דף הבית » תרופות סבתא » תולעים בבטן בהריון – 23 תרופות סבתות טבעיות וזולות
daaddcdaddd ddddf dddadddf  daadaddaddaa daddaaddaa dddad

תולעים בבטן בהריון – 23 תרופות סבתות טבעיות וזולות

הריון הוא זמן של שמחה ואושר, אך זה יכול להיות גם זמן של לחץ ואי נוחות.אחד הנוחות השכיחות ביותר במהלך ההיריון הוא תולעי קיבה, מה שעלול לגרום למגוון תסמינים, החל מבעלות ועד נפיחות בבטן.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים טבעיים ובמחיר סביר שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים ולהיפטר מהתולעים.

מה גורם לתולעים בבטן בהריון?

תולעים בבטן בהריון נגרמות על ידי תולעת הסיכה הנשית, או Enterobius vermicularis.תולעת הסיכה היא תולעת קטנה, לבנה, דמוית חוט שנמצאת במעיים של בני אדם.במהלך ההיריון ניתן להעביר את תולעת הסיכה הנשית מאם לתינוק דרך מזון, מים או מגע עם חפצים מזוהמים.

תסמינים של תולעים בבטן בהריון

הסימפטום השכיח ביותר של תולעים בבטן בהריון הוא גירוד סביב פי הטבעת.תסמינים אחרים עשויים לכלול בחילות, כאבי בטן ונפיחות.חשוב לציין כי לא כל הנשים חוות תסמינים אלה, וחלקן עשויות שלא לחוות כלל.

טיפולים טבעיים לתולעים בבטן בהריון

ישנם מספר טיפולים טבעיים ובמחיר סביר לתולעים בבטן בהריון.קל לעקוב אחר טיפולים אלה ועלול לספק הקלה מהתסמינים.להלן כמה מהטיפולים הטבעיים הפופולריים ביותר:

  • שום: שום הוא חומר אנטיבקטריאלי טבעי ואנטי -פטרייתי.נטילת תוסף שום יכול לעזור להרוג את התולעים ולהפחית את הגירוד.
  • שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי ונוגד פטרייתי.ניתן להשתמש בו כדי להרגיע את הגירוד ולהפחתת הדלקת.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להרוג את התולעים.
  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות הקשורה לתולעים בבטן בהריון.
  • כורכום: כורכום הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להרוג את התולעים.
  • זרעי דלעת: זרעי דלעת הם מקור טבעי לחומצות שומן חיוניות ויכולות לעזור להפחית דלקת.
  • תה שום: תה שום הוא אנטיבקטריאלי טבעי ויכול לעזור להפחית את הגירוד הקשור לתולעים בבטן בהריון.

טיפולים טבעיים אלה יכולים לעזור לספק הקלה מהתסמינים הקשורים לתולעים בבטן בהריון.עם זאת, חשוב לציין כי טיפולים אלה אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי.אם אתה חווה אחד מהתסמינים הקשורים לתולעים בבטן בהריון, חשוב לדבר עם הרופא שלך מייד.

טיפ

טיפ: חשוב גם לתרגל היגיינה טובה כדי למנוע התפשטות של תולעים.שטפו את הידיים לעתים קרובות, במיוחד לאחר השימוש בשירותים או החלפת חיתולים.הימנע משיתוף כלים, מגבות ובגדים עם אחרים, ושמור על ציפורניים קצרות ונקייה.

תרופות לתולעים בבטן בהריון

נשים בהריון נמצאות בסיכון במיוחד להתכווצות תולעים בגלל מערכות החיסון המוחלשות שלהן.בנוסף לטיפולים הרפואיים הקיימים, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור בטיפול ולמנוע התפשטות תולעים.התרופות העתיקות הללו, המכונות “תרופות של סבתא”, הועברו לאורך דורות ויכולות להיות יעילות בטיפול בתסמיני התולעים בבטן בהריון.להלן 23 מהתרופות הללו:

1.שום

לשום תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטיביוטיקה שיכולות לעזור להילחם בתולעים.ניתן לאכול אותו גולמי, מבושל או ליטול בצורה קפסולה.על פי ההערכה, לשום יש טעם מרה שתולעים לא אוהבות, מה שמסייע להדוף אותם ולמנוע התפשטות.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים כתוצאה מתולעים.ניתן לקחת אותו כתה, בצורת קפסולה, או לאכול גולמי או מבושל.

3.כורכום

כורכום הוא נוגד חמצון חזק ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הנגרמים כתוצאה מתולעים.ניתן לקחת אותו כתה, בצורת קפסולה, או לאכול גולמי או מבושל.

4וחומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להילחם בתריסות תולעים.זה יכול להילקח כתה, בצורת קפסולה, או לערבב במים ולנצל כטוניק.

5.Neem

נם היא רפואה הודית מסורתית ששימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל תולעים.זה יכול להילקח כתה, בצורת קפסולה, או ליישם בצורה אקטואלית בצורה של משחה.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להילחם בתמציות תולעים.ניתן ליטול אותו באופן פנימי כתוסף, או ליישם אותו בצורה אקטואלית בצורה של משחה או שמן.

7.זרעי דלעת

זרעי דלעת הם נוגד פטרייתי טבעי ויכולים לעזור להילחם בתפוגות תולעים.ניתן לאכול אותם גולמיים, מבושלים או לקחת אותם בצורה כמוסה.

8.ציפורן

ציפורן הן נוגד פטרייתי טבעי ויכולות לעזור להילחם בתמציות תולעים.ניתן לאכול אותם גולמיים, מבושלים או לקחת אותם בצורה כמוסה.

9.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם נוגד פטרייתי טבעי ויכולים לעזור להילחם בתריסות תולעים.ניתן לאכול אותם גולמיים, מבושלים או לקחת אותם בצורה כמוסה.

10.טימין

טימין הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להילחם בתריסות תולעים.זה יכול להילקח כתה, בצורת קפסולה, או ליישם בצורה אקטואלית בצורה של משחה.

11.תמצית עלה זית

תמצית עלים זית היא נוגד פטרייתי טבעי ויכולה לעזור להילחם בתפוגות תולעים.זה יכול להילקח כתה, בצורת קפסולה, או ליישם בצורה אקטואלית בצורה של משחה.

12.Wormwood

Wormwood הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להילחם בתריסות תולעים.זה יכול להילקח כתה, בצורת קפסולה, או ליישם בצורה אקטואלית בצורה של משחה.

13.חולי אגוז שחור

גופי אגוז שחורים הם נוגד פטרייתי טבעי ויכולים לעזור להילחם בתריסות תולעים.ניתן לאכול אותם גולמיים, מבושלים או לקחת אותם בצורה כמוסה.

14.Goldenseal

Goldenseal הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להילחם בתמציות תולעים.זה יכול להילקח כתה, בצורת קפסולה, או ליישם בצורה אקטואלית בצורה של משחה.

15.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להילחם בתפוגות תולעים.זה יכול להילקח כתה, בצורה כמוסה, או להחיל בצורה אקטואלית בצורה של שמן.

16.אלוורה

אלוורה היא נוגד פטרייה טבעי ויכולה לעזור להילחם בתמציות תולעים.זה יכול להילקח כתה, בצורת קפסולה, או ליישם בצורה אקטואלית בצורה של ג’ל או משחה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן