דף הבית » תרופות סבתא » איך להיפטר מצלקות – 18 תרופות סבתות מועילות ומצוינות
ddda dcdddadda dedadcdaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa deddaddc

איך להיפטר מצלקות – 18 תרופות סבתות מועילות ומצוינות

מהן צלקות ואיך הן נוצרות?

צלקות הן העדויות הפיזיות לריפוי פצעים.הם תוצאה של תהליך הריפוי הטבעי של הגוף, המופעל על ידי פציעה או טראומה לעור.במהלך תהליך הריפוי, נוצר קולגן לתיקון אתר הפצע.קולגן זה יוצר רקמה צפופה וסיבית הדועכת בהדרגה לאורך זמן.עם זאת, צלקות מסוימות יכולות להישאר גלויות במשך שנים.

18 תרופות טבעיות להיפטר מצלקות

1.אלוורה

אלוורה הוא חומר ריפוי טבעי עם תכונות אנטיביוטיות, אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.הוא מכיל תרכובות כמו גיבברלינים ופוליסכרידים המקדמים התחדשות וריפוי של תאי העור.לשימוש, החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה טהור על האזור המושפע פעמיים ביום.

2.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ונוגד חמצון עם תכונות ריפוי.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם ריפוי פצעים.לשימוש, יש למרוח שכבה דקה של דבש גולמי ואורגני על האזור הפגוע וכיסו אותה בתחבושת.השאירו אותו לילה ושטפו בבוקר.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי עם תכונות אנטי דלקתיות.זה עוזר לחות את העור ולקדם ריפוי פצעים.לשימוש, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס אורגני על האזור המושפע ועסה בעדינות למשך מספר דקות.השאירו אותו לילה ושטפו בבוקר.

4.מיץ לימון

מיץ לימון עשיר בוויטמין C, המסייע להבהיר צלקות כהות.לשימוש, מערבבים כמויות שוות של מיץ לימון ומים ומורחים על האזור המושפע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי עם תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם ריפוי פצעים.לשימוש, מערבבים 1 כף סודה לשתייה עם 2 כפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

6.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי עם תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם ריפוי פצעים.לשימוש, מערבבים חלקים שווים חומץ תפוחים ומים ומרחים על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה.

7.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי עם תכונות אנטי דלקתיות.זה עוזר לחות את העור ולקדם ריפוי פצעים.לשימוש, מרחו שכבה דקה של שמן זית אורגני על האזור המושפע ועסה בעדינות למשך מספר דקות.השאירו אותו לילה ושטפו בבוקר.

8.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי עם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם ריפוי פצעים.לשימוש, מערבבים 1 כפית שמן עץ התה עם כף מים ומורחים על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה.

9.מלפפון

מלפפון הוא טבעי עם תכונות אנטי דלקתיות.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם ריפוי פצעים.לשימוש, מגרד מלפפון והחל את המיץ על האזור המושפע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה.

10.תפוח אדמה

תפוח אדמה הוא חומר להבהרת עור טבעי עם תכונות נוגדות חמצון.לשימוש, מגרדים תפוח אדמה ומורחים את המיץ על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה.

11.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי עם תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם ריפוי פצעים.לשימוש, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כף מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

12.עלי כרוב

עלי כרוב הם טבעיים המעידים בתכונות אנטי דלקתיות.לשימוש, טוחנים עלי כרוב טריים לעיסה ומורחים אותה על האזור הנגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה.

13.שום

שום הוא נטורהl אנטי -חיטוי עם תרופות נגד סבתא אנטי

כיצד להיפטר מצלקות

סבתות העבירו סעדים לילדיהם ולנכדיהם במשך דורות.תרופות אלה אינן רק טבעיות ובמחיר סביר, אלא שרבים מהם יעילים מאוד להפחתת מראה הצלקות.מדבש ועד אלוורה, יש המון תרופות של סבתא כיצד להיפטר מצלקות.להלן 18 מהתרופות הטובות והשימושיות ביותר:

1.דבש

דבש משמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות.הוא עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי -חיטוי טבעיות ואנטי -מיקרוביאליות.מריחת שכבה דקה של דבש גולמי על הצלקת יכולה לעזור להפחית את מראה הצלקת.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו במים חמים.חזור על טיפול זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.אלוורה

אלוורה שימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.הוא עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות, אנטיבקטריאליות וריפוי פצעים.החלת שכבה דקה של ג’ל אלוורה ישירות על הצלקת יכולה לעזור להפחית את מראה הצלקת.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו במים חמים.חזור על טיפול זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.מיץ לימון

מיץ לימון הוא טבעי טבעי ומכיל חומצת לימון, שיכולה לעזור להפחית את מראה הצלקות.לשימוש, פשוט מרחו כמה טיפות מיץ לימון ישירות על הצלקת והשאירו אותו למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים ולחזור על טיפול זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ומכיל חומצה לאורית, שיכולה לעזור להפחית את מראה הצלקות.לשימוש, פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס ישירות על הצלקת והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים ולחזור על טיפול זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומץ טבעי ומכיל חומצה אצטית, שיכולה לעזור להפחית את מראה הצלקות.לשימוש, פשוט החל כמה טיפות של חומץ תפוחים ישירות על הצלקת והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים ולחזור על טיפול זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.תפוח אדמה

תפוחי אדמה הם מעיקים טבעיים ומכילים אנזימים שיכולים לעזור להפחית את מראה הצלקות.לשימוש, פשוט מגרד תפוח אדמה ומרוח את המיץ ישירות על הצלקת.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים חמים.חזור על טיפול זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי ויכולה לעזור להפחית את מראה הצלקות.לשימוש, פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה עם מים לייצור משחה ומורחים אותה ישירות על הצלקת.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים חמים.חזור על טיפול זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.לשימוש, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן זית, ומורחים את התערובת ישירות על הצלקת.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים חמים.חזור על טיפול זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה הם מעיקים טבעיים ומכילים חלבונים שיכולים לעזור להפחית את מראה הצלקות.לשימוש, פשוט להקציף ביצה אחת לבנה עד שהיא מקציפה ומורחים אותה ישירות על הצלקת.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים חמים.חזור על טיפול זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.שמן ויטמין E

שמן ויטמין E הוא נוגד חמצון טבעי ויכול לעזור להפחית את מראה הצלקות.לשימוש, פשוט למרוח כמה טיפות של שמן ויטמין E ישירות על הצלקת ועסה אותו פנימה. השאר אותו למשך 10-15 דקות ושוטף במים חמים.חזור על טיפול זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.חמאת קקאו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן