דף הבית » תרופות סבתא » אדמומיות ונפיחות בעין – 14 תרופות משקמות ושימושיות של סבתא

אדמומיות ונפיחות בעין – 14 תרופות משקמות ושימושיות של סבתא

נפיחות ואודם בעין – 14 תרופות משקמות ושימושיות של סבתא

כולנו חווינו את זה – אדמומיות אימה ונפיחות של העיניים.בין אם זה מאלרגיות, זיהומים או חוסר שינה, זה יכול להיות לא נוח ולא נעים.בעוד שטיפולים תרופתיים זמינים, רבים מאיתנו פונים לתרופות של סבתא להרגיע ולהחזיר את עינינו.להלן 14 מהתרופות של הסבתא הטובה ביותר למאבק באדמומיות ובנפיחות בעין.

H2 – קומפרסים מגניבים

קומפרסים מגניבים הם אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת דלקת ואדמומיות בעין.כדי להכין דחיסה, פשוט להשרות מטלית נקייה במים קרים, להכות אותו ולהניח אותו מעל העיניים.השאירו אותו במקום 10 עד 15 דקות וחזרו לפי הצורך.אם תרצו, תוכלו להוסיף גם כמה טיפות של שמן אתרי קמומיל למים לתוספת הקלה.

H2 – פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן תרופה פופולרית נוספת לאדמומיות ונפיחות.הם מכילים תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להרגיע את הכאב ולהפחתת דלקת.פשוט חותכים מלפפון לפרוסות דקות והניחו אותם מעל העיניים.השאר אותם במקום 10 עד 15 דקות וחזרו לפי הצורך.

H3 – שקיות תה

שקיות תה הן דרך פשוטה ויעילה להפחתת נפיחות ואדמומיות.פשוט תלול שתי שקיות תה במים חמים למשך מספר דקות, הסר אותם ולאפשר להם להתקרר.לאחר התקררות, הניחו אותם מעל העיניים למשך 10 עד 15 דקות.שקיות תה יעילות במיוחד כאשר משתמשים בתה קמומיל, מכיוון שהוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות נוספות.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה נהדרת לאדמומיות ונפיחות בעין.פשוט תלול כפית אחת של קמומיל במים רותחים למשך 10 דקות, מסננים ומאפשרים לו להתקרר.לאחר קריר, השתמש בכרית כותנה נקייה כדי למרוח אותה על העיניים.השאירו אותו במקום 10 עד 15 דקות וחזרו לפי הצורך.

תפוחי אדמה

תפוחי אדמה גולמיים הם תרופה נהדרת לאדמומיות ונפיחות.פשוט מגררים תפוח אדמה גולמי והניחו אותו על העיניים.השאירו אותו במקום 10 עד 15 דקות וחזרו לפי הצורך.

אלוורה ג’ל

אלוורה ג’ל היא תרופה נהדרת לאדמומיות ונפיחות.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להרגיע את הכאב ולהפחתת דלקת.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של ג’ל אלוורה על העיניים, ולהשאיר אותה במקום 10 עד 15 דקות.

טיפ ייחודי: לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בג’ל אלוורה טהור ואורגני.

מי ורדים

מי ורדים הם תרופה נהדרת לאדמומיות ונפיחות.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להרגיע את הכאב ולהפחתת דלקת.כל שעליך לעשות הוא לספוג שתי רפידות כותנה במי ורדים ולהניח אותן מעל העיניים.השאר אותם במקום 10 עד 15 דקות וחזרו לפי הצורך.

חלב קר

חלב קר הוא תרופה נהדרת לאדמומיות ונפיחות.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להרגיע את הכאב ולהפחתת דלקת.פשוט משרים שתי רפידות כותנה בחלב קר ולהניח אותן מעל העיניים.השאר אותם במקום 10 עד 15 דקות וחזרו לפי הצורך.

זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה נהדרת לאדמומיות ונפיחות.הם מכילים תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להרגיע את הכאב ולהפחתת דלקת.פשוט מרתיחים כפית אחת של זרעי שומר בכוס מים למשך 10 דקות, מסננים ומאפשרים לו להתקרר.לאחר קריר, השתמש בכרית כותנה נקייה כדי למרוח אותה על העיניים.השאירו אותו במקום 10 עד 15 דקות וחזרו לפי הצורך.

דבש

דבש הוא תרופה נהדרת לאדמומיות ונפיחות.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להרגיע את הכאב ולהפחתת דלקת.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של דבש על העיניים, ולהשאיר אותו במקום 10 עד 15 דקות.

זרעי כוסברה

זרעי כוסברה הם תרופה נהדרת לאדמומיות ונפיחות.הם מכילים תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להרגיע את הכאב ולהפחתת דלקת.פשוט מרתיחים כפית אחת של זרעי כוסברה בכוס מים למשך 10 דקות, מסננים ומאפשרים לו להתקרר.לאחר קריר, השתמש בכרית כותנה נקייה כדי למרוח אותה על העיניים.השאירו אותו במקום 10 עד 15 דקות וחזרו לפי הצורך.

מים קרים

מים קריםהיא תרופה נהדרת לאדמומיות ונפיחות.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה במים קרים, מכה אותו והניח אותו מעל העיניים.השאירו אותו במקום 10 עד 15 דקות וחזרו לפי הצורך.

כּוּרכּוּם

כורכום הוא תרופה נהדרת לאדמומיות ונפיחות.הוא מכיל אנטי דלקתיות

אדמומיות ונפיחות בעין-14 תרופות של סבתא

אדמומיות ונפיחות בעין עלולים להיות משבשים ולעיתים כואבים, אך למרבה המזל יש כמה תרופות פשוטות וטבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולספק הקלה.משקיות תה לדבש, הסעדים של סבתא אלה שימשו על ידי דורות כדי להפחית את אי הנוחות של עיניים אדומות ונפוחות.

1.קומפרסים חמים וקרים

שימוש בקומפרס חם מעל העיניים שלך למשך מספר דקות יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.לחלופין, שימוש בקומפרס קר יכול לעזור להפחית נפיחות, כמו גם לספק הקלה בכאב.לא משנה מה דחוס שתשתמש בו, הקפד לטפוח בעדינות את האזור סביב העיניים במטלית נקייה לאחר השימוש.

2.שקיות תה

שקיות תה יכולות להיות דרך נהדרת לעזור להפחית דלקת ואדמומיות בעיניים.כל שעליך לעשות הוא להשאיר שקית תה שחור או ירוק כדי לתלול במים חמים למשך מספר דקות, תן לתיק להתקרר ואז למרוח אותו מעל העין הפגועה למשך מספר דקות.ניתן גם להשתמש בשקיות התה מספר פעמים.

3.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון יכולות להיות דרך נהדרת להפחית את האדמומיות והנפיחות, שכן תחושת הקירור יכולה לספק הקלה מדלקת.כל שעליך לעשות הוא לחתוך כמה פרוסות ממלפפון ולהניח אותן מעל העין המושפעת למשך מספר דקות.

4.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות בעיניים.פשוט קח כמה טיפות של ג’ל אלוורה ומרוח אותו ישירות על העין המושפעת, או השתמש בספוגית כותנה כדי להפיץ את הג’ל מעל העין.אפשר לג’ל לשבת כמה דקות ואז לשטוף במים חמים.

5.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת אדמומיות ונפיחות בעיניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב חצי כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ליצירת משחה, ואז למרוח אותה ישירות על העין הפגועה.אפשר לעיסה לשבת כמה דקות ואז לשטוף במים חמים.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות בעיניים.פשוט קח כמה טיפות של שמן קוקוס והחל אותו ישירות על העין המושפעת, או השתמש בספוגית כותנה כדי לפזר את השמן מעל העין.אפשר לשמן לשבת כמה דקות ואז לשטוף במים חמים.

7.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות בעיניים.פשוט קח כמה טיפות דבש והחל אותו ישירות על העין הפגועה, או השתמש בספוגית כותנה כדי לפזר את הדבש מעל העין.אפשר לדבש לשבת כמה דקות ואז לשטוף במים חמים.

8.קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת אדמומיות ונפיחות בעיניים.כל שעליך לעשות הוא להיות שקית תה קמומילית במים חמים למשך מספר דקות, נותנים לשקית התה להתקרר ואז למרוח אותו מעל העין הפגועה למשך מספר דקות.ניתן גם להשתמש בשקית התה מספר פעמים.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת אדמומיות ונפיחות בעיניים.פשוט קח כמה טיפות של לוז מכשפה והחל אותה ישירות על העין המושפעת, או השתמש בספוגית כותנה כדי להפיץ את לוז המכשפה מעל העין.אפשר לוז המכשפה לשבת כמה דקות ואז לשטוף במים חמים.

10.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות בעיניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים חלק אחד, ואז למרוח את התערובת על העין הפגועה בעזרת ספוגית כותנה.אפשר לתערובת לשבת כמה דקות, ו- thלשטוף במים חמים.

11.חלב

חלב יכול להיות דרך נהדרת לעזור להפחית את הדלקת ואודם ב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן