דף הבית » תרופות סבתא » אף נזיר צהוב – 22 הסעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים ומתקבלים ברחבי העולם
dda daddda daddd  ddadadddd dadc daddaad ddeddedcdaddd da

אף נזיר צהוב – 22 הסעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים ומתקבלים ברחבי העולם

תרופות הצטננות נפוצות: 22 הסעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים

אף נזיר צהוב הוא תסמין הצטננות שכיח, אך זה לא חייב להיות אי נוחות משמעותית.יש המון תרופות שהועברו לאורך דורות של משפחות שיכולות לעזור להפחית את חומרת תסמיני הקור ולהפוך את החוויה נסבלת יותר.

במאמר זה נסתכל על 22 הסעדים של סבתא שהומלצו על ידי מומחים והתקבלו ברחבי העולם על טיפול בהצטננות ובאף נזלים צהובים.נכלול גם טיפ ייחודי ומועיל שיעזור לך להפיק את המרב מהתרופות הקרות שלך.

1.דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה קלאסית לאף נזיר צהוב.כדי להכין תרופה זו, מערבבים יחד כף אחת של מיץ לימון, כף דבש אחת וכף אחת של מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני הצטננות.

2.תה ג’ינג’ר

תה זנגביל הוא דרך נהדרת להפחית את הסימפטומים של נזלת צהובה.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כף דבש אם רוצים.שתו את התה פעמיים או שלוש ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני הקור.

3.מרק עוף

מרק עוף הוא תרופה קלאסית לאף צהוב.השילוב של מרק חם וירקות עוזר להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את העומס.הקפד להשתמש במרק נתרן נמוך כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב לשתות שפע נוזלים שיעזרו לשטוף רעלים ולשמור על גופכם לחות.מים, תה צמחים ומיצי פירות הם כל אפשרויות טובות לשמירה על לחות גופכם.

4.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה שיכולה לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים הקרים.כדי להכין תרופה שום, לרסק שתי שיני שום ומערבבים אותם עם שתי כפות דבש.קח כפית אחת מהתערובת הזו שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני הקור.

5.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לעזור להפחית את הסימפטומים של נזלת צהובה.הרתיחו סיר מים, מוציאים אותו מהאש ואז מעטפים מגבת מעל הראש והסיר כשאתה נושם באדים.זה יעזור לשחרר את העומס ולהפחית את חומרת תסמיני הקור.

מה גורם לאף נזלת צהוב?

נזלת צהובה יכולה להיגרם על ידי מגוון תנאים.הגורם השכיח ביותר הוא זיהום בסינוסים, שיכול להיגרם על ידי חיידקים, נגיפים או אפילו אלרגיות.גורמים אחרים כוללים נזלת אלרגית, סינוסיטיס כרונית וגירויים סביבתיים, כמו אבק ואבקה.במקרים מסוימים, נזלת צהובה יכולה להיות סימן למצב רפואי חמור יותר, כמו זיהום או גידול.

22 הסעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים והתקבלו ברחבי העולם

כשמדובר בטיפול באף צהוב, מומחים מסכימים כי תרופות טבעיות הן הדרך ללכת.להלן 22 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר שהומלצו על ידי מומחים והתקבלו ברחבי העולם.

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לשחרר ריר ולעזור להפחית את העומס.מלאו קערה במים חמים, מכסים את ראשכם במגבת ואז שאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.ריסוס לאף מלח

תרסיס לאף מלח הוא דרך נהדרת להפחית את העומס ולנקות כל ריר שעלול לגרום לאף נזלת צהוב.ריסוס אותו לכל נחיריים 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.השקיה באף

השקיה באף היא תהליך הכולל שטיפת חלל האף בתמיסת מלח.זה יכול לעזור לשחרר ריר ולהפחית את העומס.עדיף להשתמש בסיר נטי לתהליך זה, אותו ניתן לרכוש ברוב בתי המרקחת.

4.קומפרסים חמים או קרים

החלת דחיסה חמה או קר על הפנים יכולה לעזור להפחית את העומס ולשחרר את הריר.מקם את ה- cאוחס על המצח והלחיים למשך 10-15 דקות, ואז מייקש מחדש לפי הצורך.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לאף צהוב.מערבבים 1 כף חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.זה יכול לעזור להפחית את העומס ולשחרר ריר.

6.ויטמין C

ויטמין C הוא חומר מזין חיוני שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את העומס.אכלו הרבה מזונות עשירים בוויטמין C, כמו תפוזים, לימונים ואשכוליות.אתה יכול גם ליטול תוסף ויטמין C במידת הצורך.

7.דבש

דבש הוא תרופה טבעית נהדרת לאף צהוב.מערבבים 1 כף דבש עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.זה יכול לעזור להפחית את העומס ולשחרר ריר.

8.שום

שום הוא תרופה טבעית נהדרת לאף נזיר צהוב.אכלו 1-2 שיני שום מדי יום או מערבבים אותו עם דבש וקחו אותו 3 פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית את העומס ולשחרר ריר.

9.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית נהדרת לאף נזיר צהוב.מערבבים 1 כפית פלפל קאיין עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.זה יכול לעזור להפחית את העומס ולשחרר ריר.

10.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נהדרת לאף נזיר צהוב.אכלו 1-2 פרוסות ג’ינג’ר מדי יום או מערבבים אותו עם דבש וקחו אותו 3 פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית את העומס ולשחרר ריר.

11.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה טבעית נהדרת לאף נזלת צהוב.מערבבים 1-2 טיפות שמן אורגנו עם 1 כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.זה יכול לעזור להפחית את העומס ולשחרר ריר.

12.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא תרופה טבעית נהדרת לאף צהוב.מערבבים 1-2 טיפות שמן אקליפטוס עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.זה יכול לעזור להפחית את העומס ולשחרר ריר.

13.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נהדרת לאף נזיר צהוב.מערבבים 1 כפית כורכום עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.זה יכול

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן