דף הבית » תרופות סבתא » שפשוף במפשעה – 7 הסעדים של סבתא שעליך לדעת ולהירגע
dadadadda ddedadadad  ddadadddd dadc daddaad dadadcdda dcdda

שפשוף במפשעה – 7 הסעדים של סבתא שעליך לדעת ולהירגע

איך להרגיע ולהרגיע את המפשעה משפשפת עם הסעדים של סבתא

כולנו חווינו שפשוף במפשעות בשלב מסוים בחיינו, וזה יכול להיות חוויה לא נוחה ומביכה.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים של סבתא שיכולים לעזור להרגיע ולהרגיע את האזור.במאמר זה נסתכל על שבעה מהתרופות הללו כך שתוכלו למצוא את הנכון עבורכם.

1.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה עדינה ויעילה לשפשוף במפשעות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את אדמומם וגירוי האזור.לשימוש, פשוט תלול שקית תה של קמומיל במים חמים למשך חמש דקות ואז מסננים.אפשר לתה להתקרר ואז להשתמש בכדור כותנה כדי למרוח אותו על האזור הפגוע.

2.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית הידועה בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות.זה יכול לעזור להפחית את הגירוי והאודם הקשורים לשפשוף במפשעות.לשימוש, פשוט החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

טיפ ייחודי

לקבלת יתרונות מרגיעים ומרגיעים במיוחד, תוכלו להקפיא את ג’ל אלוורה במגש קוביית קרח.החל את הקוביות הקפואות על האזור המושפע למשך מספר דקות בכל פעם.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את העור המעצבן הנגרם כתוצאה משפשוף במפשעות.לשימוש, פשוט החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע פעמיים עד שלוש ביום.

4.אמבט שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל היא דרך נהדרת להרגיע ולהרגיע את העור המגורה הנגרם כתוצאה משפשוף במפשעות.לשימוש, פשוט הוסיפו כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספיגה במשך חמש עשרה עד עשרים דקות.

5.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את אדמומם וגירוי האזור.לשימוש, פשוט להשרות כדור כותנה בלוז המכשפה והחל אותו על האזור המושפע.

6.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים להרגעת עור מרוגז.לשימוש, פשוט מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים חלק אחד והחל אותו על האזור הנגוע פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

7.ג’לי נפט

ג’לי נפט הוא חומר סיכה טבעי שיכול לעזור להרגיע ולהגן על העור מפני גירוי נוסף.לשימוש, פשוט החל שכבה דקה של ג’לי נפט על האזור המושפע פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

שבע הסעדים של שבע סבתא יכולים לעזור להרגיע ולהרגיע את הגירוי והאי הנוחות הנגרמים כתוצאה משפשוף במפשעה.זכור להתייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו מכיוון שהם עשויים שלא להתאים לכולם.

תרופות של סבתא אחרת לשפשוף במפשעה

בנוסף לשבע הסעדים המפורטים לעיל, ישנם תרופות רבות אחרות שהועברו מדור לדור כדרך לעזור להקל על אי הנוחות והכאב הקשורים לשפשוף במפשעה.חלק מהתרופות הללו כוללות: החלת דחיסה חמה על האזור הפגוע, שימוש בשמנים אתרים כמו לבנדר או רוזמרין, ולקחת אמבטיה חמה או מקלחת כדי להרפות את השרירים.

1.קומפרס חם

ניתן ליישם קומפרס חם על האזור כדי לעזור להפחית נפיחות ודלקת.אתה יכול להכין קומפרס חם על ידי השריית מטלית במים חמים ומריחתו ישירות על האזור הפגוע.חשוב לוודא שהבד אינו חם מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי או לשריפה נוסף.בנוסף, חשוב לשמור על הדחיסה במקום לפחות 10 דקות לפני הסרתו.

2.שמנים אתרים

ניתן להשתמש ב

שמנים אתרים כמו לבנדר ורוזמרין כדי לעזור להרגיע את האזור ולהפחתת כאב ודלקת.ניתן להשתמש בשמנים אתרים באופן אקטואלי על ידי הוספת כמה טיפות לשמן נשא כמו שמן שקדים או שמן קוקוס ועיסויו לאזור הפגוע.לחלופין, ניתן לפזר שמנים אתרים באוויר או להוסיף לאמבט או מקלחת חמה.חשוב להיות מודע לרגישות העור הפוטנציאלית כאשר USIשמנים אתרים.

3.אמבטיה או מקלחת חמה

לקיחת אמבטיה או מקלחת חמה יכולה לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב והדלקת.הוספת שמנים אתרים כמו לבנדר או אקליפטוס יכולה לעזור עוד יותר להרגיע את האזור המושפע.חשוב לשמור על המים בטמפרטורה נוחה ולא חמים מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי נוסף או לשרוף.

שאלות נפוצות

  • מה אני יכול לעשות כדי להקל על השפשוף במפשעה?
    ישנם תרופות רבות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות והכאב הקשורים לשפשוף במפשעה.תרופות אלה כוללות החלת דחיסה חמה על האזור הפגוע, שימוש בשמנים אתרים כמו לבנדר או רוזמרין, ולקחת אמבטיה חמה או מקלחת כדי להרפות את השרירים.
  • באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?
    תדירות הסעדים הללו תהיה תלויה בחומרת השפשוף במפשעה.חשוב להתייעץ עם איש מקצוע רפואי אם הכאב נמשך מכיוון שזה עשוי להיות סימן למצב בסיסי חמור יותר.

שפשוף במפשעה הוא בעיה שכיחה שיכולה להיות לא נוחה ולא נוחה.אמנם אין פיתרון אחד בגודל אחד, אך שבע הסעדים של סבתא המוזכרים במאמר זה מציעים הקלה מסוימת מאי הנוחות והכאב הקשורים למצב זה.בנוסף, ישנם תרופות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להרגיע את האזור המושפע.חשוב להתייעץ עם איש מקצוע רפואי אם הכאב נמשך ותמיד יש לזכור את רגישות העור הפוטנציאלית בעת שימוש בשמנים אתרים.

למידע נוסף על שפשוף במפשעה – 7 תרופות של סבתא שעליך לדעת ולהירגע, אנא לחץכאן .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן