דף הבית » תרופות סבתא » אדמומיות בעור הפנים – 21 תרופות של סבתא לרגיעה ורגיעה

אדמומיות בעור הפנים – 21 תרופות של סבתא לרגיעה ורגיעה

הבנת אדמומיות בעור הפנים

אדמומיות בעור הפנים, או אריתמת הפנים, היא מצב הנגרם על ידי נימים מוגדלים בפנים, מה שמוביל לעור עור אדמדם סומק.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל לחץ, אלכוהול, אוכל חריף, אור שמש חזק, מזג אוויר חם ואפילו תרופות מסוימות.אדמומיות יכולה להיות גם סימפטום של מצבי עור שונים, כמו רוזציאה, אקנה ותגובות אלרגיות.

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות ולהחזיר את המראה הרגיל והבריא של העור.להלן 21 תרופות של סבתא להרפיה ורגיעה שניתן להשתמש בהן כדי להרגיע את האדמומיות בעור הפנים.

H2: תרופות ביתיות פשוטות לאדמומיות

1. דחיסה קרה: החלת בד קר ולח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות.

2. אלוורה: יישום ג’ל אלוורה ישירות על העור יכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

3. מלפפון: החלת פרוסות מלפפון על העור יכולה לעזור לרענן ולהרגיע את העור.

4. שיבולת שועל: החלת משחת שיבולת שועל או מסכות שיבולת שועל יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.

5. תה קמומיל: תלול שקית תה קמומילית במים רותחים למשך 10 דקות, ואז מרחו את התה המקורר ישירות על העור.

.

7. לוז מכשפה: החלת לוז מכשפה על העור יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

8. תה ירוק: חלו כוס תה ירוק ואז מרחו את התה המקורר על העור.

H2: שינויים בתזונה ואורח חיים

1. הימנע מאוכלים חריפים, משקאות חמים ואלכוהול, מכיוון שכל אלה יכולים להחמיר את האדמומיות בעור.

2. הגדל את צריכת המזונות העשירים בנוגדי חמצון, כמו פירות וירקות.

3. שתו הרבה מים כדי לשמור על העור לחות.

4. הימנע מחשיפה ממושכת לאור שמש ישיר, מכיוון שזה יכול להגביר את האדמומיות בעור.

5. להפחית את רמות הלחץ, מכיוון שהמתח יכול להגביר את האדמומיות בעור.

H3: טיפ ייחודי

קח הפסקה ממוצרי איפור ומוצרי טיפוח אחרים, מכיוון שאלו יכולים גם לעצבן את העור ולגרום לאדמומיות.

סיכום

אדמומיות בעור הפנים יכולה להוות סימפטום של מצבי עור שונים, כמו גם כתוצאה מגורמים של אורח חיים וסביבה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע ולהפחית את האדמומיות בעור.על ידי ביצוע העצות לעיל, אתה יכול לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של העור ואת המראה הבריא של העור.

מה זה אדמומיות בעור הפנים?

אדמומיות בעור הפנים היא מצב עור נפוץ הפוגע באנשים רבים.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל חשיפה לשמש, אלרגיות, רוזציאה ואפילו לחץ.אדמומיות הפנים יכולה להוביל לאי נוחות, מבוכה ואפילו לבעיות בריאותיות.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים של סבתא שיכולים לעזור להפחית את האדמומיות ולקדם הרפיה.

הסעדים של סבתא להרפיה ואודם בעור הפנים

1.קומפרסים קרים

קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית את האדמומיות ולספק הקלה מדלקת וגירוי.כדי ליצור דחיסה קר, פשוט להשרות מטלית נקייה במים קרים ומורחים אותו על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.חזור על זה כל כמה שעות לפי הצורך.

2.שקיות תה קמומיליות

שקיות תה קמומיליות יכולות לעבוד פלאים על אדמומיות בעור הפנים.פשוט תלול שתי שקיות תה במים חמים ולאפשר להם להתקרר.לאחר מכן, הניחו את שקיות התה על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.התכונות האנטי דלקתיות והמרגיעות של הקמומיל יכולות לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

3.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון נהדרות להפחתת האדמומיות ולספק תחושת קירור.פשוט פורסים מלפפון ומניחים את הפרוסות על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.

4.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי חמצון וריפוי שיכולים לעזור להפחית את האדמומיות בעור הפנים.פשוט Appley שכבה דקה של ג’ל אלוורה טהור לאזור הפגוע ומותיר אותה למשך 15-20 דקות.חזור על זה פעמיים ביום לפי הצורך.

5.אמבט שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל יכולות לעזור להפחית את האדמומיות ולספק הקלה מדלקת וגירוי.כדי להכין אמבטיה שיבולת שועל, פשוט טחון כוס שיבולת שועל בבלנדר או מעבד מזון ושפוך אותה לאמבטיה חמה.משרים באמבטיה למשך 15-20 דקות.

6.דחיסת תה ירוק

לתה ירוק יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות בעור הפנים.להכנת דחיסת תה ירוק, תלולים שתי שקיות תה ירוק במים חמים למשך 10 דקות.אפשר לתה להתקרר ואז למרוח את שקיות התה על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את האדמומיות בעור הפנים.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כף של חומץ תפוחים עם כוס מים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.חזור על זה מספר פעמים ביום לפי הצורך.

8.מסכת יוגורט

יוגורט מכיל חומצה לקטית, שיכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת בעור הפנים.להכנת מסכת יוגורט, פשוט מערבבים 1 כף יוגורט רגיל עם כפית דבש ומורחים את התערובת על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

9.דבש וכורכום

לדבש וכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות בעור הפנים.להכנת מסכת דבש וכורכום, מערבבים 1 כף דבש עם כפית אבקת כורכום ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

10.מסכת פפאיה

פפאיה עשירה בנוגדי חמצון ויכולה לעזור להפחית אדמומיות ודלקת בעור הפנים.להכנת מסכת פפאיה, מועכים 1/4 מפפאיה בשלה והחל אותה על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

11.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות בעור הפנים.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בלוז המכשפה ולהחיל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

12.שמן שקדים

ניתן להשתמש בשמן שקדים להפחתת אדמומיות בעור הפנים.פשוט לעסות כמה טיפות שמן שקדים לאזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני r

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן