דף הבית » תרופות סבתא » אקנה – 19 התרופות המומלצות של סבתא לטיפול יעיל
ddadad  ddaadaddaddaa ddeddedcdaddaa dadc daddaad dcdddaddc

אקנה – 19 התרופות המומלצות של סבתא לטיפול יעיל

אקנה הוא מצב עור נפוץ הפוגע באנשים בכל הגילאים.זה יכול לגרום לאדמומיות, דלקת ולעיתים אפילו להצטלק.אמנם אקנה אינו מסכן חיים, אך זה יכול להיות מצב מתנקז רגשית ופיזית.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות כדי לסייע בהפחתת חומרת האקנה ולשפר את בריאות העור.

הפחתת לחץ ואכילה בריאה

מתח והרגלי אכילה לא בריאים יכולים לתרום להתפתחות אקנה.הפחתת רמות הלחץ יכולה לעזור לאזן הורמונים ולהפחית את הסבירות לפריצות.אכילת תזונה בריאה העשירה בפירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור בשיפור בריאות העור ולהפחתת דלקת.

H2: ניקוי פנים

ניקוי הפנים פעמיים ביום בעזרת ניקוי עדין ולא מעצבן יכול לעזור להפחית את חומרת האקנה.הימנע משימוש במוצרים קשים המכילים אלכוהול וסולפטים, מכיוון שאלו יכולים לייבש את העור ולהוביל לגירוי נוסף.

H2: לחות

לחות העור עוזרת לנעול הידרציה ולהפחתת דלקת.בחר קרם לחות המנוסח במיוחד לעור נוטה לאקנה, מכיוון שאלו בדרך כלל נטולי שמן ולא קומדוגניים.

H3: טיפ מועיל:

הימנע משימוש במוצרים המכילים ניחוחות, מכיוון שאלו יכולים לגרום לגירוי ולהחמיר עוד יותר את האקנה.

באמצעות תרופות טבעיות

תרופות טבעיות רבות שימשו לאורך ההיסטוריה לטיפול באקנה.להלן 19 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא שיכולות לעזור להפחית את חומרת האקנה ולשפר את בריאות העור:

1. חומץ תפוחים – חומץ תפוחים עוזר לאזן את רמות החומציות בעור ולהפחית דלקת.

2. אלוורה-אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להרגיע את העור הרגיז.

3. שמן עץ התה – שמן עץ התה בעל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטרייה שיכולות לעזור להפחית את חומרת האקנה.

4. לוז מכשפה – לוז מכשפה מסייע בהפחתת אדמומיות ודלקת.

5. דבש – דבש הוא חומר חומר טבעי שיכול לעזור לנעול לחות ולהפחית את הדלקת.

6. סודה לשתייה – סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולהפחית את חומרת האקנה.

7. מלפפון – מלפפון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

8. שיבולת שועל-שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להרגיע את העור הרגיז.

9. מיץ לימון – מיץ לימון מסייע בהפחתת הדלקת ולנקבוביות הנקבוביות.

10. שום – שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית את חומרת האקנה.

11. שמן קוקוס – שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי המסייע בהפחתת הדלקת ולהנעול הידרציה.

12. עגבניות – עגבניות הן עיקריות טבעיות המסייעות להפחתת אדמומיות ודלקת.

13. פפאיה – פפאיה היא פילינג טבעי המסייע בהסרת תאי עור מתים ולהפחתת חומרת האקנה.

14. כורכום-לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את חומרת האקנה.

15. תה ירוק-תה ירוק הוא אנטי דלקתי טבעי המסייע להפחתת גירוי ואודם.

16. אלמוג – אלמוג עוזר להפחית את האדמומיות והדלקת.

17. שקדים – שקדים הם נוגד חמצון טבעי המסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את בריאות העור.

18. יוגורט – יוגורט הוא אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את חומרת האקנה.

19. חלבוני ביצה – חלבוני ביצה הם מעיקים טבעיים שיכולים לעזור להפחית אדמומיות ודלקת.

סיכום

אקנה הוא מצב עור שכיח העלול לגרום לאדמיות, דלקת וצלקות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות כדי לסייע בהפחתת חומרת האקנה ולשפר את בריאות העור.אלה כוללים ניקוי פנים, לחות ושימוש בתרופות טבעיות כמו חומץ תפוחים, אלוורה, שמן עץ התה, וכיוון המכשפה.על ידי הפחתת לחץ, אכילת תזונה בריאה ושימוש בתרופות טבעיות אלה, אתה יכול לעזור להפחית את חומרת האקנה שלך ולשפר את בריאות העור שלך.

תרופות ביתיות לאקנה

אקנה הוא עור נפוץמצב שיכול להיות קשה לטיפול.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור להפחית את המראה של אקנה.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול באקנה במשך מאות שנים, ורבים מהטיפולים הללו עדיין יעילים כיום.להלן 19 תרופות של סבתא מומלצות לטיפול יעיל באקנה:

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת הנגרמת על ידי אקנה.יש לו גם תכונות אנטי -פטריות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול באקנה.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה בעזרת שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים אותו ישירות על האזור הנגוע.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ואודם הקשורים לאקנה.לשימוש, מערבבים חומץ תפוחים חלק אחד עם 3 חלקים מים, ומרחו את התערובת על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה.

3.דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית חיידקים העלולים לגרום לאקנה.לשימוש, מרחו שכבה דקה של דבש על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת עודפי שמן ותאי עור מתים מהעור.לשימוש, מערבבים כף סודה לשתייה עם מספיק מים כדי ליצור משחה, ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ואודם הקשורים לאקנה.לשימוש, החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע והשאיר אותה למשך 15 דקות.שוטפים במים חמים.

תרופות טבעיות אחרות לאקנה

בנוסף לתרופות הביתיות לעיל, ישנם מספר תרופות טבעיות אחרות שיכולות לעזור להפחית את המראה של אקנה.להלן 14 תרופות של סבתא מומלצות יותר לטיפול יעיל:

6.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ואודם הקשורים לאקנה.לשימוש, מרחו שכבה דקה של מיץ לימון על האזור הפגוע והשאירו אותו למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים.

7.מיץ מלפפון

מיץ מלפפונים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ואודם הקשורים לאקנה.לשימוש, מרחו שכבה דקה של מיץ מלפפון על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים.

8.שום

שום הוא חיטוי טבעי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית חיידקים העלולים לגרום לאקנה.לשימוש, מעיסים שן שום ומורחים אותו ישירות על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ואודם הקשורים לאקנה.לשימוש, החל שכבה דקה של לוז מכשפה על האזור המושפע והשאיר אותה למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים.

10.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את היובש והגירוי הקשורים לאקנה.לשימוש, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור המושפע והשאירו אותו לילה.

11.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת עודפי שמן ותאי עור מתים מהעור.לשימוש, מערבבים כף שיבולת שועל עם מספיק מים כדי ליצור משחה, והחל אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

12.יוגורט

יוגורט הוא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת עודפי שמן ותאי עור מתים מהעור.לשימוש, מערבבים כף של יוגורט רגיל עם כפית דבש, ומורחים אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

13.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם אריזים טבעיים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן