דף הבית » תרופות סבתא » ייבוש פצעים – 11 תרופות ביתיות חשובות
ddddda dadadaddd  daadaddaddaa dddaadddaa ddaddddaa

ייבוש פצעים – 11 תרופות ביתיות חשובות

מבוא

פצעים, בין אם מתאונה או מהליך רפואי, יכולים להיות כואבים ולא נוחים.תלוי בחומרה, הם יכולים לקחת ימים, שבועות או אפילו חודשים כדי לרפא.למרבה המזל, קיימים מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להאיץ את תהליך ריפוי הפצעים ולהפחית את הכאב ואי הנוחות.להלן 11 תרופות ביתיות חשובות לייבוש פצעים.

1.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי עם תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -פטרייתיות ואנטי -ויראליות.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם ריפוי פצעים.כדי להשתמש בדבש על פצעים יבשים, מרחו שכבה דקה של דבש ישירות על הפצע ומכסים ברוטב סטרילי.החלף את ההלבשה כל יום והחלה מחדש את הדבש.

2.שמן קוקוס

בשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי פטרייה ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להאיץ את ריפוי הפצעים.זה יכול גם לעזור להפחית את הצטלקות.כדי להשתמש בשמן קוקוס כדי לייבש פצעים, למרוח שכבה דקה של שמן קוקוס על הפצע ומכסים ברוטב סטרילי.החלף את ההלבשה כל יום והחל מחדש את שמן הקוקוס.

טיפ ייחודי ומועיל:

נסה להוסיף כמה טיפות שמן עץ התה לשמן הקוקוס לפני שמריחה אותו על הפצע.לשמן עץ התה תכונות חזקות של חיטוי ונוגד פטרייתי שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי מהיר יותר.

3.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש זה מכבר ברפואה הודית מסורתית לטיפול במגוון מחלות, כולל פצעים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי פטרייה ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הזיהום ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש בכורכום לפצעים יבשים, הכינו משחה על ידי ערבוב אבקת כורכום עם כמות קטנה של מים.החל את העיסה על הפצע ומכסה ברוטב סטרילי.שנה את ההלבשה כל יום והחלה מחדש את העיסה.

4.אלוורה

אלוורה הוא צמח עם תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הזיהום ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש ב- Aloe Vera כדי לייבש פצעים, מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה ישירות על הפצע ומכסים בעזרת רוטב סטרילי.החלף את ההלבשה כל יום והחלה מחדש את ג’ל אלוורה.

5.שום

לשום יש תכונות אנטי -פטריאליות, אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הזיהום ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש בשום לפצעים יבשים, טחון שתי שיני שום ומערבבים עם כמות קטנה של שמן זית.מרחו את התערובת על הפצע ומכסים ברוטב סטרילי.החלף את ההלבשה כל יום והחלה מחדש את התערובת.

6.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא צמח ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל פצעים.יש לו תכונות אנטי-חיטוי, אנטי דלקתיות ומעורבות שיכולות לעזור להפחית את הזיהום ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש במכשפות לוז כדי לייבש פצעים, מרחו כמות קטנה של לוז מכשפה ישירות על הפצע ומכסים בעזרת רוטב סטרילי.שנה את ההלבשה כל יום והחלה מחדש את לוז המכשפה.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים בעל תכונות חיטוי, אנטי -ויראליות ואנטי -פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית את הזיהום ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כדי לייבש פצעים, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ומרחים את התערובת על הפצע.מכסים ברוטב סטרילי ומשנה את ההלבשה כל יום.

8.מי מלח

למים מלח יש תכונות חיטוי ואנטי -פטרייתי שיכולות לעזור להפחית את הזיהום ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש במי מלח כדי לייבש פצעים, מערבבים כפית מלח אחת לכוס מים חמים ומורחים את התערובת על הפצע.מכסים ברוטב סטרילי ומשנה את ההלבשה כל יום.

9.שמן עץ התה

בשמן עץ התה יש תכונות אנטי -פטריאליות, אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הזיהום ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש בשמן עץ התה כדי לייבש פצעים, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כמות קטנה של מים ומורחים את התערובת על הפצע.מכסים ברוטב סטרילי ומשנה את ההלבשה כל יום.

10.שמן לבנדר

לשמן לבנדר יש נמליםתכונות ifungal, אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הזיהום ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש בשמן לבנדר כדי לייבש פצעים, מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם כמות קטנה של מים ומורחים את התערובת על הפצע.כיסוי

היתרונות של תרופות ביתיות טבעיות

שימוש בתרופות טבעיות לפצעים יבשים יכול להביא יתרונות רבים.תרופות טבעיות יכולות להיות זולות וקלות לשימוש, ולעתים קרובות אין להן את אותן תופעות לוואי כמו תרופות ללא מרשם.בנוסף, לרוב הם מכילים עשבי תיבול וצמחים מועילים שיכולים לספק תכונות ריפוי נוספות.ניתן להשתמש בתרופות טבעיות גם בשילוב עם טיפולים רפואיים מסורתיים כדי לשפר את המהירות והיעילות של הריפוי.

11 תרופות ביתיות חשובות לייבוש פצעים

להלן 11 תרופות ביתיות חשובות לייבוש פצעים:

1.דבש

דבש ידוע בתכונותיו הטבעיות האנטיבקטריאליות והחיטוי, וניתן להשתמש בו כדי לעזור לייבש פצעים.ניתן ליישם דבש ישירות על הפצע או לדלל במים ולהשתמש בו כדחיסה.חשוב להשתמש בדבש בדרגה רפואית, מכיוון שלא כל הדבש הוא סטרילי.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ומשמש במשך מאות שנים כתרופה לתנאי העור.ניתן ליישם אותו ישירות על הפצע או מדולל במים ולהשתמש בו כדחיסה.ניתן להוסיף גם שמן עץ התה למי אמבטיה כדי לסייע בקידום הריפוי ולהפחית את הדלקת.

3.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נוספת שיש לה תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות.ניתן ליישם אותו ישירות על הפצע או מדולל במים ולהשתמש בו כדחיסה.ניתן להוסיף גם אלוורה למי אמבטיה כדי לסייע בקידום ריפוי ולהפחית את הדלקת.

4.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק וניתן להשתמש בו כדי לסייע בייבוש פצעים.ניתן ליישם אותו ישירות על הפצע או מדולל במים ולהשתמש בו כדחיסה.ניתן להוסיף גם כורכום למי אמבטיה כדי לסייע בקידום ריפוי ולהפחית את הדלקת.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בייבוש פצעים.ניתן ליישם אותו ישירות על הפצע או מדולל במים ולהשתמש בו כדחיסה.ניתן להוסיף גם חומץ סיידר תפוחים למי האמבט כדי לסייע בקידום ריפוי ולהפחית דלקת.

6.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בייבוש פצעים.ניתן ליישם אותו ישירות על הפצע או מדולל במים ולהשתמש בו כדחיסה.ניתן להוסיף גם שמן לבנדר למי אמבטיה כדי לסייע בקידום הריפוי ולהפחית את הדלקת.

7.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לעזור לייבש פצעים.ניתן ליישם אותו ישירות על הפצע או מדולל במים ולהשתמש בו כדחיסה.ניתן להוסיף גם שמן קוקוס למי אמבטיה כדי לסייע בקידום הריפוי ולהפחית את הדלקת.

8.מכשפה לוז

לוז המכשפה

מכשפה הוא מעיקן טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בייבוש פצעים.ניתן ליישם אותו ישירות על הפצע או מדולל במים ולהשתמש בו כדחיסה.ניתן להוסיף גם לוז מכשפה למי אמבטיה כדי לסייע בקידום הריפוי ולהפחית את הדלקת.

9.שום

שום הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בייבוש פצעים.ניתן ליישם אותו ישירות על הפצע או מדולל במים ולהשתמש בו כדחיסה.ניתן להוסיף שום גם למי אמבטיה כדי לסייע בקידום הריפוי ולהפחית את הדלקת.

10.קמומיל

קמומיל הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לעזור לייבש פצעים.ניתן ליישם אותו ישירות על הפצע או מדולל במים ולהשתמש בו כדחיסה.ניתן להוסיף גם קמומיל למי אמבטיה כדי לסייע בקידום הריפוי ולהפחית את הדלקת.

11.Goldenseal

Goldenseal הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בייבוש פצעים.ניתן ליישם אותו ישירות על הפצע או מדולל במים ולהשתמש בו כדחיסה.ניתן להוסיף גם Goldensealלמי אמבטיה כדי לעזור לקדם ריפוי ולהפחית דלקת.

ניתן להשתמש בתרופות טבעיות אלה בשילוב עם טיפולים רפואיים מסורתיים ל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן