דף הבית » תרופות סבתא » איך לגרש את הפליגה – 21 תרופות של סבתא אמיתית ונפלאה
ddda dcddada ddaa ddadcddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaa

איך לגרש את הפליגה – 21 תרופות של סבתא אמיתית ונפלאה

מה זה פלגם?

ליחה היא ריר סמיך המופרש על ידי הממברנות הריריות של מערכת הנשימה.זה יכול להיות ברור, צהוב, ירוק או אפילו חום, וניתן לגרש אותו מהאף, בגרון או מהחזה.בעוד שפליג הוא חלק רגיל ממערכת ההגנה של הגוף, יותר מדי ממנו יכול להיות לא נוח ויכול להפריע לנשימה ופעילויות יומיומיות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור לגרש ליחה.

21 הסעדים של סבתא לגירוש פלגם

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית פופולרית למחלות שונות, כולל פלגם.זה עוזר להפחית דלקת ומגביר את מערכת החיסון, שיכולה לעזור לגוף לגרש ליחה ביתר קלות.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, פשוט הוסיפו כפית של ג’ינג’ר טרי המגרש לכוס מים רותחים ותנו לו תלול למשך 10 דקות.ברגע שהתקרר, שתו אותו לאט.

2.דבש ולימון

דבש ולימון הוא שילוב קלאסי למלחמה בהצטננות ושפעת.זה יכול להיות יעיל גם לליבה, מכיוון שהדבש עוזר להרגיע את הגרון והלימון עוזר לדלל את הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית דבש ומיץ של חצי לימון בכוס מים חמים.שתו את זה לאט.

3.חלב כורכום

חלב כורכום הוא תרופה פופולרית נוספת לליחה.כורכום הוא תבלין שיש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.להכנת חלב כורכום, מחממים כוס חלב והוסיפו כפית כורכום, קמצוץ פלפל שחור וכפית דבש.שתו את זה לאט.

4.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה עוצמתית לליחה.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול לעזור לדלל את הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, חילוץ את המיץ מבצל טרי והוסיפו כפית דבש.שתו את זה לאט.

5.שום

שום הוא תרופה ביתית פופולרית למחלות שונות, כולל פלג.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול לעזור לדלל את הריר.כדי להשתמש בשום כתרופה, מוחץ שתי שיני שום והוסף אותם לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות ואז לשתות אותו לאט.

6.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה יעילה לליחה, מכיוון שהיא מסייעת לשחרר את הריר ולהקל על הגירוש.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו קערה גדולה במים רותחים והוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס.מכסים את הראש במגבת ונשענים מעל הקערה, שואפים את הקיטור למשך 10 דקות.

7.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה פופולרית לליחה.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור לדלל את הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר איתו למשך מספר דקות.לירוק את המים ולחזור כמה פעמים ביום.

8.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה פופולרית לליבה.הם עוזרים להפחתת דלקת ויכולים לעזור לדלל את הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, משרים כף זרעי חילבה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הזרעים ושותים את המים לאט.

9.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה פופולרית לליבה.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול לעזור לדלל את הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית עלי מנטה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.ברגע שהתקרר, שתו אותו לאט.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית לליבה.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול לעזור לדלל את הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית שורש ליקריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.ברגע שהתקרר, שתו אותו לאט.

11.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לליבה.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול לעזור לדלל את הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים וכפית דבש בכוס מים חמים

7.תה טימין

טימין הוא עשב אנטיביוטי טבעי שיש לו יתרונות ריפוי רבים.זה עוזר להרגיע את הגרון, להפחית את הדלקת ולגרש את הליחה מהגוף.אתה יכול להכין תה עם כמה שופטים של טימין טרי או להשתמש בכפית 1 של העשב המיובש.מרתיחים מעט מים ומוסיפים את העשב, מכסים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה עד 3 פעמים ביום.

8.מים חמים עם לימון ודבש

משקה זה טעים ויעיל גם לגרש את הליחה מגופך.סוחטים את המיץ מלימון טרי לכוס מים חמים.מוסיפים 1 כף דבש גולמי ומערבבים לערבוב.שתו את התערובת הזו עד 3 פעמים ביום.הלימון עוזר לפרק את הליחה, בעוד הדבש מרגיע את הגרון ועוזר לגרש את הליחה.

9.מיץ בצל

מיץ בצל ידוע בתכונותיו האנטיביוטיות הטבעיות.זה עוזר להפחית דלקת בגרון ולגרש את הליחה מהגוף.פורסים בצל והניחו את הפרוסות בבלנדר.מערבבים עד שיש לך מיץ עבה.מסננים את המיץ ומוסיפים כפית דבש.שתו את התערובת הזו עד 3 פעמים ביום.

10.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונות הריפוי הרבות שלו.זה עוזר להפחית דלקת, להרגיע את הגרון ולגרש ליחה מהגוף.אתה יכול להכין תה עם שורש ג’ינג’ר טרי או להשתמש בכפית 1 של העשב המיובש.מרתיחים מעט מים ומוסיפים את העשב, מכסים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה עד 3 פעמים ביום.

11.תה חילבה

חילופי חילוף הוא עשב רפואי שיש לו תכונות ריפוי רבות.זה עוזר להפחית דלקת בגרון, להרגיע את הגרון ולגרש ליחה מהגוף.אתה יכול להכין תה עם כמה כפות של זרעי חילבה או להשתמש בכפית 1 של העשב המיובש.מרתיחים מעט מים ומוסיפים את העשב, מכסים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה עד 3 פעמים ביום.

12.חמאה מובהקת

חמאה מובהקת, המכונה גם GHEE, היא תרופה מסורתית לגירוש ליחה מהגוף.קח כף מהחמאה המובהקת והוסף קמצוץ אבקת כורכום.מערבבים יחד ואוכלים את התערובת עד 3 פעמים ביום.החמאה המובהקת מסייעת להפחתת הדלקת בגרון ולגרש את הליחה מהגוף.

13.שום

לשום תכונות ריפוי רבות והוא ידוע בתכונותיו האנטיביוטיות הטבעיות.זה עוזר להפחית דלקת בגרון ולגרש את הליחה מהגוף.אכלו כמה שיני שום גולמיות מדי יום לטובת מקסימום.אתה יכול גם להוסיף שום לבישול שלך כדי לעזור להפחית את הליחה בגופך.

14.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ ידוע בתכונותיו הטבעיות האנטי דלקתיות וביכולתו לעזור לגרש ליחה מהגוף.אתה יכול להכין תה עם כמה כפיות שורש ליקריץ או להשתמש בכפית 1 של העשב המיובש.מרתיחים מעט מים ומוסיפים את העשב, מכסים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה עד 3 פעמים ביום.

15.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו ידוע בתכונות הריפוי הרבות שלו.זה עוזר להפחית דלקת בגרון ולגרש את הליחה מהגוף.אתה יכול להכין תה עם כמה כפות שורש מרשמלו או להשתמש בכפית 1 של העשב המיובש.מרתיחים מעט מים ומוסיפים את העשב, מכסים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה עד 3 פעמים ביום.

סיכום

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים כדי לעזור לגרש ליחה מהגוף.חלק מהתרופות הללו כוללות שתיית תה צמחים, אכילת בצל, שתיית מים חמים עם לימון ודבש, נוטלת שום ומשתמשת בחמאה מובהקת.סעדים אלה בטוחים ויעילים לגישת ליחה והפחתת הדלקת בגרון.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן