דף הבית » תרופות סבתא » דלקת עור אטופית – 3 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות המועברות במשפחה
ddcdadaa dadda ddddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadd daaddad

דלקת עור אטופית – 3 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות המועברות במשפחה

דלקת דרמטיטיס אטופית – 3 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות

דלקת עור אטופית, או אקזמה, היא מצב עור כרוני ומגרד הפוגע במעל 30 מיליון אנשים בארצות הברית בלבד.זה נפוץ ביותר אצל ילדים, אם כי גם מבוגרים יכולים להיות מושפעים.תסמינים של דלקת דרמטיטיס אטופית כוללים עור יבש, מגרד, טלאים אדומים, קנה מידה ולעיתים שלפוחית או נוזל.למרות שאין תרופה לדלקת דרמטיטיס אטופית, אנשים רבים מצאו הקלה מהתסמינים שלהם באמצעות טיפולים שונים, כולל הסעדים של סבתא שהועברו במשפחה.

הסעדים של סבתא לאטופיק דרמטיטיס

סבתות הכירו זה מכבר את הסודות לריפוי טבעי, ולעתים קרובות מועברים תרופות אלה מדור לדור.להלן שלוש תרופות של סבתא שהוכחו כמסייעות להקל על תסמיני דלקת דרמטיטיס אטופית:

1.אמבטיות שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל הן אחת התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לדלקת דרמטיטיס אטופית.שיבולת שועל מכילה תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד.כדי להכין אמבטיה שיבולת שועל, טחנו כוס שיבולת שועל לא מבושלת לאבקה והוסיפו אותה לאמבטיה חמה.יש להשרות באמבטיה לפחות 15 דקות כדי לאפשר לשיבולת השועל לעבוד את הקסם שלה.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה מצוינת נוספת לדלקת דרמטיטיס אטופית.זהו אנטי-דלקתי טבעי ולחות, ויכול לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד.לשימוש, פשוט החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע ועסה אותו בעדינות.

3.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ומשמשת במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד.לשימוש, פשוט חלץ את הג’ל מעלה אלוורה טרי והחל אותו על האזור הנגוע.

טיפ מועיל

לפני שמריחים אחד מהתרופות הללו, חשוב לוודא שהאזור המושפע יהיה נקי ויבש.זה יעזור להבטיח כי הסעדים יוכלו לחדור לעור ולהשפיע על ההשפעה המרבית.

למרות שסעדים אלה הם טבעיים והוכחו כיעילים, חשוב לזכור שהם אינם מחליפים לייעוץ רפואי מקצועי.אם אתם חווים תסמינים חמורים של דלקת דרמטיטיס אטופית, עדיף לפנות לרופא לטיפול.

תרופות ביתיות

דלקת דרמטיטיס אטופית יכולה להיות מצב לא נוח ומתמשך, אך ישנם תרופות ביתיות שהועברו דרך משפחות שהוכחו כמספקות הקלה.להלן שלוש סעדים של סבתא שהוכחו כיעילים כאשר משתמשים בהם כראוי:

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה המשמשת במשך מאות שנים כדי להרגיע את מצבי העור.קמומיל מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת עור אטופית.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולים שתי שקיות תה קמומיליות במים רותחים למשך 10 דקות.לאחר מכן, מסננים את התה לבקבוק ריסוס ושפריץ את אזורי העור הפגועים פעמיים עד שלוש ביום.

אמבטיות שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה נוספת שהועברה במשך דורות.שיבולת שועל מכילה תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד, הדלקת והגירוי של דלקת דרמטיטיס אטופית.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסיפו כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15 עד 20 דקות.יש לעשות זאת פעמיים עד שלוש בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את הסימפטומים של דלקת עור אטופית.לשמן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והאודם הקשורים למצב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמות קטנה של שמן קוקוס על אזורי העור המושפעים פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

סיכום

דלקת דרמטיטיס אטופית יכולה להיות מצב לא נוח ומתמשך, אך ישנם תרופות ביתיות שהועברו דרך משפחות שהוכחו כמעוותאפקטיבי.תה קמומיל, אמבטיות שיבולת שועל ושמן קוקוס הם כולם תרופות של סבתא שהוכחו כמספקות הקלה מהתסמינים של דלקת עור אטופית.הדרך הטובה ביותר להשתמש בתרופות אלה היא ליישם כל אחת פעמיים עד שלוש פעמים ביום על אזורי העור המושפעים.

שאלות נפוצות

מה זה דרמטיטיס אטופית?

דלקת דרמטיטיס אטופית, המכונה גם אקזמה, היא מצב עור המאופיין בכתמי עור יבשים, מגרדים וקשקשניים.זה הנפוץ ביותר אצל ילדים, אך יכול גם להשפיע על מבוגרים.

מהן כמה תרופות ביתיות לדלקת דרמטיטיס אטופית?

ישנם מספר תרופות ביתיות שהועברו באמצעות משפחות שהוכחו כמספקות הקלה מהתסמינים של דלקת עור אטופית.תה קמומיל, אמבטיות שיבולת שועל ושמן קוקוס הם כולם תרופות שהוכחו כיעילות כאשר משתמשים בהן כראוי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן