דף הבית » תרופות סבתא » תיקון חניכיים נסוגות – 2 תרופות סבתות זולות וחמות
daaddaddf ddaddbdddd dadaddddaa  daadaddaddaa daddaaddaa dd

תיקון חניכיים נסוגות – 2 תרופות סבתות זולות וחמות

חניכיים נסוגות יכולות להוות מקור למבוכה ואי נוחות לכל אחד, אך למרבה המזל יש כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להחזיר את רקמת החניכיים האבודה.במאמר זה נחקור שניים מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא לחניכיים נסוגות.נסביר כיצד הם עובדים ונדון בסיכונים והיתרונות הפוטנציאליים של כל אחד מהם.לבסוף, אנו נספק טיפ מועיל כיצד לוודא שאתה מפיק את המרב מטיפולי החניכיים הנסוגים שלך.

1.משיכת שמן

משיכת נפט היא טכניקה פשוטה וזולה ששימשה דורות של סבתות כדי לסייע בטיפול בחניכיים נסוגות.התהליך כולל שמן הסתובבות (בדרך כלל קוקוס, שומשום או שמן חמניות) סביב הפה במשך כעשר דקות בכל יום.זה עוזר להסיר חיידקים ורעלים מהחניכיים והפה, שיכולים לעזור להפחית את דלקת החניכיים ולקדם את בריאות החניכיים.

משיכת נפט נחשבת לבטוחה ואף עשויה לעזור להפחית נשימה רעה, אך ישנן עדויות מדעיות מוגבלות התומכות בשימוש בהן כטיפול יעיל בחניכי חניכיים.חשוב לזכור לירוק את השמן לאחר ההסתובבות, ולשטוף את הפה במים חמים לאחר משיכת שמן כדי לסייע בהסרת כל חיידקים או רעלים מתמשכים.

2.שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח הן תרופה פופולרית וזולה נוספת ששימשה במשך דורות כדי לסייע בטיפול בחניכיים נסוגות.כדי להכין שטיפה של מי מלח, פשוט מערבבים ½ כפית מלח בכוס מים חמים ומערבבים עד שהמלח מומס לחלוטין.השתמש במי המלח שוטפים עד ארבע פעמים ביום, והסתובב בפה למשך דקה לפני שהוא יירק אותם.

שטיפות מי מלח עוזרות להפחתת הדלקת ולקדם ריפוי של החניכיים בגלל התכונות האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות שלה.בנוסף, מי המלח מסייעים גם בהפחתת כמות החיידקים בפה, שיכולים לעזור להפחית נשימה רעה ולשפר את בריאות החניכיים.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי להפיק את המרב מטיפולי החניכיים הנסוגים שלך, חשוב לזכור לצחצח שיניים פעמיים ביום וחוט דנטלי מדי יום.פעולה זו תסייע בהסרת רובד וחיידקים מהשיניים והחניכיים, מה שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.בנוסף, חשוב לבקר את רופא השיניים שלך כל 6 חודשים לבדיקה וניקוי מקצועי כדי להבטיח שבריאות החניכיים שלך במצב אופטימלי.

התרופה של סבתא מספר 1: שמן קוקוס

שמן קוקוס

שימש זה מכבר כתרופה לחניכיים נסוגות ובעיות בריאות הפה אחרות.זהו אנטיבקטריאלי, אנטי -פטרייתי ואנטיספטי המסייע בקידום חניכיים בריאות ומניעת מחלות חניכיים.בנוסף, שמן קוקוס יכול להפחית דלקת ואי נוחות הנגרמת כתוצאה מיתון מסטיק.כדי להשתמש בתרופה זו, אתה יכול לשטוף כף שמן קוקוס סביב הפה שלך למשך 15 דקות או לערבב אותו עם סודה לשתייה כדי ליצור משחה ולהחיל אותו ישירות על החניכיים שלך.

כיצד להשתמש ב

  • קח כף אחת של שמן קוקוס בפה
  • לשטוף אותו במשך 15 דקות
  • לירוק את זה ולשטוף את הפה שלך במים חמים

התרופה של סבתא מס ‘2: תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה טבעית נהדרת לחניכיים נסוגות.הוא מכיל פוליפנולים, שהם נוגדי חמצון שיכולים להפחית דלקת ולעזור בהגנה על החניכיים שלך מפני נזק נוסף.כדי להשתמש בתרופה זו, תוכלו לשתות כוס תה ירוק כל יום או להשתמש בו כשטיפה על ידי ערבובו במים ולהסתובב סביב הפה שלכם במשך כמה דקות.

כיצד להשתמש ב

  • חלו כוס תה ירוק
  • מערבבים אותו עם מים חמים
  • לשטוף אותו סביב הפה שלך במשך כמה דקות
  • לירוק את זה ולשטוף את הפה שלך במים חמים

הסעדים של סבתא לתיקון חניכיים נסוגות הם פשוטים, זולים ויעילים.שמן קוקוס ותה ירוק שימשו במשך מאות שנים כתרופות טבעיות למגוון בעיות בריאות הפה.בשימוש קבוע, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת, להגן על החניכיים שלך מפני נזק נוסף, ויחסי ציבורOMOTE HEALTH HEALL ORAL.

שאלות נפוצות:

  • האם אוכל להשתמש בשמן קוקוס ובתה ירוק יחד?

    כן, אתה יכול להשתמש בשמן קוקוס וגם בתה ירוק יחד.למעשה, יתכן שתגלה ששימוש בשני התרופות בשילוב יעיל עוד יותר בטיפול בחניכיים נסוגות.

  • באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

    עליך להשתמש בתרופות אלה לפחות פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.עם זאת, יתכן שתצטרך להשתמש בהם לעתים קרובות יותר אם החניכיים שלך מודלקות או פגומות במיוחד.

הסעדים של סבתא לתיקון חניכיים נסוגות הם דרך פשוטה, טבעית ובמחיר סביר לקדם את בריאות החניכיים ולמנוע נזק נוסף.שמן קוקוס ותה ירוק מכילים נוגדי חמצון חזקים שיכולים להפחית דלקת ולהגן על החניכיים שלך מפני נזק נוסף.בשימוש קבוע, תרופות אלה יכולות לעזור להחזיר את החניכיים למצב בריא.

בנוסף לתרופות אלה, חשוב גם לתרגל היגיינת פה טובה ולראות את רופא השיניים שלך באופן קבוע.זה יעזור להבטיח כי החניכיים שלך יישארו בריאים וחזקים. תיקון חניכיים נסוגות אפשרי בטיפול ותשומת לב נכונה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן