דף הבית » תרופות סבתא » אלרגיה לעין – 6 תרופות של סבתא מיוחדת ומזינה
ddcdaddd dcdaddf  daadaddaddaa dadc daddaad dedddddaa dded

אלרגיה לעין – 6 תרופות של סבתא מיוחדת ומזינה

מהי אלרגיה לעין?

אלרגיה לעיניים, המכונה גם אלרגיה לעיניים או דלקת הלחמית אלרגית, היא תגובה אלרגית המתרחשת כאשר העיניים באים במגע עם אלרגנים כמו אבקה, קרדית אבק או קשקשים לחיות מחמד.תסמינים של אלרגיה לעין כוללים אדמומיות, גירוד, קרע ועפעפיים נפוחים.אלרגנים יכולים גם לגרום לעלייה בייצור הריר, מה שעלול לגרום לגירוי ולראייה מטושטשת.

6 הסעדים של סבתא לאלרגיה לעיניים

למרות שתרופות זמינות לטיפול באלרגיה לעיניים, אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתרופות ביתיות כדי להקל על הסימפטומים שלהם.להלן 6 מהתרופות הפופולריות ביותר לסבתא לאלרגיה לעיניים:

1.קומפרסים קרים

החלת קומפרסים קרים על העיניים יכולה לעזור להפחית נפיחות, אדמומיות וגרד.כדי להכין דחיסה קר, משרים בד במים קרים ואז מניחים אותו מעל העיניים למשך 10 עד 15 דקות.

2.שקיות תה

חליטת שקיות תה ואז החלתם על העיניים יכולה לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.להכנת דחיסת שקית תה, תה תלול או ירוק במים רותחים למשך 5 דקות.אפשר לשקיות התה להתקרר ואז להניח אותם מעל העיניים למשך 10 עד 15 דקות.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ומרחים את התמיסה סביב העיניים במטלית נקייה.

4.דבש

דבש ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית אדמומיות וגירוי.כדי להשתמש בדבש כתרופה לאלרגיה לעין, מערבבים כף דבש אחת עם כוס מים חמים והשתמשו במטלית נקייה כדי למרוח את הפיתרון על העיניים.

5.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.חלץ את הג’ל מצמח אלוורה ומורח אותו על העיניים.

6.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון יכולות לעזור להפחית אדמומיות, נפיחות וגירוי.פורסים מלפפון ומניחים את הפרוסות מעל העיניים למשך 10 עד 15 דקות.

טיפ

טיפ: כדי להפיק את המרב מהתרופות הללו, חשוב להשתמש בהם באופן קבוע.נסה להשתמש באחד או שניים מהם לפחות פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6 תרופות של סבתא לאלרגיה לעיניים

אלרגיות בעיניים

יכולות להיות מטרידות ואפילו כואבות.התסמינים יכולים לכלול גירוד, אדמומיות, קריעה, צריבה ונפיחות.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים שסבתא ייתכן שהסבתא שלך עברה שיכולה לעזור.להלן 6 תרופות סבתות מיוחדות ומזינות לאלרגיה לעיניים.

1.קומפרסים קרים

קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את האזור סביב עיניך.משרים מטלית נקייה במים קרים וסובבים את העודף.הניחו את הבד מעל העיניים למשך 10 דקות, ואז מורידים אותו וחכו עוד 10 דקות לפני שהמשיכו מחדש.עשה זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה מצוינת לאלרגיות עיניים.הוא עשיר בנוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות שיכולות להפחית אדמומיות, נפיחות וגירוי.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולים שתי שקיות תה קמומיליות בכוס מים חמים למשך 15 דקות.מסננים את התה, ונותנים לו להתקרר.טבלו מטלית נקייה לתה ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.חזור על מספר פעמים ביום או לפי הצורך.

3.פרוסות מלפפון

מלפפונים הם לא רק טעימים ומזינים, אלא הם יכולים גם לעזור להפחית את דלקת העיניים.חותכים מלפפון לפרוסות דקות והניחו אותם על העיניים למשך 10 דקות.קרירות המלפפון תעזור להפחית את אדמומיות ונפיחות.עשה זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.דבש

דבש הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית גירוי ודלקת בעיניים.מרחו כמות קטנה של דבש על מטלית נקייה והניחו אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו את העיניים במים קרים.עשה זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.חלב

חלב הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וגירוי.משרים מטלית נקייה בחלב קר ומניחים אותו על עיניכם למשך 10 דקות.זה יעזור להפחית אדמומיות ונפיחות.עשה זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.תה ירוק

תה ירוק מכיל תרכובות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את אדמומיות ונפיחות העיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולים שתי שקיות תה ירוק בכוס מים חמים למשך 15 דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר.טבלו מטלית נקייה לתה ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.חזור על מספר פעמים ביום או לפי הצורך.

6 הסעדים המיוחדים והסבתא המיוחדת והזינה הללו יכולים לעזור להפחית את הגירוי והדלקת בעיניים הנגרמות על ידי אלרגיות.עם זאת, אם התסמינים נמשכים, עדיף להתייעץ עם רופא.

שאלות נפוצות

מהי אלרגיה לעין? אלרגיה לעיניים היא תגובה חיסונית למשהו שמרגיז את העיניים, כמו אבקה, אבק או קשקשים לחיות מחמד.התסמינים יכולים לכלול גירוד, אדמומיות, קריעה, צריבה ונפיחות.

מסקנה

אלרגיות בעיניים

יכולות להיות מטרידות ואפילו כואבות.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים שסבתא ייתכן שהסבתא שלך עברה שיכולה לעזור.קומפרסים קרים, תה קמומיל, פרוסות מלפפון, דבש, חלב ותה ירוק הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוי והדלקת בעיניים הנגרמות על ידי אלרגיות.עם זאת, אם התסמינים נמשכים, עדיף להתייעץ עם רופא.

למידע נוסף, עיין ב הגדרת Wikipedia.org לגבי אלרגיה לעין .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן