דף הבית » תרופות סבתא » איך להיפטר משיעול – 13 תרופות של סבתא מזינה מהמטבח
ddda dcdddadda dedaddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad deddda

איך להיפטר משיעול – 13 תרופות של סבתא מזינה מהמטבח

שיעול הוא סימפטום מעצבן ולא נוח של מחלות ומצבים רפואיים רבים.זו גם אחת התלונות הנפוצות ביותר בעולם.אמנם שיעול יכול להוות סימן למצב רפואי בסיסי, אך הוא יכול להיגרם גם כתוצאה מקור או אלרגיה פשוטה.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את חומרת השיעול, ואפילו לעזור להיפטר ממנה לחלוטין.

סבתות מעניקות תרופות טבעיות במשך דורות, ורבים מהתרופות הללו עדיין יעילות באותה מידה כיום.להלן 13 מהתרופות הטובות ביותר של סבתא מזינה מהמטבח שיכולים לעזור להיפטר משיעול:

1.דבש ומיץ לימון

לדבש יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי, שיכולות לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את חומרת השיעול.מערבבים כפית דבש עם מיץ חצי לימון, וצורכים תערובת זו פעמיים ביום.

2.סירופ שום ובצל

שום ובצל הם כמה מהמרכיבים הטבעיים הטובים ביותר לטיפול בשיעול.כדי להכין סירופ, פשוט מרתיחים כמה שיני שום וכמה פרוסות בצל בכוס מים.תן לתערובת להתקרר ואז לאמת אותה.צרכו שתי כפיות מהסירופ שלוש פעמים ביום.

טיפ ייחודי:

הקפד להוסיף קורט של פלפל שחור, שיעזור להפוך את הסירופ ליעיל יותר.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים עשיר בוויטמינים ומינרלים, שיכולים לעזור להפחית את השיעול.מערבבים כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושותים אותו שלוש פעמים ביום.

4.תה ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והחיטוי, שיכולים לעזור להפחית את השיעול.מרתיחים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים ואז מוסיפים כפית דבש.שתו את התה הזה שלוש פעמים ביום.

5.כורכום וחלב

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והחיטוי ויכול לעזור להפחית את השיעול.מערבבים חצי כפית כורכום בכוס חלב חם, ושותים אותו פעמיים ביום.

6.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את חומרת השיעול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים, ולגרגר איתו ארבע פעמים ביום.

7.מיץ בצל

מיץ בצל ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והחיטוי, שיכולים לעזור להפחית את השיעול.כל שעליך לעשות הוא לחלץ את המיץ מבצל אחד, ולצרוך שתי כפיות ממנו שלוש פעמים ביום.

8.זרעי חילבה

זרעי חילבה ידועים בתכונותיהם האנטי-דלקתיות והחיטוי ויכולים לעזור להפחית את השיעול.מרתיחים כפית זרעי חילבה בכוס מים ואז מסננים אותם.שתו את הפיתרון שלוש פעמים ביום.

9.תה שורש ליקריץ

תה שורש ליקריץ ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והחיטוי, שיכולים לעזור להפחית את השיעול.מרתיחים כפית של שורש ליקוריץ בכוס מים ואז מסננים אותו.שתו את התה הזה שלוש פעמים ביום.

10.מים חמים עם פלפל קאיין

פלפל קאיין ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי, שיכולים לעזור להפחית את השיעול.מערבבים כפית של פלפל קאיין בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

11.תה טימין

תה טימין ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והחיטוי, שיכולים לעזור להפחית את השיעול.מרתיחים כפית של עלי טימין יבשים בכוס מים ואז מסננים אותו.שתו את התה הזה שלוש פעמים ביום.

12.תה ציפורן

תה ציפורן ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והחיטוי, שיכולים לעזור להפחית את השיעול.מרתיחים כמה ציפורן בכוס מים ואז מסננים אותם.שתו את התה הזה שלוש פעמים ביום.

13.שקדים

שקדים עשירים בוויטמינים ובמינרלים, שיכולים לעזור להפחית את השיעול.משרים קומץ שקדים בן לילה ואז טוחנים אותם לעיסה.צרכו כפית אחת של הדבק הזה פעמיים ביום.

תרופות תה צמחים

תה צמחי מרפא ידועים ביתרונות הבריאותיים השונים שלהם, והם יכולים לשמש כדי לעזור לאלגם לשיעול.ישנם תרופות רבות של תה צמחי מרפא שיכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון, להפחית דלקת ולספק הקלה משיעול.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא אחד התה הצמחיית הפופולרית ביותר לשיעול שיעול.תה זה מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את השיעול והגירוי של הגרון.להכנת תה קמומיל, פשוט הוסף 1-2 כפיות של פרחי קמומיל מיובשים לכוס מים רותחים.תן לתה תלול במשך 10 דקות לפני מתאמץ ושותה.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא עוד תרופה נהדרת לשיעול.תה זה מכיל תכונות אנטי דלקתיות ומציפות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולגרש ריר מהריאות.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הוסף 1 כפית של שורש ג’ינג’ר טרי מגורד לכוס מים רותחים.תן לתה תלול במשך 10 דקות לפני מתאמץ ושותה.

תרופות דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית לשיעול.חומר מתוק זה מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולספק הקלה משיעול.

דבש ומיץ לימון

אחד מתרופות הדבש הפופולריות ביותר לשיעול הוא לערבב דבש ומיץ לימון.שילוב זה מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להכין תרופה זו, פשוט מערבבים 1 כפית דבש וכפית 1 של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.שתו תערובת זו 2-3 פעמים ביום.

תה דבש וג’ינג’ר

תרופה פופולרית נוספת של דבש לשיעול היא לערבב תה דבש ותה ג’ינג’ר.שילוב זה מכיל תכונות אנטי דלקתיות ומציפות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולגרש ריר מהריאות.כדי להכין תרופה זו, פשוט מערבבים כפית דבש 1 וכפית שורש ג’ינג’ר טרי מגורד בכוס מים רותחים.תן לתה תלול במשך 10 דקות לפני מתאמץ ושותה.

סיכום

שיעול יכול להיות מעצבן ומפריע, אך למרבה המזל ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להקל על התסמינים.תה צמחי מרפא כמו תה קמומיל ותה ג’ינג’ר ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות והמצפיות, בעוד שלדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולספק הקלה משיעול.סעדים אלה קלים לייצור ויכולים לעזור לספק הקלה משיעול תוך זמן קצר.

שאלות נפוצות

באיזו תדירות עלי לשתות תה צמחים לשיעול?

אתה צריך לשתות תה צמחים לשיעול 2-3 פעמים ביום.

כמה דבש ומיץ לימון עלי לערבב לשיעול?

עליכם לערבב 1 כפית דבש וכפית 1 של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים לשיעול.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן