דף הבית » תרופות סבתא » אוכמניות – 3 תרופות סבתות מזינות ומרגיעות

אוכמניות – 3 תרופות סבתות מזינות ומרגיעות

להתעמק בסעדים של סבתא להזנה ומרגיעים אוכמניות

אוכמניות הן אחד הפירות המגוונים והטעימים ביותר של הטבע.בני אדם נהנו מהם מאות שנים כפינוק טעים.אבל האם ידעת שללאחמניות יש גם יתרונות בריאותיים מדהימים?מהספקת נוגדי חמצון וכלה בשיפור בריאות המוח וסייעת לעיכול, ישנן מספר דרכים בהן אוכמניות יכולות לעזור לכם להישאר בריאים.

אבל מעבר רק לאכילת אוכמניות, ישנם גם מספר תרופות מסורתיות שהועברו לאורך הדורות.התרופות של סבתא אלה משתמשות לעתים קרובות באוכמניות כדי לספק הזנה והקלה מרגיעה למגוון מחלות.בואו נסתכל על שלוש התרופות האוכמניות הפופולריות ביותר.

תה אוכמניות להקלה מרגיעה

תה אוכמניות הוא דרך נהדרת להשיג את היתרונות המרגיעים של אוכמניות.התה מיוצר על ידי הרתחת קומץ אוכמניות טריות בסיר מים במשך כעשר דקות.לאחר סיום התה מתבשל, ניתן להתאמץ אותו וללגום לאט לטובת תועלת מקסימאלית.

יד ידוע כי תה אוכמניות עוזר להרגיע את כאב הגרון, להפחית דלקת ומסייע בעיכול.זה יכול גם לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את איכות השינה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו אחת לשתי כוסות תה אוכמניות ביום.

עוף אוכמניות להקלה בעור

עוף אוכמניות הוא תרופה מסורתית המשמשת במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את מצבי העור כמו אקנה, אקזמה ופסוריאזיס.להכנת עוף אוכמניות, מועכים קומץ אוכמניות טריות ופיזר אותם על האזור הנגוע.מכסים את האזור בבד והשאיר אותו במקום 15 עד 20 דקות.

האוכמניות יסייעו בהפחתת הדלקת ולהוציא את כל הרעלים שעלולים לגרום למצב העור.בנוסף, הפוליפנולים באוכמניות יכולים לעזור להפחית את מראה הקמטים וסימני להילחם בהזדקנות.

מיץ אוכמניות להזנה

מיץ אוכמניות הוא דרך נהדרת להשיג את הוויטמינים והמינרלים שגופך צריך להישאר בריא.אוכמניות עשירות בוויטמינים A, C ו- E, כמו גם סידן, מגנזיום וברזל.שתיית מיץ אוכמניות מדי יום יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולתת לך יותר אנרגיה.

טיפ ייחודי ומועיל

לקבלת יתרונות בריאותיים, נסה להוסיף כפית דבש וסחיטת מיץ לימון למיץ האוכמניות שלך.זה יעזור לאזן את חריפות האוכמניות ולהפוך את המיץ למזין עוד יותר.

הסעדים של סבתא מזין ומרגיעים

הסעדים של סבתא ידועים זה מכבר בזכות תכונותיהם המזינות והמרגיעות.הסעדים של סבתא לאוכמניות אינם יוצאים מן הכלל.אוכמניות עשירות בנוגדי חמצון, ויטמין C ואשלגן, מה שהופך אותם לתוספת נהדרת לכל תזונה.הסעדים של סבתא לאוכמניות יכולים לעזור בעיכול, שיפור העור ולהגביר את מערכת החיסון.להלן שלוש מהתרופות של סבתא לאוכמניות שתוכלו להכין בקלות בבית.

תה אוכמניות

תה אוכמניות הוא דרך נהדרת ליהנות מהיתרונות של אוכמניות במשקה מרגיע.להכנת תה אוכמניות, פשוט שלב 1 כוס אוכמניות טריות או קפואות, 2 כוסות מים רותחים, כפית דבש, וכפית מיץ לימון.תלול למשך 10 דקות, מסננים ותיהנו.לא רק תה זה יעזור להגביר את מערכת החיסון שלך, אלא שהוא יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.

סירופ אוכמניות

סירופ אוכמניות הוא עוד דרך טעימה ליהנות מהיתרונות של אוכמניות.להכנת סירופ אוכמניות, פשוט שלב 2 כוסות של אוכמניות טריות או קפואות, 1 כוס סוכר, 1 כף מיץ לימון, ו -1/4 כוס מים בסיר.מבשלים על אש בינונית, תוך ערבוב לעיתים קרובות, עד שהתערובת מתעבה והאוכמניות רכות.אפשר להתקרר וליהנות מעל לביבות, וופלים, גלידה או יוגורט.

מסירת פנים אוכמניות

מסכות פנים אוכמניות הן דרך מצוינת להזין ולהרגיע את עורך.להכנת מסכת פנים אוכמניות, שלב 1/4 כוס טריים או קפואיםאוכמניות, 1 כף דבש, 1 כף שמן זית וכפית מיץ לימון בקערה.מועכים את החומרים יחד לעיסה, ומורחים על הפנים.השאירו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.לא רק שמסכת הפנים האוכמנית תעזור להזין ולהרגיע את עורך, אלא שהיא יכולה גם לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם ברדיקלים חופשיים.

שאלות נפוצות

האם תה אוכמניות טוב בשבילך?

כן!תה אוכמניות הוא דרך נהדרת ליהנות מהיתרונות של אוכמניות במשקה מרגיע.לא רק תה זה יעזור להגביר את מערכת החיסון שלך, אלא שהוא יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.

מה הדרך הטובה ביותר ליצור סירופ אוכמניות?

להכנת סירופ אוכמניות, פשוט שלב 2 כוסות של אוכמניות טריות או קפואות, 1 כוס סוכר, 1 כף מיץ לימון, ו -1/4 כוס מים בסיר.מבשלים על אש בינונית, תוך ערבוב לעיתים קרובות, עד שהתערובת מתעבה והאוכמניות רכות.אפשר להתקרר וליהנות מעל לביבות, וופלים, גלידה או יוגורט.

סיכום

הסעדים של סבתא לאוכמניות ידועים זה מכבר בזכות תכונותיהם המזינות והמרגיעות.תה אוכמניות, סירופ אוכמניות ומסכות פנים אוכמניות הן דרכים טעימות וקלות ליהנות מהיתרונות של אוכמניות.לא רק שמתכונים אלה יעזרו להגביר את מערכת החיסון שלך, אלא שהם יכולים גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.למידע נוסף על אוכמניות והיתרונות הבריאותיים שלהם, תוכלו לבקר ב wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן