דף הבית » תרופות סבתא » איך לטפל באקנה – 5 תרופות סבתות פופולריות ונפלאות
ddda dcddadc dddadad  daadaddaddaa daddaaddaa daddaddcdadd

איך לטפל באקנה – 5 תרופות סבתות פופולריות ונפלאות

אקנה הוא מצב עור נפוץ מאוד הפוגע במיליוני אנשים ברחבי העולם.מבני נוער למבוגרים, המאבק באקנה יכול להיות מפחיד ומביך.עם זאת, יש תקווה לסובלים מאקנה, מכיוון שישנם טיפולים רבים.חלק מהטיפולים הפופולריים ביותר הם תרופות טבעיות שהועברו מדור לדור.להלן חמש תרופות של סבתא נפלאות שיכולות לעזור לטפל באקנה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע זה מכבר ביתרונות הבריאותיים שלו, והוא גם תרופה נהדרת לאקנה.זה יכול לעזור לאזן את רמות החומציות של העור, להפחית דלקת ולנקות פריצות.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שלושה חלקים מים והמרחו אותו על האזורים הנגועים פעמיים ביום עם כדור כותנה.

אלוורה

אלוורה הוא צמח ריפוי ומרגיע שיכול לעזור להרגיע את גירוי העור הנגרם על ידי אקנה.זה יכול גם להפחית דלקת ולעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.כדי להשתמש בו, פשוט החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזורים המושפעים פעמיים או שלוש ביום.

טיפ:

לקבלת דחיפה נוספת של לחות, הוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי האהוב עליכם לג’ל אלוורה לפני שמריחים אותו על העור.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להילחם באקנה.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, שהופכות אותו לאופציה נהדרת לטיפול באקנה.כדי להשתמש בו, מרחו שכבה דקה של דבש על האזורים המושפעים והשאירו אותו למשך 10-15 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא עוד תרופה נהדרת לאקנה.חומצת לימונית במיץ לימון פועלת כמתמודדת, ומסייעת להפחית את מראה האקנה.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים מיץ לימון ומים ומורחים אותו על האזורים המושפעים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית פופולרית לאקנה.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי שהופכות אותו לטיפול יעיל באקנה.כדי להשתמש בו, מערבבים שתיים או שלוש טיפות שמן עץ התה עם כפית מים אחת ומורחים אותם על האזורים המושפעים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.

חמש הסעדים של סבתא אלה הם אפשרויות נהדרות עבור אלה המעוניינים להתייחס לאקנה שלהם באופן טבעי.עם זאת, לפני השימוש באחד מהטיפולים הללו, חשוב להתייעץ עם רופא כדי לוודא שהם בטוחים ויעילים לסוג העור הספציפי שלך.זכרו, עקביות היא המפתח כשמדובר בטיפול באקנה, אז הישארו עם התרופה שבחרת ועליכם לראות תוצאות תוך זמן רב.

חלק 2: הסעדים של סבתא לאקנה

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול באקנה במשך מאות שנים.להלן חמישה מהתרופות הפופולריות והנפלאות ביותר של סבתא לאקנה שעמדו במבחן הזמן.

1.מסכת דבש וקינמון

דבש וקינמון ידועים שניהם בתכונותיהם האנטיבקטריאליות, מה שהופך אותם לשילוב אידיאלי לטיפול באקנה.כדי להכין את המסכה, מערבבים חלקים שווים של דבש וקינמון יחד עד שהיא יוצרת משחה.החל את המסכה על האזורים המושפעים והשאיר אותה למשך 10-15 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים ואז לטפוח על עורך יבש.

2.מסכת לבנה ביצה

חלבוני ביצה מלאים בחלבונים וויטמינים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולרפא אקנה.כדי להכין את המסכה, הפרד את הביצה הלבנה מהחלמון והקציף אותה עד שהיא מקציפה.מרחו את הלבן הביצה על האזורים המושפעים והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים ואז לטפוח על עורך יבש.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי רב עוצמה ומשמש במשך מאות שנים לטיפול באקנה.כדי להשתמש בשמן עץ התה, דללו כמה טיפות של השמן במים או בשמן נשא והמרחו אותו על האזורים הפגועים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.טפח על העור שלך יבש כשתסיים.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולייבש אקנה.כדי להשתמש בו, דללו כמה כפות של חומץ תפוחים במים והפעילו אותו על האזורים הפגועים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.טפח על העור שלך יבש כשתסיים.

5.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להרגיע את העור הרגיז.כדי להשתמש באלוורה, חלץ את הג’ל מהצמח והחל אותו על האזורים המושפעים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.טפח על העור שלך יבש כשתסיים.

חמש הסעדים של סבתא לאקנה שימשו במשך מאות שנים ויכולים להיות דרך נהדרת לטפל באקנה ללא כימיקלים קשים או אנטיביוטיקה.עם זאת, חשוב לזכור שהעור של כולם שונה, ומה שעובד עבור אדם אחד עשוי לא לעבוד עבור אחר.אם ניסית את הסעדים הללו ועדיין לא ראית שיפור באקנה שלך, עדיף להתייעץ עם רופא עור לקבלת עצות נוספות.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בדבש וקינמון לאקנה?

הדרך הטובה ביותר להשתמש בדבש וקינמון לאקנה היא לערבב חלקים שווים משני המרכיבים יחד עד שהוא יוצר משחה.החל את העיסה על האזורים שנפגעו והשאיר אותה למשך 10-15 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים ואז לטפוח על עורך יבש.

מה הדרך הטובה ביותר להשתמש באלוורה לאקנה?

הדרך הטובה ביותר להשתמש אלוורה לאקנה היא לחלץ את הג’ל מהצמח ולהחיל אותו על האזורים המושפעים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.טפח על העור שלך יבש כשתסיים.

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול באקנה במשך מאות שנים, ולמרות שסעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם, הם יכולים להיות דרך נהדרת להפחית באופן טבעי את הדלקת ולייבש אקנה ללא כימיקלים קשים או אנטיביוטיקה.אם ניסית את הסעדים הללו ועדיין לא ראית שיפור באקנה שלך, עדיף להתייעץ עם רופא עור לקבלת ייעוץ נוסף.בנוסף, חשוב לזכור להיות סבלניים מכיוון שסעדים מסוימים עשויים לקחת זמן להראות תוצאות.למידע נוסף על כיצד לטפל באקנה , אנא התייעץ עם מתרגל בריאות רפואי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן