דף הבית » תרופות סבתא » אסטמה של העור – 24 התרופות של סבתא בריאה ומרפאת
ddadded dadc ddadda  ddaadaddaddaa dadc daddaad ddaddd dde

אסטמה של העור – 24 התרופות של סבתא בריאה ומרפאת

דלקת דרמטיטיס אטופית, המכונה גם אסטמה של העור, היא מצב כרוני של העור הפוגע במיליוני אנשים ברחבי העולם.זה מאופיין בעור אדום ומודלק, גירוד מתמשך ויובש.אמנם אין תרופה ידועה לדלקת דרמטיטיס אטופית, אך ניתן לנהל אותה באמצעות מגוון שינויים וטיפולים באורח החיים.בנוסף לטיפולים מסורתיים, אנשים רבים מצאו כי תרופות טבעיות מסבתותיהם היו יעילות בהקלת הסימפטומים של דלקת עור אטופית.

מה זה דרמטיטיס אטופית?

דלקת עור אטופית היא סוג של אקזמה, מצב כרוני של העור הפוגע במיליוני אנשים ברחבי העולם.זה מאופיין בעור אדום ומודלק, גירוד מתמשך ויובש.הגורם המדויק לדרמטיטיס אטופית אינו ידוע, אך על פי ההערכה, הוא קשור לגורמים גנטיים, סביבתיים ואימונולוגיים.זה נראה לרוב אצל ילדים, אך הוא יכול להתרחש בכל גיל.

24 הסעדים של סבתא לאטופיק דרמטיטיס

ניתן לנהל דלקת עור אטופית באמצעות שינויים באורח החיים וטיפולים רפואיים, אך אנשים רבים מצאו תרופות טבעיות מסבתותיהם יעילות בהקלת התסמינים.להלן 24 מהתרופות הפופולריות והסבתות המועילות ביותר לדרמטיטיס אטופית:

  • חומץ תפוחים – חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית למצבי עור רבים, כולל דלקת עור אטופית.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לקחת דרך הפה.
  • אלוורה – אלוורה הוא צמח רפואי שניתן להשתמש בו לטיפול במצבי עור רבים, כולל דלקת עור אטופית.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לקחת דרך הפה.
  • שמן קוקוס – שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את היובש הקשור לדלקת עור אטופית.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לקחת דרך הפה.
  • שיבולת שועל-שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לדלקת עור אטופית.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לקחת דרך הפה.
  • דבש – דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את הזיהום הקשור לדלקת עור אטופית.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לקחת דרך הפה.
  • קמומיל-קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לדלקת עור אטופית.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לקחת דרך הפה.
  • לבנדר – לבנדר הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הזיהום הקשור לדלקת עור אטופית.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לקחת דרך הפה.
  • כורכום-כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לדלקת עור אטופית.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לקחת דרך הפה.
  • קלנדולה – קלנדולה היא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הזיהום הקשור לדלקת עור אטופית.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לקחת דרך הפה.
  • שום – שום הוא אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את הזיהום הקשור לדלקת עור אטופית.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לקחת דרך הפה.
  • ג’ינג’ר-ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לדלקת עור אטופית.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לקחת דרך הפה.
  • שמן זית – שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את היובש הקשור לדלקת עור אטופית.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לקחת דרך הפה.
  • מלפפון – מלפפון הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הזיהום הקשור לדלקת עור אטופית.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לקחת דרך הפה.
  • מלח ים-מלח ים הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לדלקת עור אטופית.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לקחת דרך הפה.
  • חמאת קקאו – חמאת קקאו היא קרם לחות טבעיזה יכול לעזור להפחית את היובש הקשור לדלקת עור אטופית.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לקחת דרך הפה.
  • חלמון ביצה – חלמון ביצה הוא

    חלק 2 של אסטמה של העור – 24 התרופות של סבתא בריאה וריפוי

    11.שמן אקליפטוס

    שמן אקליפטוס הוא תרופה טבעית מצוינת לאסטמה של העור.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות, הגירוד והדלקת הקשורה לאסטמה בעור.כדי להשתמש בשמן אקליפטוס, מערבבים כפית אחת של השמן עם כוס מים חמים ומורחים ישירות על האזור הנגוע.השאירו למשך 15 דקות, ואז שטפו במים פושרים.

    12.שמן קוקוס

    שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת לאסטמה בעור, בזכות תכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות.זה גם עוזר לחות ולהרגיע את העור.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט מרחי שכבה דקה על האזור הפגוע ועיסוי בעדינות.השאירו למשך 15 דקות, ואז שטפו במים פושרים.

    13.אלוורה

    אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ובעלת תכונות מרגיעות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת, הגירוד והאודם הקשורים לאסטמה בעור.כדי להשתמש באלוורה, פשוט למרוח שכבה דקה של ג’ל אלוורה טרי ישירות על האזור הפגוע ועיסוי בעדינות.השאירו למשך 15 דקות, ואז שטפו במים פושרים.

    14.כורכום

    כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ונוגד חמצון שיכול לעזור להפחית את הדלקת והגרד הקשורים לאסטמה בעור.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית דבש אחת וכפית מים אחת.החל את התערובת ישירות על האזור הפגוע והשאיר למשך 15 דקות, ואז שטף במים פושרים.

    15.חומץ תפוחים

    חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה טבעית מצוינת לאסטמה בעור, בזכות התכונות האנטי-בקטריאליות, האנטי-פטרייתיות והחיטוי שלה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של החומץ עם כוס מים חמים.החל את התערובת ישירות על האזור הפגוע והשאיר למשך 15 דקות, ואז שטף במים פושרים.

    מסקנה

    אסטמה של העור היא מצב נפוץ שיכול להיות קשה לניהול.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לאסטמה בעור.משמן אקליפטוס ושמן קוקוס ועד חומץ כורכום וחומץ תפוחים, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית גירוד, דלקת ואדמומיות הקשורות לאסטמה בעור.חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפול רפואי, אלא כתוסף לטיפולים רפואיים שנקבעו על ידי הרופא שלך.

    שאלות נפוצות

    • מהי אסטמה של העור?
      אסטמה של העור היא מצב כרוני בו העור הופך להיות מודלק ומעצבן, מה שמוביל לגרד, אדמומיות ונפיחות.
    • מהם כמה תרופות טבעיות לאסטמה בעור?
      כמה תרופות טבעיות לאסטמה בעור כוללות שמן אקליפטוס, שמן קוקוס, אלוורה, כורכום וחומץ תפוחים.
    • האם יש להשתמש בתרופות טבעיות כתחליף לטיפול רפואי?
      לא, אין להשתמש בתרופות טבעיות כתחליף לטיפול רפואי.יש להשתמש בהם כתוסף לטיפולים רפואיים שנקבעו על ידי הרופא שלך.

    למרות זמינותם של תרופות טבעיות, אסטמה של העור עדיין יכולה להיות מצב קשה לניהול.חשוב לדבר עם הרופא שלך על תוכנית הטיפול הטובה ביותר לצרכים האישיים שלך.עם השילוב הנכון של טיפולים, אתה יכול למצוא הקלה מהתסמינים של אסתמת העור.

    למרות שאסטמה של העור היא מצב קשה, עם השילוב הנכון של טיפולים אתה יכול למצוא הקלה מהתסמינים שלו.תרופות טבעיות כמו שמן אקליפטוס, שמן קוקוס, אלוורה, כורכום וחומץ סיידר תפוחים יכולים לעזור לאדוםדלקת, גירוד ואודם הקשורים לאסטמה בעור. wikipedia.org יש מידע נוסף על המצב.חשוב לדבר עם הרופא שלך על תוכנית הטיפול הטובה ביותר לצרכים האישיים שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן