דף הבית » תרופות סבתא » אנגינה בגרון – 9 תרופות של סבתא משמעותית ואמיתית
ddadddad dddaddf  daadaddaddaa dadc daddaad dedadedaddaaddaa

אנגינה בגרון – 9 תרופות של סבתא משמעותית ואמיתית

הבנת תעוקת לב בגרון

אנגינה בגרון היא מצב הגורם לכאבי גרון ולקושי בבליעה.לרוב זה נגרם כתוצאה מדלקת בשרירי הגרון, זיהום או מחלה בסיסית.תסמינים של תעוקת לב בגרון כוללים כאב בעת בליעה, כאב, אדמומיות ונפיחות בגרון.הטיפול באנגינה בגרון תלוי בגורם.במקרים מסוימים, תרופות ושינויים באורח החיים יכולים לעזור להקל על הסימפטומים.

9 הסעדים של סבתא לאוגינה בגרון

כשמדובר בטיפול באנגינה בגרון, לפעמים הסעדים של סבתא יכולים להועיל.להלן תשע תרופות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור לטפל בנות תעוקת לב בגרון:

1.גרגר עם מי מלח חמים

גרגר עם מי מלח חמים הוא תרופה מכובדת בזמן לגרון כואב.המים החמים עוזרים להרגיע את הגרון, בעוד שהמלח עוזר להוציא כל זיהום.כדי להכין את הפיתרון, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.

2.דבש ולימון

דבש ולימון שימשו שניהם כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון במשך מאות שנים.מערבבים יחד חלקים שווים של דבש ומיץ לימון ובולעים את התערובת מספר פעמים ביום.

3.תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה ושורש ליקוריץ יכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון.ניתן למצוא תה צמחים ברוב חנויות המזון הבריאות או ברשת.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים משמש לרוב כדי לסייע במאבק בזיהום ולהפחתת דלקת.מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים וגרגר כמה פעמים ביום.

5.שום

שום שימש זה מכבר כדי לסייע במאבק בזיהום ולהפחתת הדלקת.מערבבים כפית אחת של שום מרוסק בכוס מים חמים ומברקים מספר פעמים ביום.

6.כורכום

כורכום שימש במשך מאות שנים כדי לסייע במאבק בזיהום ולהפחתת דלקת.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים וגרגר כמה פעמים ביום.

7.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן משמש כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורר בכוס מים חמים ומברקים מספר פעמים ביום.

8.אלם חלקלק

אלם חלקלק משמש במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.מערבבים כפית אחת של אבקת אלם חלקלקת בכוס מים חמים ומגרגר מספר פעמים ביום.

9.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.מערבבים כפית אחת של אבקת שורש מרשמלו בכוס מים חמים וגרגר כמה פעמים ביום.

טיפ מועיל

כאשר מטפלים באנגינה בגרון, חשוב להישאר לחות.שתו הרבה מים לאורך היום כדי לעזור לשמור על גרון לחים ולהקל על כל אי נוחות.

אמנם הסעדים של סבתא יכולים להועיל, אך חשוב לפנות לטיפול רפואי אם תסמיני האווינה בגרון נמשכים.רופא יכול לסייע באבחון הגורם הבסיסי של האנגינה ולקבוע את מסלול הטיפול הטוב ביותר.

הסעדים של סבתא לאנגינה בגרון

אנגינה בגרון היא מצב שכיח שיכול לגרום לאי נוחות וכאב.זה יכול להיגרם על ידי זיהום או דלקת בגרון ויכול להיות קשה לטיפול.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים של סבתא שיכולים לעזור להקל על תסמיני האווינה בגרון.להלן תשעה מהתרופות היעילות ביותר ששימשו במשך מאות שנים.

1.דבש ומיץ לימון

זהו אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר עבור תעוקת לב בגרון.השילוב של דבש ומיץ לימון יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית דבש אחת עם שתי כפיות מיץ לימון ושתו אותו פעמיים ביום.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר כתרופה למחלות שונות, כולל אנגינה בגרון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות חזקות שיכולות לעזור להפחיתכאב ונפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

3.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים וגרגר איתו שלוש פעמים ביום.

4.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית דבש אחת ושתה אותו פעמיים ביום.

5.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה שיכולה לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, לעסוק שן שום אחד בכל יום או מערבבים אותו עם דבש ומיץ לימון ושתה אותו פעמיים ביום.

6.זרעי חילבה

זרעי חילבה משמשים במשך מאות שנים כתרופה למחלות שונות, כולל אנגינה בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית אחת של זרעי חילבה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

8.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של שמן קוקוס עם שתי כפיות דבש ושותה אותו פעמיים ביום.

9.מיץ בצל

למיץ בצל יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של מיץ בצל עם שתי כפיות דבש ושתו אותו פעמיים ביום.

מסקנה

אנגינה בגרון יכולה להיות מצב קשה לטיפול, אך ישנם כמה תרופות של סבתא שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.מיץ דבש ולימון, ג’ינג’ר, גרגר מי מלח, כורכום, שום, זרעי חילבה, חומץ תפוחים, שמן קוקוס ומיץ בצל הם כולם תרופות יעילות ששימשו במשך מאות שנים.עם זאת, חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי.אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.

שאלות נפוצות

מה זה אנגינה בגרון?

אנגינה בגרון היא מצב שכיח שיכול לגרום לאי נוחות וכאב.זה יכול להיגרם על ידי זיהום או דלקת בגרון ויכול להיות קשה לטיפול.

מהן הסעדים של סבתא לאוגינה בגרון?

חלק מהתרופות הנפוצות ביותר של סבתא לאווינה בגרון כוללות דבש ומיץ לימון, ג’ינג’ר, גרגר מי מלח, כורכום, שום, זרעי חילבה, חומץ תפוחים, שמן קוקוס ומיץ בצל.

לסיכום, תעוקת לב בגרון היא מצב שכיח העלול לגרום לאי נוחות וכאב.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים של סבתא שיכולים לעזור להקל על תסמיני האווינה בגרון.דבש ומיץ לימון, ג’ינג’ר, מי מלח

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן