דף הבית » תרופות סבתא » תולעי בטן – 2 תרופות סבתות זמינות בבית ובמיוחד
daaddcdad dddf  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaddaa ddddaa dd

תולעי בטן – 2 תרופות סבתות זמינות בבית ובמיוחד

תולעי בטן – 2 תרופות סבתות זמינות בבית
תולעי בטן יכולות לגרום למגוון בעיות עבור אנשים, כולל כאבי בטן, התכווצויות, בחילה ואנמיה.החדשות הטובות הן שיש כמה תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים שיכולות לעזור לטיפול בטפילים אלה.כאן נסתכל על שניים מהתרופות הפופולריות ביותר של תולעי הבטן שהועברו דרך דורות של משפחות.

תרופות ביתיות לתולעי בטן
ניתן לטפל בתולעי בטן בבית עם תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים.טיפולים אלה הם בדרך כלל בטוחים ויעילים ואינם דורשים מרשם.להלן שניים מהתרופות הפופולריות ביותר לטיפול בתולעי בטן:

שום

שום שימש זה מכבר כטיפול בתולעי הקיבה.עשב חזק זה מכיל תרכובות גופרית שיכולות לעזור להרוג את הטפילים.כדי להשתמש בשום לטיפול בתולעי קיבה, התחל בריסוק שן שום והרתח אותו במים למשך 10 דקות.לאחר מכן, מסננים את התערובת ושותים את הנוזל.עשה זאת פעמיים ביום למשך שבועיים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת לתולעי הקיבה.הוא מכיל חומצה לאורית, שהוכחה כיעילה בהריגת טפילים.כדי להשתמש בשמן קוקוס לטיפול בתולעי קיבה, התחל לקחת כפית אחת של שמן קוקוס שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן אורגנו לשמן הקוקוס לקבלת יתרונות נוספים.

טיפ: כדי למקסם את היעילות של טיפולים אלה, הקפידו לשתות שפע של נוזלים ולקבל הרבה מנוחה.

סיכום
תולעי בטן יכולות להוות מטרד, אך ישנם תרופות טבעיות שיכולות לעזור לטפל בהן.שמן שום ושמן קוקוס הם שניים מהתרופות הפופולריות ביותר ששימשו במשך מאות שנים.על ידי ביצוע ההוראות המפורטות לעיל, אתה יכול להשתמש בתרופות אלה כדי לטפל בבטחה וביעילות את תולעי הבטן שלך.

סבתא לתולעי קיבה

תולעי בטן הן טפילים העלולים לגרום לבעיות עיכול קשות ואי נוחות.אמנם ישנן מספר תרופות ללא מרשם לטיפול בתולעי קיבה, אך אנשים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות.להלן שתי תרופות סבתות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על הסימפטומים הקשורים לתולעי קיבה:

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית בשימוש נרחב לתולעי בטן.ההערכה היא כי החומציות של החומץ עוזרת להרוג את התולעים ולמנוע מהם להכפיל.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בתולעי קיבה, מערבבים 2 כפות מהחומץ עם כוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים ביום במשך מספר ימים עד שתסמינים משתפרים.

שום

שום הוא תרופה פופולרית נוספת לתולעי בטן.שום מכיל תרכובות המכילות גופרית שלפי ההערכה מסייעות להרוג את התולעים ולהפחית את הסימפטומים הקשורים לזיהום.כדי להשתמש בשום לטיפול בתולעי קיבה, ללעוס שתיים או שלוש שיני שום גולמיות בכל יום.לחלופין, אתה יכול גם למזג שום לעיסה ולהחיל אותו ישירות על העור סביב אזור הבטן.

שתי הסעדים הללו בטוחים ויעילים כאשר משתמשים בהם כמתווכח.עם זאת, אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לרופא לאבחון וטיפול נאותים.

שאלות נפוצות

האם סעודות סבתות בטוחות?

כן, תרופות סבתות הן בדרך כלל בטוחות כאשר משתמשים בהן כמתווה.עם זאת, אם יש לך ספקות, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות טבעיות כלשהן.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות סבתות לתולעי בטן?

חשוב לעקוב אחר ההוראות של כל תרופה בעת שימוש בתרופות סבתות לתולעי בטן.באופן כללי, יש לקחת חומץ תפוחים פעמיים ביום למשך מספר ימים, ואילו יש לצרוך או ליישם שום ישירות על העור בכל יום.

לסיכום, תולעי קיבה יכולות לגרום לבעיות עיכול קשות ואי נוחות.אמנם קיימות מספר תרופות ללא מרשם לטיפול בתולעי קיבה, אך אנשים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות.שניים מהפופו הכי הרבהתרופות סבתות של LAR לתולעי הקיבה כוללות חומץ תפוחים ושום.שתי הסעדים הללו בטוחים ויעילים כאשר משתמשים בהם כמתווכח.עם זאת, אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לרופא לאבחון וטיפול נאותים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן