דף הבית » תרופות סבתא » אנטי דלקתיות-6 תרופות מיושנות זולות המומלצות על ידי מומחים
ddadd ddcdadaadddaa  daadaddaddaa dedddadaddaa dddcddaa dded

אנטי דלקתיות-6 תרופות מיושנות זולות המומלצות על ידי מומחים

מה זה אנטי דלקתי?

אנטי דלקת הוא סוג של תרופות המפחיתה דלקת, שהיא תהליך טבעי המסייע לגוף לרפא מפגיעה או זיהום.ניתן להשתמש בו לטיפול במגוון מצבים, כמו דלקת פרקים, אסטמה ואלרגיות.תרופות אנטי דלקתיות פועלות על ידי חסימת שחרור של כימיקלים מסוימים בגוף הגורמים לדלקת.

6 תרופות מיושנות זולות המומלצות על ידי מומחים

כשמדובר בטיפול בדלקת, אנשים רבים פונים לתרופות מודרניות.עם זאת, ישנן כמה תרופות מיושנות שיכולות להיות יעילות באותה מידה.להלן שש תרופות זולות ומיושנות שממליצים מומחים:

1.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים לטיפול בדלקת, בכאב ובמצבים אחרים.הוא מכיל כורכומין, שהוא תרכובת אנטי דלקתית טבעית.מחקרים הראו כי נטילת כורכום יכולה להפחית דלקת וכאב.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד אנטי דלקתי טבעי.הוא מכיל ג’ינג’רול, שהוכח כמפחית דלקת וכאב.ניתן לקחת ג’ינג’ר בצורה קפסולה או כתה.

3.אומגה 3 חומצות שומן

חומצות שומן אומגה 3 הן חומצות שומן חיוניות שנמצאות בשמן דגים, שמן זרעי פשתן ומקורות אחרים.הוכח שהם מפחיתים דלקת וכאב.

4.Bromelain

ברומליין הוא אנזים טבעי שנמצא באננס שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.מחקרים הראו כי נטילת ברומלין יכולה להפחית דלקת וכאב.

5.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא שמן טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול בדלקת וכאב.מחקרים הראו כי נטילת שמן אקליפטוס יכולה להפחית דלקת וכאב.

6.Bromelain

ברומליין הוא אנזים טבעי שנמצא באננס שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.מחקרים הראו כי נטילת ברומלין יכולה להפחית דלקת וכאב.

טיפ ייחודי ומועיל

כאשר נוטלים כל אחת מהתרופות האנטי דלקתיות לעיל, חשוב לזכור לבדוק תמיד עם הרופא שלך קודם לפני שתתחיל תרופה חדשה.בנוסף, חשוב ליטול את התרופות לפי הוראות ואינן חורגות מהמינון המומלץ.

שש התרופות המיושנות הזולות הללו כולן טבעיות ויכולות להיות יעילות להפחתת דלקת וכאב.הם בטוחים לקחת כאשר משתמשים בהם כמופנים, ויכולים להוות אלטרנטיבה נהדרת לתרופות מודרניות.

כורכום

מצרך של מטבח הודי, כורכום הוא תבלין צהוב בעל תכונות רפואיות רבות ומשמש לעתים קרובות להפחתת הדלקת.בהודו, כורכום שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל הפרעות עיכול ודלקת.מחקרים הראו כי כורכום מכיל את כורכומין החומר הפעיל, בעל תכונות אנטי דלקתיות.נמצא כי הוא מפחית דלקת בגוף ומפחית את הסיכון להתפתחות מחלות מסוימות.ניתן לקחת כורכום בצורה תוספה או להוסיף למזון כתבלין.

כיצד להשתמש בכורכום

כורכום יכול להילקח כתוסף, להוסיף למזון או להשתמש בו כטיפול מקומי.כדי לקחת כתוסף, חפש מוצר המכיל לפחות 95% כורכומינואידים.לשימוש כתבלין, הוסף אותו למנות המועדפות עליך כמו קארי, מרקים ותבשילים.כדי להשתמש כטיפול מקומי, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב קולינרי פופולרי עם תכונות אנטי דלקתיות.הוא שימש במשך מאות שנים בתרופות מסורתיות לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת.מחקרים הראו כי ג’ינג’ר מכיל את החומרים הפעילים ג’ינג’רול ושוגול, שיש להם השפעות אנטי דלקתיות חזקות.ניתן לקחת אותו בצורת תוסף או להוסיף למזון כתבלין.

כיצד להשתמש בג’ינג’ר

ניתן ליטול ג’ינג’ר כג’ינג’ר כתוסף, להוסיף למזון או להשתמש בו כטיפול אקטואלי.כדי לקחת כתוסף, חפש מוצרים המכילים בלפחות 5% ג’ינג’רול.לשימוש כתבלין, הוסף אותו למנות המועדפות עליך כמו מרקים, תבשילים ומעורבות.כדי להשתמש כטיפול אקטואלי, מערבבים כפית אבקת ג’ינג’ר בכוס מים חמים ומורחים אותה ישירות על האזור הנגוע.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא סוג של חומץ העשוי מתפוחים מותססים.הוא שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת.מחקרים הראו כי חומץ תפוחים מכיל את החומצה האצטית החומר הפעילה, שיש לה תכונות אנטי דלקתיות.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון ומשקאות.

כיצד להשתמש בחומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול להילקח כתוסף, להוסיף למזון ומשקאות, או לשמש כטיפול אקטואלי.כדי לקחת כתוסף, חפש מוצרים המכילים לפחות 5% חומצה אצטית.לשימוש כתוסף אוכל או שתייה, הוסף אחת לשתי כפות חומץ סיידר תפוחים למנות או למשקאות האהובים עליך.כדי להשתמש כטיפול אקטואלי, מערבבים אחת לשתי כפות של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא סוג של פלפל צ’ילי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת.מחקרים הראו כי פלפל קאיין מכיל את הקפסאיצין החומר הפעיל, בעל תכונות אנטי דלקתיות.ניתן לקחת אותו בצורת תוסף או להוסיף למזון כתבלין.

כיצד להשתמש בפלפל קאיין

פלפל קאיין יכול להילקח כתוסף, להוסיף למזון או לשמש כטיפול מקומי.כדי לקחת כתוסף, חפש מוצרים המכילים לפחות 0.3% קפסאיצין.לשימוש כתבלין, הוסף אותו למנות המועדפות עליך כמו קארי, מרקים ותבשילים.כדי להשתמש כטיפול מקומי, מערבבים כפית של אבקת פלפל קאיין בכוס מים חמים ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.

שמן זית

שמן זית הוא שמן בישול פופולרי שיש לו תכונות רפואיות רבות ומשמש לעתים קרובות להפחתת הדלקת.מחקרים הראו כי שמן זית מכיל את החומרים הפעילים Oleocanthal, Oleuropein ו- Hydroxytyrosol, שיש להם השפעות אנטי דלקתיות.ניתן לקחת אותו בצורת תוסף או להוסיף למזון כשמן בישול.

כיצד להשתמש בשמן זית

ניתן לקחת שמן זית כתוסף, להוסיף למזון או לשמש כטיפול מקומי.כדי לקחת כתוסף, חפש מוצרים המכילים לפחות 10% אולאוקנטל.להשתמש

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן