דף הבית » תרופות סבתא » מה לעשות נגד בחילה – 17 הסעדים של סבתא מהמטבח שכדאי להכיר

מה לעשות נגד בחילה – 17 הסעדים של סבתא מהמטבח שכדאי להכיר

בחילה היא סימפטום שכיח שיכול להיגרם על ידי מגוון רחב של מחלות, כמו שפעת, נגיף קיבה או הרעלת מזון.זה יכול להיות גם תופעת לוואי של תרופות מסוימות.אמנם קיימים טיפולים קונבנציונליים רבים, אך אנשים רבים מעדיפים לנסות תרופות טבעיות.כאן אנו חוקרים שבע עשרה תרופות של סבתא מהמטבח שכדאי להכיר.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לבחילה.ניתן לקחת אותו בצורה של תה ג’ינג’ר, כמוסות או סירופ.אם תבחר להשתמש בג’ינג’ר טרי, אתה יכול לגרד אותו ולהוסיף אותו למים חמים להכנת תה.ניתן להוסיף ג’ינג’ר גם לאוכל, כמו מרקים או סלטים.ההערכה היא כי היא מצמצמת את הבחילות והקאות על ידי הרגעת הבטן וסייעת לעיכול.

לימון

לימון הוא תרופה יעילה נוספת לבחילה.על פי ההערכה, הניחוח החזק שלה עוזר להרגיע בטן לא מעורערת.אתה יכול להכין תה לימון על ידי הוספת מיץ לימון סחוט טרי למים חמים וממתק אותו בדבש.אתה יכול גם להוסיף מיץ לימון למזונות כמו סלטים או סעודות.

טיפ ייחודי:

אחת הדרכים להפוך את תה הלימון ליעיל עוד יותר היא להוסיף כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי למים.שילוב זה יכול לעזור להקל על בחילות ולהרגיז בטן.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לבחילה.ניתן לקחת אותו כמשקה על ידי הוספת כף או שתיים של חומץ תפוחים לכוס מים.אתה יכול גם להוסיף אותו לסלטים או למרקים.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחית בחילות והקאות על ידי סיוע לעיכול והרגעת הבטן.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית לבחילה.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחית בחילות והקאות על ידי הרגעת הבטן וסייעת לעיכול.אתה יכול להכין תה קמומיל על ידי הוספת כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים לכוס מים רותחים.תן לזה תלול במשך 10 דקות לפני השתייה.

קינמון

קינמון הוא עוד תרופה טבעית פופולרית לבחילה.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחית בחילות והקאות על ידי הרגעת הבטן וסייעת לעיכול.אתה יכול להוסיף קינמון למים חמים להכנת תה או להוסיף אותו למרקים וסלטים.

מנטה

מנטה היא תרופה פופולרית לבחילה.על פי ההערכה, הניחוח החזק שלה עוזר להרגיע בטן לא מעורערת.אתה יכול להכין תה נענע על ידי הוספת כמה עלי נענע טריים למים חמים וממתקים אותו בדבש.אתה יכול גם להוסיף עלי נענע טריים למזונות כמו סלטים או סעודות.

שומר

שומר הוא תרופה יעילה נוספת לבחילה.אתה יכול להכין תה שומר על ידי הוספת כפית אחת של זרעי שומר מיובשים לכוס מים רותחים.תן לזה תלול במשך 10 דקות לפני השתייה.על פי ההערכה, תה שומר מסייע בהפחתת בחילות והקאות על ידי הרגעת הבטן וסייעת לעיכול.

בננה

בננה היא חטיף נהדר אם אתה מרגיש בחילה.בננות הן נוגד חומצה טבעית ויכולות לעזור להפחית בחילות והקאות.אכילת בננה על בטן ריקה יכולה גם לעזור ליישב את הבטן.

מי קוקוס

מי קוקוס הם תרופה נהדרת לבחילה.הוא ארוז באלקטרוליטים ומוערך שהוא מסייע בהפחתת בחילות והקאות על ידי הרגעת הבטן וסייעת לעיכול.

משקאות מוגזים

לגימה על משקה מוגזים יכולה לעזור ליישב בטן מוטרדת.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחית בחילות והקאות על ידי הרגעת הבטן וסייעת לעיכול.

סיד

ליים הוא תרופה פופולרית נוספת לבחילה.על פי ההערכה, הניחוח החזק שלה עוזר להרגיע בטן לא מעורערת.אתה יכול להכין תה ליים על ידי הוספת מיץ ליים סחוט טרי למים חמים וממתק אותו בדבש.אתה יכול גם להוסיף מיץ ליים למזונות כמו סלטים או סעודות.

כמון

כמון הוא תרופה פופולרית לבחילה.אתה יכול להכין תה כמון על ידי הוספת כפית אחת של זרעי כמון מיובשים לכוס מים רותחים.תן לזה תלול במשך 10 דקות לפני השתייה.על פי ההערכה, תה כמון מסייע בהפחתת בחילות והקאות על ידי הרגעת הבטן וסייעת לעיכול.

ציפורן

ציפורן הם תרופה יעילה נוספתלבחילה.אתה יכול להכין תה ציפורן על ידי הוספת כמה שיני כוס מים רותחים.תן לזה תלול במשך 10 דקות לפני השתייה.

תרופות צמחים לבחילה

ניתן להשתמש בצמחי מרפא לטיפול בבחילה.סעדים אלה קלים למצוא וזולים יחסית.כמה מהתרופות הצמחיות הפופולריות ביותר לבחילה כוללות ג’ינג’ר, מנטה, קמומיל ושומר.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אחד מעשבי התיבול הנפוצים ביותר לטיפול בבחילה.זה מזמן משמש ברפואה מסורתית לטיפול בבעיות עיכול.מחקרים הראו שג’ינג’ר עוזר להפחית בחילות והקאות, כמו גם לשפר את העיכול הכללי.ניתן לקחת ג’ינג’ר בצורת קפסולה, ספוג בתה או באוכל.

PEPPERMINT

מנטה היא תרופה צמחית פופולרית נוספת לבחילה.הוא שימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול, כולל בחילה והקאות.מנטה נחשבת להפחתת בחילות על ידי הרגעת מערכת העיכול.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או ספוג בתה.

שינויים תזונתיים לבחילה

ביצוע שינויים תזונתיים יכול גם לעזור להפחית בחילה.חשוב לאכול ארוחות קטנות יותר ותכופות יותר לאורך היום.הימנעות ממזון שמנוני או מטוגן יכולה גם לעזור להפחית בחילה.בנוסף, אכילת מזונות עשירים בסיבים תזונתיים יכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול רגילה ולהפחית את הבחילה.

הימנעות מפעילים

מאכלים וריחות מסוימים יכולים לעורר בחילה.חשוב לזהות ולהימנע מפעילים אלה.טריגרים נפוצים כוללים ריחות חזקים, אלכוהול וקפאין.בנוסף, אוכל חריף ושומני יכול גם לעורר בחילה.

שפע נוזלים

שתיית שפע של נוזלים חשובה בעת התמודדות עם בחילה.שמירה על הידרציה עוזרת לשמור על מערכת העיכול פועלת בצורה חלקה ויכולה להפחית את הבחילה.מים הם האפשרות הטובה ביותר, אך גם מיצים בעלי חומצה נמוכה כמו תפוחים ומיץ חמוציות יכולים להועיל.

שאלות נפוצות

ש: מהן כמה תרופות צמחיות לבחילה?

ת: כמה מהתרופות הצמחיות הפופולריות ביותר לבחילה כוללות ג’ינג’ר, מנטה, קמומיל ושומר.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה בצורת קפסולה, ספוגים בתה או להוסיף למזון.

ש: כיצד יכולים שינויים תזונתיים לעזור להפחית את הבחילה?

ת: אכילת ארוחות קטנות יותר ותכופות יותר לאורך היום יכולה לעזור להפחית בחילה.בנוסף, הימנעות ממזון שמנוני או מטוגן, אכילת מזונות עשירים בסיבים סיבים והימנעות מפעילים כמו קפאין ואלכוהול יכולים כולם לעזור להפחית בחילה.

ש: כיצד יכול להישאר לחות עזרה בהפחתת בחילה?

ת: להישאר לחות עוזר לשמור על מערכת העיכול פועלת בצורה חלקה, מה שיכול להפחית את הבחילה.מים הם האפשרות הטובה ביותר, אך גם מיצים בעלי חומצה נמוכה כמו תפוחים ומיץ חמוציות יכולים להועיל.

לסיכום, ישנם מגוון תרופות העומדות לרשותם כדי להפחית את הבחילה.תרופות צמחיות כמו ג’ינג’ר, מנטה, קמומיל ושומר עשויות לספק הקלה.בנוסף, ביצוע שינויים תזונתיים, הימנעות מפעילים והשארת לחות יכולה לעזור גם להפחית בחילה.עם השילוב הנכון של תרופות, ניתן למצוא הקלה מהבחילה ולשפר את בריאות העיכול הכוללת.

Wikipedia.org מגדיר בחילות, כ”תחושה לא נוחה בבטן העליונה עם דחף לא רצוני להקיא “( wikipedia.org ).חשוב לזהות את הגורמים לבחילה ולחפש טיפול מתאים.סעדות סבתות מהמטבח יכולות לספק הקלה מהבחילה וכדאי להכיר.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כמו ג’ינג’ר, מנטה, קמומיל ושומר כדי להפחית את הבחילה.שינויים תזונתיים, הימנעות מפריגרים והשהייה לחות חשובים גם להפחתת בחילה.עם השילוב הנכון של תרופות, ניתן למצוא הקלה מהבחילה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן