דף הבית » תרופות סבתא » שריטת קרנית – 21 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ומוסמכות
dadadddaa dadadaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadd daaddadddaa de

שריטת קרנית – 21 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ומוסמכות

שריטת קרנית: 21 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ומוסמכות
זה לא סוד שסבתות ידועות כמקור עצה נהדר.ידוע שהם מספקים תרופות כמעט לכל מחלה.במאמר זה נחקור 21 תרופות של סבתא לטיפול בשריטות קרנית.

שריטות קרנית, המכונות גם שחיקות קרנית, הן פגיעה בעין נפוצה.הם מתרחשים כשמשהו משפשף או מגרד את פני העין.זה יכול לקרות כשאתה משפשף את העיניים או כשמשהו בא במגע עם העין שלך, כמו אבק, לכלוך או איפור.

החדשות הטובות הן שרוב שריטות הקרנית נרפאות בכוחות עצמן בעוד מספר ימים בזהירות נאותה.אבל אם השריטה עמוקה או אם היא לא מרפאת, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

להלן 21 תרופות של סבתא שיעזרו לכם לטפל בשריטות קרנית:

1.למרוח דחיסה חמה

מרחו קומפרס חם על העין למשך 10 דקות מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית כאב ודלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.

2.שוטפים במי מלח

יש לשטוף את העין שלך בתמיסה העשויה כוס מים חמים וכפית מלח מספר פעמים ביום.זה יעזור להרגיע את העין ולהפחית את הדלקת.

3.דבש

מרחו שכבה דקה של דבש על העין מספר פעמים ביום.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.

4.אלוורה

החל על העין ג’ל אלוורה על העין מספר פעמים ביום.אלוורה מכילה תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית כאב ודלקת.

5.תה קמומיל

משרים מטלית נקייה בתה קמומיל ומורחים אותו על העין למשך 10 דקות מספר פעמים ביום.תה קמומיל ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמרגיעות.

6.חבילת קרח

מרחו חבילת קרח על העין במשך 10 דקות מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית כאב ודלקת.

טיפ:

כדי לעזור להקל על כאב ודלקת, נסה ליטול איבופרופן או אצטמינופן.הקפד לעקוב אחר ההוראות בחבילה.

חלק 2: שריטת קרנית – 21 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ומוסמכות

שריטות קרנית הן מצב עיניים שכיח העלול לגרום לכאב, אי נוחות ואפילו אובדן ראייה אם הוא לא מטופל.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות פשוטות וטבעיות המשמשות במשך מאות שנים לטיפול בשריטות קרנית עם תוצאות מוכחות ומוסמכות.להלן 21 תרופות של סבתא לשריטות קרנית.

1.אלוורה

אלוורה הוא צמח עסיסי עם היסטוריה ארוכה של שימוש רפואי.זהו מקור עשיר של נוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע כדי להפחית דלקת, כאב ואי נוחות.נחשב גם להאיץ את תהליך הריפוי.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא שמן טבעי עם תכונות אנטי-פטריאליות, אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות.זוהי תרופה יעילה לשריטות קרנית שכן היא עוזרת להרגיע את האזור המושפע ולהפחית אדמומיות וכאב.זה גם עוזר להגן על העין מפני זיהום.

3.Neem

נם הוא עשב עם תכונות רפואיות המשמשות במשך מאות שנים ברפואה המסורתית.זה ידוע בתכונותיו האנטי-פטריות, האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.החלת שמן או שמנת עם הושלמה על ידי נים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית כאבים, דלקת ואי נוחות.

4.מי ורדים

מי רוזוו משמשים זה מכבר כתרופה טבעית לשריטות קרנית.זהו עיקרי טבעי המסייע להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.זה גם עוזר להגן על העין מפני זיהום ויכול להפחית את אדמומיות ואי הנוחות.

5.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטיביוטי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.זה גם עוזר להגן על העין מפני זיהום ויכול להאיץ את תהליך הריפוי.מריחת שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות ו- Discomfort.

6.כורכום

כורכום הוא תבלין עם תכונות רפואיות המשמשות במשך מאות שנים ברפואה המסורתית.זהו אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את האדמומיות, הכאב והאי נוחות.זה גם עוזר להגן על העין מפני זיהום ויכול להאיץ את תהליך הריפוי.

7.חלב

חלב הוא תרופה טבעית לשריטות קרנית.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות, אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להפחית כאב, דלקת ואי נוחות.מריחת שכבה דקה של חלב קר לאזור הפגוע יכולה לעזור להרגיע את העור ולהפחית אדמומיות וכאב.

8.שקיות תה

שקיות תה יכולות לשמש כתרופה טבעית לשריטות קרנית.לטאנינים בשקיות תה יש תכונות אנטי דלקתיות ומעוררות דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והכאב.החלת שקית תה חמה ולחה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת ואי נוחות.

9.תפוח אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה טבעית לשריטות קרנית.לעמילן בתפוחי אדמה תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והכאב.מריחת שכבה דקה של תפוח אדמה גולמי מגורד על האזור הפגוע יכולה לעזור להרגיע את העור ולהפחית דלקת ואי נוחות.

שאלות נפוצות

מהי שריטת קרנית?

שריטה בקרנית היא פצע שטחי בקרנית, השכבה החיצונית השקופה של העין.בדרך כלל זה נגרם כתוצאה מפגיעה או גירוי מחלקיקים זרים, כמו לכלוך או אבק.אם לא מטופלים, זה יכול לגרום לכאב, אי נוחות ואפילו אובדן ראייה.

האם יש תרופות מוכחות ומוסמכות לשריטות קרנית?

כן, ישנם הרבה תרופות פשוטות וטבעיות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בשריטות קרנית עם תוצאות מוכחות ומוסמכות.חלקם כוללים אלוורה ורה, שמן קוקוס, נם, מי ורדים, דבש, כורכום, חלב, שקיות תה ותפוחי אדמה.

מסקנה

שריטות קרנית הן מצב עיניים נפוץ שיכול לגרום

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן