דף הבית » תרופות סבתא » אבנים בדרכי השתן – 18 תרופות סבתות מצוינות ופופולריות בין כל הגילאים

אבנים בדרכי השתן – 18 תרופות סבתות מצוינות ופופולריות בין כל הגילאים

אבנים בדרכי השתן – 18 תרופות סבתות מצוינות ופופולריות בין כל הגילאים

אנשים רבים סובלים מבעיית אבנים בדרכי השתן, ומצב זה יכול לנוע בין קל לחמור.אבנים עלולות לגרום לאי נוחות וכאב, ולהקשות על העברת שתן.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות סבתות מצוינות ופופולריות שיכולות לעזור לטיפול בבעיית האבנים בשלפוחית השתן ובכליות.מאמר זה יבחן 18 מהתרופות הטובות ביותר לאבנים בדרכי השתן, ויספק מידע כיצד להשתמש בהם בבטחה וביעילות.

מה גורם לאבנים בדרכי השתן?

אבנים בדרכי השתן יכולות להיגרם על ידי מספר גורמים שונים.אלה כוללים התייבשות, תזונה עשירה במזונות מסוימים כמו בשר אדום וחלב, או חוסר פעילות גופנית.תרופות מסוימות, כמו משתנות, יכולות גם לתרום להיווצרות אבנים.בנוסף, מצבים רפואיים מסוימים, כמו גאוט, יכולים להוביל גם לאבנים בדרכי השתן.

18 התרופות של סבתא מצוינת לאבנים בדרכי השתן

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לאבנים בדרכי השתן.זה נחשב לעזור לפרק את האבנים, ומאפשר להעביר אותם ביתר קלות.כדי להשתמש בו, מערבבים שתי כפות חומץ תפוחים בכוס מים ושתו אותו פעמיים ביום.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה מצוינת נוספת לאבנים בדרכי השתן.זה נחשב לעזור לפרק את האבנים ולהקל על העברתם.כדי להשתמש בו, מערבבים מיץ של לימון אחד בכוס מים ושתו אותו פעמיים ביום.

  • 3.שורש שן הארי
  • 4.שורש מרשמלו
  • 5.משי תירס
  • 6.Uva ursi
  • 7.HorseTail
  • 8.פטרוזיליה
  • 9.עלה סרפד
  • 10.מיץ חמוציות
  • 11.שורש ברדוק
  • 12.שורש הידראנגאה
  • 13.שורש חצץ
  • 14.Goldenrod
  • 15.עלה מרשמלו
  • 16.פירות יער של ג’וניפר
  • 17.Yarrow
  • 18.אגרון

ניתן לקחת עשבי תיבול אלה בצורה קפסולה, או כתה.להכנת תה, הוסיפו כפית אחת של העשב לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.שתו את התה שלוש פעמים ביום.

טיפ> טיפ: שתו הרבה מים לאורך היום כדי לעזור לשטוף את האבנים.

מסקנה

18 הסעדים של סבתא מצוינים אלה יכולים לעזור בטיפול בבעיית האבנים בדרכי השתן.הם בטוחים ויעילים וניתן להשתמש בהם בשילוב עם טיפולים אחרים.עם זאת, חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בתרופות צמחיות כלשהן, כדי להבטיח שהם בטוחים ומתאימים לצרכים האישיים שלך.

הסעדים של סבתא לאבנים בדרכי השתן

אבנים בדרכי השתן, המכונות גם נפרוליתיאזיס, יכולות לגרום למגוון תסמינים, כולל כאב, קושי שתן וחום.אך במקום להסתמך על תרופות יקרות או על נהלים כירורגיים פולשניים, אנשים רבים מעדיפים לפנות לתרופות של סבתא להקלה.להלן 18 תרופות מצוינות ופופולריות ששימשו במשך דורות כדי לסייע בטיפול באבנים בדרכי השתן.

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות ארוז בנוגדי חמצון וידוע שיש לו תכונות משתנות.נחשב לסייע בהפחתת היווצרות אבנים על ידי הפחתת כמות הסידן והמינרלים האחרים בשתן.כדי להשיג את התועלת המרבית, שתו 8-16 אונקיות של מיץ חמוציות טהור ולא ממותק מדי יום.

2.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא משתן רב עוצמה המסייע לשטוף רעלים ועודף מינרלים מהגוף.נחשב להפחית את הסיכון להיווצרות אבן על ידי הגדלת כמות השתן המיוצר.כדי להשיג את התועלת המרבית, שתו תה שורש שן הארי מספר פעמים ביום.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שלפי ההערכה מסייעת בהפחתת הסיכון להיווצרות אבן.זה נחשב לגדולהקלו על חומציות השתן, המסייעת להתפרק ולשטוף אבנים.כדי להשיג את התועלת המרבית, ערבבו שתי כפות חומץ תפוחים בכוס מים ושתו אותו שלוש פעמים ביום.

4.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית שנחשבת לסייע בהפחתת הסיכון להיווצרות אבן.נחשב להגדיל את חומציות השתן, המסייע להתפרק ולהשטוף אבנים.כדי להשיג את התועלת המרבית, מערבבים מיץ של לימון אחד בכוס מים ושתה אותו שלוש פעמים ביום.

5.אבטיח

אבטיח ארוז בליקופן, נוגד חמצון שלפי ההערכה מפחית את הסיכון להיווצרות אבן.זהו גם משתן טבעי, המסייע לשטוף רעלים ועודף מינרלים מהגוף.כדי להשיג הכי הרבה תועלת, אכלו כוס אחת של אבטיח מדי יום.

6.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית שלפי ההערכה מסייעת בהפחתת הסיכון להיווצרות אבן.נחשב להגדיל את חומציות השתן, המסייע להתפרק ולהשטוף אבנים.כדי להשיג הכי הרבה תועלת, שתו כוס אחת של תה קמומיל מדי יום.

7.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא משתן טבעי שלפי ההערכה מסייע בהפחתת הסיכון להיווצרות אבן.נחשב להגדיל את כמות השתן המיוצר, המסייע לשטוף רעלים ועודף מינרלים מהגוף.כדי להשיג את התועלת המרבית, אכלו שתי כפות פטרוזיליה טרייה מדי יום.

8.שורש הידראנגאה

שורש הידראנגאה הוא תרופה טבעית שלפי ההערכה היא מסייעת להפחית את הסיכון להיווצרות אבן.נחשב להגדיל את חומציות השתן, המסייע להתפרק ולהשטוף אבנים.כדי להשיג את התועלת המרבית, תלולה כפית אחת של שורש הידראנגאה מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותה את התה שלוש פעמים ביום.

9.HorseTail

ShoreSetail הוא משתן רב עוצמה שלפי ההערכה מסייע בהפחתת הסיכון להיווצרות אבן.נחשב להגדיל את כמות השתן המיוצר, המסייע לשטוף רעלים ועודף מינרלים מהגוף.כדי להשיג את התועלת המרבית, תלולה כפית אחת של סוס סוס מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותה את התה שלוש פעמים ביום.

10.עלה סרפד

עלה סרפד הוא תרופה טבעית שלפי ההערכה מסייעת בהפחתת הסיכון להיווצרות אבן.נחשב להגדיל את כמות השתן המיוצר, המסייע לשטוף רעלים ועודף מינרלים מהגוף.כדי להשיג את התועלת המרבית, תלולה כפית אחת של עלה סרפד מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותה את התה שלוש פעמים ביום.

11.משי תירס

משי תירס הוא משתן טבעי שלפי ההערכה מסייע בהפחתת הסיכון

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן