניים.זה יעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.

H2 – חלב קר

חלב קר הוא עוד תרופה נהדרת לכאבי ארובות עיניים.הטמפרטורה הקרה תסייע בהפחתת הנפיחות וחומצה הלקטית בחלב תעזור להרגיע את האזור.משרים שתי רפידות כותנה בחלב קר

חלק 2 – הקלה על שקע העיניים

עבור אלה הסובלים מעיניים אדומות, כואבות ומגרדות, ניתן למצוא הקלה באמצעות תרופות ביתיות שונות.סבתות המליצו זה מכבר טריקים וטיפים פשוטים להרגיע את אי הנוחות של שקע העיניים, והתרופות הללו עדיין פופולריות כיום.להלן 24 תרופות ביתיות שאושרו על סבתא להקלה על שקע העיניים.

1.קומפרס קר

יישום דחיסה קרה על האזור המושפע יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להכין קומפרס קר, יש להשרות מטלית נקייה במים קרים, להכות אותו ולהניח אותו מעל עיניך.השאירו אותו למשך 15 דקות וחזרו על מספר פעמים לאורך היום.

2.קומפרס חם

אם הדחיסה הקרה אינה מספקת הקלה, נסה דחיסה חמה.זה יכול לעזור להפחית נפיחות וגירוי.משרים מטלית נקייה במים חמים, סובבים אותו והניחו אותו מעל העיניים.השאירו אותו למשך 15 דקות וחזרו על מספר פעמים לאורך היום.

3.שקיות תה

שקיות תה, במיוחד שקיות תה קמומיליות, מכילות תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות.משרים שתי שקיות תה במים חמים, סובבים אותם והניחו אותם מעל עיניכם.השאירו אותם למשך 15 דקות וחזרו על מספר פעמים לאורך היום.

4.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה מכילים תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את העיניים.חותכים תפוח אדמה לפרוסות עבות ומניחים אותם מעל האזור הפגוע.השאירו אותם למשך 15 דקות וחזרו על מספר פעמים לאורך היום.

5.מלפונים

ידוע ש

מלפפונים מתקררים ומרגיעים את העור.חותכים מלפפון לפרוסות עבות ומניחים אותם מעל העיניים.השאירו אותם למשך 15 דקות וחזרו על מספר פעמים לאורך היום.

6.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות להפחית נפיחות ואדמומיות.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות וחזרו על מספר פעמים לאורך היום.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.משרים מטלית נקייה בלוז המכשפה והניחו אותו מעל העיניים.השאירו אותו למשך 15 דקות וחזרו על מספר פעמים לאורך היום.

8.כורכום

כורכום מכיל תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות להפחית את האדמומיות והנפיחות.מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.חזור על מספר פעמים לאורך היום.

9.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית אדמומיות ודלקת.מרחו כמה טיפות שמן זית על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות וחזרו על מספר פעמים לאורך היום.

10.שמן קוקוס

שמן קוקוס יכול לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.מרחו כמה טיפות של שמן קוקוס על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות וחזרו על מספר פעמים לאורך היום.

11.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות.משרים מטלית נקייה בחומץ תפוחים ומניחים אותו מעל העיניים.השאירו אותו למשך 15 דקות וחזרו על מספר פעמים לאורך היום.

12.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות.מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.חזור על מספר פעמים לאורך היום.

13.שמן לבנדר

שמן לבנדר יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות להפחית נפיחות ואדמומיות.מרחו כמה טיפות של שמן לבנדר על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות וחזרו על מספר פעמים לאורך היום.

14.תה קמומיל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן