דף הבית » תרופות סבתא » תינוק בין שיעול של שנה ושילול ריר – 4 תרופות מרגיעות ומרפאות
daaddadda dddf daddaddc dadc dadad ddaddcddc dadda  daadadda

תינוק בין שיעול של שנה ושילול ריר – 4 תרופות מרגיעות ומרפאות

מה זה שיעול וזיל ריר בתינוק בן שנה?

שיעול וריר אצל תינוק בן שנה הוא התרחשות רגילה בגלל מערכת החיסון הלא בוגרת של התינוק ומערכת הנשימה של התינוק.שיעול נגרם מהניסיון של הגוף לפנות את דרכי הנשימה של חלקיקים זרים, ואילו ריר הוא סימן שכיח לבקיעת שיניים.אמנם התרחשויות אלה בדרך כלל אינן מזיקות, אך הם עדיין יכולים להיות לא נוחים עבור התינוק וההורים כאחד.מאמר זה יסתכל על כמה מהתרופות הטבעיות הטובות ביותר שיכולות לעזור להרגיע ולרפא תינוק שיעול וזיל ריר.

4 הסעדים של סבתא כדי לעזור להרגיע ולרפא תינוק שיעול וזיל ריר

1.דבש

דבש הוא תרופה טבעית הידועה בתכונות הריפוי שלו.זה יעיל במיוחד להרגיע את שיעול התינוק מכיוון שהוא מעטף את הגרון ומסייע בהפחתת הדלקת.חשוב להבטיח שהדבש יינתן בצורה בטוחה, מכיוון שהוא אינו מתאים לתינוקות מתחת לגיל אחד בגלל הסיכון לבוטוליזם.כדי לתת דבש, מערבבים כפית דבש אחת עם כף מים חמים ותנו אותו לתינוק אחד כפית בכל פעם.

2.Steam

Steam היא דרך פשוטה ויעילה להרגיע את שיעולו של התינוק ועומס החזה.כדי להשתמש בקיטור, מלאו קערה במים חמים והניחו אותה על כסא או שולחן ליד התינוק.הניחו מגבת מעל ראש התינוק והקערה ליצירת אוהל ולעודד את התינוק לנשום את הקיטור.זה יעזור לשחרר את הריר בדרכי הנשימה ולהקל על התינוק לנשום.

3.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה מסורתית ששימשה במשך דורות כדי לעזור להרגיע ולרפא גרונו של תינוק וגודש בחזה.כדי להכין גרגר מים מלח, מערבבים כפית מלח אחת לכוס מים חמים ושיהיה איתה לגרגר התינוק.זה יעזור לפנות את דרכי הנשימה ולהפחית את הדלקת בגרון.

4.תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, ג’ינג’ר ופפרמינט ידועים כולם בזכות תכונותיהם המרגיעות והריפוי.כדי להכין תה צמחים לתינוק, תלול כפית אחת של העשב שנבחר בכוס מים חמים למשך עשר דקות.מסננים את העשב לפני שנתנו אותו לתינוק והוסיפו כפית דבש כדי להמתיק אותו אם תרצו.ניתן לקרר את התה גם ולתת לתינוק בבקבוק כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.

טיפ מועיל

התייעץ תמיד עם רופא לפני שהוא מתן תרופות טבעיות לתינוק.כמה תה צמחי מרפא וסעדים עשויים שלא להתאים לתינוקות ויכולים אפילו להוות סיכון לרעילות.בנוסף, אם תסמיני התינוק אינם משתפרים תוך 48 שעות מרגע השימוש בתרופות טבעיות, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.

לסיכום, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להרגיע ולרפא שיעול ושילול ריר.דבש, קיטור, גרגר מי מלח ותה צמחים הם כולם תרופות יעילות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על אי הנוחות ולייצב את בריאות התינוק.עם זאת, תמיד חשוב להתייעץ עם רופא לפני שהוא מתן תרופות טבעיות לתינוק.

מקובל שתינוקות בין בני שנה לחוות שיעול והזיל ריר, מכיוון שמערכת החיסון שלהם עדיין מתפתחת.שיעול הוא פעולה רפלקסית המסייעת לפנות את דרכי הנשימה של חומרים מגרים וריר היא תוצאה טבעית של בקיעת שיניים ופיתוח בלוטות הרוק.למרות שתסמינים אלה יכולים להיות מדאיגים עבור ההורים, ישנם כמה תרופות שיכולות לעזור להרגיע ולרפא את התינוק שלך.

זיהוי הגורמים לשיעול וריר

שיעול אצל תינוקות יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים כמו אלרגיות, וירוסים או מגרים סביבתי.התסמינים עשויים לכלול אף נזלת, גודש בחזה ושיעול.ריר נגרם בדרך כלל על ידי בקיעת שיניים או בלוטות רוק פעילות יתר.התסמינים עשויים לכלול רוק מוגזם, רטיבות סביב הפה וגירוי בעור.אם לא מטופלים, תסמינים אלה יכולים להיות חמורים יותר.

4 הסעדים של סבתא להרגיע ולרפא את התינוק שלך

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות שהועברו לאורך דורות כדי לעזור להרגיע ולרפא את התינוק שלך.סעדים אלה בטוחים ויעילים ויכולים לספק הקלה לקטנה שלך.

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה ועם זאת יעילה לשיעול של תינוק ולזיל ריר.ניתן לעשות זאת על ידי מילוי קערה במים חמים והוספת כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או לבנדר.הניחו מגבת מעל ראשו של תינוקכם ואת הקערה ואפשרו להם לשאוף את הקיטור למשך כחמש דקות.זה עוזר לשחרר ריר ולהפחית דלקת בדרכי הנשימה.

2.דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה פופולרית לשיעול וגרונות כואבות.לתינוקות מעל שנה, מערבבים כפית דבש אחת עם כמה טיפות מיץ לימון ותנו אותו לתינוקכם לפני השינה.זה עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית את השיעול.

3.טיפות האף מלוחים

טיפות האף מלח הן תרופה יעילה לשיעול של תינוק וזילתי ריר.ניתן לעשות זאת על ידי ערבוב כפית מלח אחת בכוס מים פושרים ושימוש בטפטפת לניהול הפיתרון לאף התינוק.זה עוזר לשחרר ריר ולהפחית דלקת בדרכי הנשימה.

4.תה צמחים

תה צמחים הם דרך נהדרת להרגיע ולרפא את התינוק שלך.מערבבים כפית אחת של קמומיל מיובש או מזור לימון בכוס מים חמים ומאפשרים לו לתלול כעשר דקות.מסננים את התה ותנו לתינוק שלכם לשתות אותו לאט.זה עוזר להפחית את השיעול ולהרגיע את הגרון.

מסקנה

חשוב לזכור כי תרופות אלה פשוטות ויעילות, אך אין להשתמש בהן כתחליף לייעוץ רפואי.אם הסימפטומים של התינוק שלך נמשכים, עליך להתייעץ עם הרופא שלך.עם הסעדים הנכונים, אתה יכול לעזור להרגיע ולרפא את השיעול והזילול של התינוק שלך.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות לשיעול של תינוק וזיל ריר?

כמה תרופות לשיעול של תינוק וריר ריר כוללות שאיפת קיטור, דבש ולימון, טיפות אף מלוחים ותה צמחים.

האם תרופות אלה בטוחות?

כן, תרופות אלה בטוחות ויעילות, אך אין להשתמש בהן כתחליף לייעוץ רפואי.אם הסימפטומים של התינוק שלך נמשכים, עליך להתייעץ עם הרופא שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן