דף הבית » תרופות סבתא » אלוורה – 18 תרופות מיושנות מצוינות ומזינות

אלוורה – 18 תרופות מיושנות מצוינות ומזינות

כוח הריפוי של אלוורה: 18 תרופות מיושנות מצוינות ומזינות
אלוורה משמשת במשך מאות שנים כצמח רפואי ועל תכונות התזונה והריפוי שלו.זהו צמח עסיסי הגדל באקלים חם ונמצא בשימוש נרחב ברפואה מסורתית ואלטרנטיבית.אלוורה שימשה לטיפול במגוון מחלות, מצבי עור ובעיות עיכול.נראה כי תכונותיו הרפואיות נובעות מתכולתו הגבוהה של ויטמינים, מינרלים ותרכובות אחרות.במאמר זה נחקור 18 תרופות מיושנות מצוינות ומזינות העושות שימוש באלוורה.

1.כוויות שמש מרגיעות

אלוורה ידועה ביכולתה לעזור להרגיע את כוויות השמש במהירות וביעילות.תכונותיו האנטי דלקתיות עוזרות להפחתת אדמומיות וגירוי, ואילו תכונות הלחות שלה עוזרות לשמור על לחות בעור ונוחות.כדי להשתמש באלוורה כדי להרגיע את כוויות השמש, פשוט חתכו עלה מצמח אלוורה ומורחים את החומר דמוי הג’ל ישירות על האזור המושפע.

2.טיפול באקנה

אלוורה יכולה לשמש גם לטיפול באקנה.תכונותיו האנטי דלקתיות עוזרות להפחתת אדמומיות ונפיחות, בעוד שתכונותיו האנטיבקטריאליות עוזרות להילחם בחיידקים העלולים לגרום לאקנה.כדי להשתמש באלוורה לטיפול באקנה, החל שכבה דקה של החומר הדומה לג’ל ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרים.

טיפ מועיל

לקבלת תכונות נוספות בלחימה על אקנה, הוסף כמה טיפות שמן עץ התה לג’ל אלוורה לפני שמריחים אותו על האזור הפגוע.שמן עץ התה ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להילחם בחיידקים הגורמים לאקנה ולהפחית את האדמומיות.

3.עקיצות חרקים מרגיעות

אלוורה יכולה לשמש גם להרגעת עקיצות חרקים.תכונותיו האנטי דלקתיות עוזרות להפחתת נפיחות ואודם, בעוד שמאפייני הקירור שלו מספקים הקלה מתחושת הגירוד והצריכה המלווה לעיתים קרובות עקיצות חרקים.כדי להשתמש באלוורה כדי להרגיע עקיצות חרקים, החל שכבה דקה של החומר הדומה לג’ל ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרים.

אלוורה לתנאי עור

אלוורה היא תרופה פופולרית לתנאי עור רבים, החל מגירויות קלות ועד מצבים חמורים יותר כמו פסוריאזיס או אקזמה.לעתים קרובות הוא משמש באופן אקטואלי כדי להרגיע ולרפא עור.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות.אלוורה יכולה גם לעזור להפחית גירוד וגירוי.

אלוורה היא לחות באופן טבעי, כך שהיא יכולה לעזור לשמור על לחות בעור ובריא למראה.הוא מכיל גם תרכובות שיכולות לעזור להגן על העור מפני נזק סביבתי ולהגביר את תהליכי הריפוי הטבעיים שלו.

כיצד להשתמש אלוורה לתנאי עור

אלוורה ניתן להשתמש במגוון דרכים לטיפול במצבי העור.השיטה הנפוצה ביותר היא ליישם ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.אתה יכול לרכוש ג’ל אלוורה מבתי מרקחת או חנויות מזון בריאות רבות.אתה יכול גם להכין ג’ל משלך על ידי מיזוג בשר של עלה אלוורה עם מים או מרכיבים טבעיים אחרים, כמו דבש או שמן זית.

אלוורה ניתן לקחת גם באופן פנימי כתוסף.זה יכול לעזור להגביר את היכולת של גופך להילחם בזיהום ודלקת.תוספי מזון זמינים בטבליות, כמוסה או צורה נוזלית.

אלוורה לבריאות העיכול

אלוורה שימשה כסיוע לעיכול במשך מאות שנים.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול ולשפר את העיכול.זה יכול גם לעזור להפחית תסמינים של תסמונת המעי הרגיז (IBS) והפרעות עיכול אחרות.

אלוורה יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והוויסות של ייצור אנזימי העיכול.הוא מכיל גם תרכובות שיכולות לעזור לאזן את רמות החיידקים בדרכי העיכול ולקדם עיכול בריא.

כיצד להשתמש באלוורה לבריאות העיכול

אלוורה ניתן לקחת באופן פנימי עבור DigestiVE HEALTH.זה זמין כתוסף בטבליות, קפסולה או צורה נוזלית.אתה יכול גם לשתות מיץ אלוורה או להוסיף ג’ל אלוורה לשייקים או משקאות אחרים.

ניתן ליישם אלוורה גם באופן אקטואלי על הבטן.זה יכול לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול ולשפר את העיכול.

שאלות נפוצות

מהם היתרונות של אלוורה?

אלוורה יש מגוון יתרונות.זוהי תרופה טבעית עבור מצבי עור רבים, כמו פסוריאזיס ואקזמה.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול, לשפר את העיכול ולקדם רמות חיידקים בריאים.

האם אלוורה בטוחה לצרוך?

כן, אלוורה בדרך כלל בטוחה לצרוך.עם זאת, עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שנטילת תוספי אלוורה, מכיוון שהיא עשויה לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות.

לסיכום, אלוורה היא תרופה טבעית פופולרית עם מגוון יתרונות בריאותיים.ניתן להשתמש בו באופן אקטואלי לטיפול במצבי העור ולתייחס פנימי כתוסף לשיפור העיכול ולהפחתת דלקת.אלוורה בדרך כלל בטוחה לצרוך, אך עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי מזון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן