דף הבית » תרופות סבתא » כוויות שמש – 12 תרופות סבתות בטוחות ומוסמכות
dbdddddaa dadeda  daadaddaddaa daddaaddaa ddddddaa ddeddade

כוויות שמש – 12 תרופות סבתות בטוחות ומוסמכות

כוויות שמש: 12 תרופות שאושרו על סבתא

למרות שלעתים קרובות נחשב כעצבנות קלה, כוויות שמש יכולות להיות כואבות למדי ואף יכולות ליצור סיכונים בריאותיים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מאושרות על ידי סבתא שאושרו שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הסיכון לנזק נוסף לעור.

להלן 12 תרופות ביתיות שיכולות לעזור לכם לטפל ולמנוע שיזונות שמש.

1.אלוורה

אלוורה היא אחת התרופות הפופולריות ביותר ללימודים בכוויות שמש.זה עוזר להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש באלוורה, פשוט לפרק חתיכת עלה וסחטו את החומר הדומה לג’ל על האזור הפגוע.אתה יכול גם לקנות ג’ל אלוורה בבקבוקים מכל בית מרקחת.

2.אמבטיה או מקלחת מגניבה

לקיחת אמבטיה או מקלחת קרירה יכולה לעזור להרגיע את הכאב של כוויות שמש.וודא שהמים לא קרים מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי נוסף.אתה יכול גם להוסיף כוס שיבולת שועל או סודה לשתייה לאמבטיה כדי לעזור להפחית את הגירוי.

3.מלפפון

פרוסות מלפפון הן דרך נהדרת להתקרר ולהרגיע את העור השוטף.כל שעליך לעשות הוא לחתוך כמה פרוסות ולהניח אותן על האזור המושפע.הקרירות תעזור להפחית את הכאב והדלקת.

4.שקיות תה

תה מכיל חומצה טאנית, שיכולה לעזור להפחית את הכאב של כוויות שמש.כדי להשתמש בשקיות תה, פשוט תלולות שתי שקיות בכוס מים חמים למשך 10 דקות.לאחר מכן, הסר את שקיות התה ואפשר להם להתקרר.לאחר קריר, הניחו את שקיות התה על האזור הפגוע למשך 15 דקות.

5.דבש

דבש ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לכוויות שמש.כדי להשתמש בדבש, מרחו שכבה דקה ממנו על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 15 דקות לפחות.שוטפים במים קרירים.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית נהדרת לשוויות שמש.האופי החומצי של החומץ יכול לסייע בהפחתת דלקת ואודם.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים חומץ חלק אחד עם ארבעה חלקים מים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

7.יוגורט

יוגורט מכיל פרוביוטיקה, שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש ביוגורט, החל שכבה דקה של יוגורט רגיל ושומן מלא על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.שוטפים במים קרירים.

8.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות, מה שהופך אותם לתרופה נהדרת לכוויות שמש.כדי להשתמש בתפוחי אדמה, חתכו כמה פרוסות והניחו אותם על האזור הפגוע.השאירו אותם למשך 15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש במכשפה לוז, ערבבו חלק אחד לוז מכשפה עם ארבעה חלקים מים והמרחו את התערובת על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אנטי דלקת טבעית שיכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת של כוויות שמש.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים שתי כפות סודה לשתייה עם כוס מים קרירים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

11.חומץ

חומץ הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת של כוויות שמש.כדי להשתמש בחומץ, מערבבים חומץ חלק אחד עם ארבעה חלקים מים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

12.שמנים אתרים

שמנים אתרים יכולים לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת.כמה מהשמנים האתריים הטובים ביותר לכוויות שמש כוללים שמן לבנדר, קמומיל ושמן עץ התה.כדי להשתמש בשמנים אתרים, מערבבים כמה טיפות של השמן עם כף שמן נשא, כמו קוקוס או שמן שקדים, ומורחים את התערובת על האזור המושפע.

<H

כוויות שמש – תרופות וטיפול טבעי

כוויות שמש יכולות להיות כואבות ולא נוחות, אך למרבה המזל, יש כמהתרופות וטיפולים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לכוויות שמש.התרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול בכוויות שמש ומחלות עור אחרות.משמנים טבעיים למרכיבי מטבח, ניתן להשתמש בתרופות אלה כדי להרגיע את העור ולהפחתת דלקת.

1.מלפפון

מלפפונים ידועים בתכונות הקירור והאנטי דלקתיות שלהם.כדי להשתמש במלפפון כתרופה כוויות שמש, פשוט פורס אחת לשניים ושפשפו אותה בעדינות על האזור הפגוע.המיץ מהמלפפון עוזר להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.זה גם עוזר למזער אדמומיות ושינוי צבע.

2.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית לטיפול בעור הידועה בתכונות הריפוי והאנטי דלקתיות שלה.כדי להשתמש באלוורה להקלה על כוויות שמש, פשוט החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.זה עוזר להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.זה גם עוזר למזער אדמומיות ושינוי צבע.

3.שיבולת שועל

שיבולת שועל ידועה בתכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות.כדי להשתמש ב- OatMeal כתרופה כוויות שמש, פשוט ערבבו כוס שיבולת שועל אחת עם כוס מים אחת ומורחים אותה על האזור הפגוע.שיבולת השועל תעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.זה גם עוזר למזער אדמומיות ושינוי צבע.

4.יוגורט

יוגורט ידוע בתכונות הקירור והאנטי דלקתיות שלו.כדי להשתמש ביוגורט כתרופה כוויות שמש, פשוט החל שכבה דקה של יוגורט רגיל על האזור המושפע.היוגורט יעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.זה גם עוזר למזער אדמומיות ושינוי צבע.

5.דבש

דבש ידוע בתכונות הריפוי והאנטי דלקתיות שלו.כדי להשתמש בדבש כתרופה כוויות שמש, פשוט החל שכבה דקה של דבש על האזור המושפע.הדבש יעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.זה גם עוזר למזער אדמומיות ושינוי צבע.

כוויות שמש – תרופות וטיפול אחרים

6.חלב

חלב ידוע בתכונות הקירור והאנטי דלקתיות שלו.כדי להשתמש בחלב כתרופה כוויות שמש, פשוט טבלו בד בקערה של חלב קר ומורחים אותו על האזור הפגוע.החלב יעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.זה גם עוזר למזער אדמומיות ושינוי צבע.

7.חומץ

חומץ ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בחומץ כתרופה כוויות שמש, פשוט מערבבים כוס חומץ אחת עם שתי כוסות מים ומורחים אותו על האזור הפגוע.החומץ יעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.זה גם עוזר למזער אדמומיות ושינוי צבע.

8.תפוח אדמה

תפוחי אדמה ידועים בתכונות הקירור והאנטי דלקתיות שלהם.כדי להשתמש בתפוחי אדמה כתרופה כוויות שמש, פשוט פורסים אחד לשניים ושפשף אותה בעדינות על האזור הפגוע.המיץ מתפוח האדמה עוזר להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.זה גם עוזר למזער אדמומיות ושינוי צבע.

9.תה

תה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון.כדי להשתמש בתה כתרופה כוויות שמש, פשוט תלול שני שקיות תה בכוס מים חמים ומורח אותו על האזור המושפע.התה יעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.זה גם עוזר למזער אדמומיות ושינוי צבע.

10.שמן זית

שמן זית ידוע בתכונותיו הלחות ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בשמן זית כתרופה כוויות שמש, פשוט מרחו שכבה דקה של שמן זית על האזור הפגוע.השמן יעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.זה גם עוזר למזער אדמומיות ושינוי צבע.

11.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי-חיפושיות והאנטי דלקתיות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה כוויות שמש,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן