דף הבית » תרופות סבתא » אני לא יכול לסבול את זה – 12 תרופות של סבתא מומלצות ומסורתיות

אני לא יכול לסבול את זה – 12 תרופות של סבתא מומלצות ומסורתיות

כוח הריפוי של הסעדים של סבתא

האם אי פעם מצאת את עצמך במצב שבו אתה פשוט לא יכול להתנער ממחלה?או, אולי אתה מרגיש לחוץ ומוצף מהבעיות הקטנות של החיים?אם כן, ייתכן שתרצה לשקול לפנות לכוח הריפוי של הסעדים של סבתא.

סבתות משתמשות בתרופות הוליסטיות מזה מאות שנים והתרופות שלהן הועברו מדור לדור.תרופות אלה הן בדרך כלל עשבי תיבול, תבלינים ותרופות טבעיות המשמשות לטיפול במגוון מחלות.לסבתות היו לעתים קרובות ידע עצום כיצד להשתמש בסעדים אלה כדי לטפל במחלות חיים רבות, מכאבי ראש לכאבי בטן.

להלן 12 תרופות מומלצות ומסורתיות של סבתא שעמדו במבחן הזמן, ואם משתמשים בהן כראוי, יכולים לעזור לך למצוא הקלה ממגוון מחלות.

1.ג’ינג’ר

זנגביל משמש לרוב כדי לסייע בהקלה על סוגיות עיכול כמו בחילה, קביעת עיכול ומחלות תנועה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שהופכות אותו לתרופה יעילה לכאבי ראש, כאבי שרירים ודלקת פרקים.ידוע גם שהוא מסייע בהפחתת חום ומסייע בריפוי הצטננות ושפעת.

2.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטי -ויראלית.ידוע שהוא מגביר את החסינות, כמו גם להפחית את הכולסטרול ולשפר את בריאות הלב.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ובסיוע בטיפול בהצטננות ושפעת.

3.דבש

דבש ידוע בתכונות הריפוי שלו וניתן להשתמש בו כדי להרגיע את כאב הגרון, להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.ידוע גם שהוא מסייע באלרגיות ויכול לשמש כמדכא שיעול.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עוצמתית שניתן להשתמש בה לטיפול במגוון מחלות.ידוע שהוא מסייע בעיכול, להפחית דלקת ולהגביר את החסינות.ידוע גם שהוא מסייע בהצטננות, בשפעת ואלרגיות.

5.קמומיל

קמומיל הוא עשב פורח שידוע כמסייע בהפחתת לחץ, מסייע בעיכול ומרגיע כאבי ראש.ידוע גם שהוא מסייע בהפחתת דלקת, להרגיע את מערכת העצבים ולטפל במגוון מצבי עור.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ונוגד חמצון.ידוע שהוא מפחית כאב ודלקת, ויכול גם לעזור להגביר את החסינות.ניתן להשתמש בו לטיפול במגוון מצבים, החל מהצטננות ושפעת לדלקת פרקים וסוכרת.

7.לימון

ידוע כי לימון מסייע בעיכול, להפחית את הדלקת ולהגביר את החסינות.זה יכול לשמש גם לטיפול בהצטננות ושפעת, כמו גם לסיוע בירידה במשקל.

8.קינמון

קינמון הוא תרופה עוצמתית שידוע כמסייעת בהפחתת הדלקת ולשפר את העיכול.זה יכול לשמש גם לטיפול בהצטננות ושפעת, כמו גם להפחתת חום.

9.מנטה

ידוע כי מנטה מסייעת בעיכול, להפחית דלקת ולהגביר את החסינות.זה יכול לשמש גם לטיפול בהצטננות ושפעת, כמו גם להפחתת חום.

10.פלפל קאיין

ידוע כי פלפל קאיין מפחית דלקת, מסייע בעיכול ומגביר את החסינות.זה יכול לשמש גם לטיפול בהצטננות ושפעת, כמו גם להפחתת חום.

11.Echinacea

Echinacea הוא עשב רב עוצמה מגביר חיסוני שידוע כמסייע במאבק בזיהום ולהפחתת דלקת.זה יכול לשמש גם לטיפול בהצטננות ושפעת, כמו גם להפחתת חום.

12.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה עוצמתית שידוע כמפחית דלקת, מגביר את החסינות ועוזר בעיכול.זה יכול לשמש גם לטיפול בהצטננות ושפעת, כמו גם להפחתת חום.

טיפ ייחודי ומועיל

כשמדובר בשימוש בתרופות של סבתא, חשוב לזכור להשתמש בהם כמתווכח.חלק מהתרופות הללו עשויות לדרוש מינון או תדר מסוים, לכן הקפד לעקוב אחר ההוראות בזהירות.כמו כן, הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו אם אתה נוטל תרופות או שיש לך חששות בריאותיים.

חלק 2: תרופות טבעיות למאבק אני לא יכול לסבול את זה

בנוסף ל- GR המסורתיהסעדים של ואמה להילחם “אני לא יכול לסבול את זה”, קיימים תרופות טבעיות כדי לסייע בהפחתת חומרת המצב.תרופות טבעיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל אני לא יכול לסבול את זה.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא הם אחד הסוגים הפופולריים ביותר של תרופות טבעיות שכן אני לא יכול לסבול את זה.צמחי מרפא כמו קמומיל, לבנדר ולימון בלאם נמצאו כולם יעילים להפחתת הסימפטומים של אני לא יכול לסבול את זה.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה בצורת תה או כתמצית או תמיסה.בנוסף, ניתן ליישם תמציות צמחים ישירות על העור, או להשתמש בהם באמבטיה.

ארומתרפיה

ארומתרפיה היא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של אני לא יכול לסבול את זה.ידוע כי שמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל ולימון בלאם הם בעלי תכונות מרגיעות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את האינטנסיביות של אני לא יכול לסבול את זה.ניתן להשתמש בשמנים אתרים במפזר או להחיל ישירות על העור.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול גם לעזור להפחית את העוצמה של אני לא יכול לסבול את זה.אכילת תזונה מאוזנת עם הרבה פירות וירקות יכולה לעזור להפחית את חומרת המצב.בנוסף, צמצום או ביטול מזון מעובד וסוכר יכול לעזור בשיפור הרווחה הגופנית והנפשית הכללית.

פעילות גופנית

פעילות גופנית סדירה יכולה גם לעזור להפחית את הסימפטומים של אני לא יכול לסבול את זה.פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית לחץ וחרדה, שיכולים לעזור להפחית את האינטנסיביות של אני לא יכול לסבול את זה.בנוסף, פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור בשיפור הרווחה הגופנית והנפשית הכללית.

סיכום

אני לא יכול לסבול שזה מצב שיכול להיות קשה לניהול.בעוד שהתרופות של סבתא המסורתית יכולות להיות יעילות להפחתת חומרת המצב, תרופות טבעיות כמו תרופות צמחיות, ארומתרפיה, שינויים תזונתיים ופעילות גופנית יכולים גם הם להועיל.על ידי שילוב שילוב של תרופות מסורתיות וטבעיות כאחד, אנשים יכולים למצוא הקלה מאת I Can’t Stud It.

שאלות נפוצות

  • ש: מהן כמה תרופות טבעיות עבור אני לא יכול לסבול את זה?
  • א: תרופות טבעיות כמו תרופות צמחי מרפא, ארומתרפיה, שינויים תזונתיים ופעילות גופנית יכולים לעזור להפחית את העוצמה של אני לא יכול לסבול את זה.

למידע נוסף על מצבו של אני לא יכול לסבול את זה, בקרו ב wikipedia.org להגדרה של המצב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן