דף הבית » תרופות סבתא » שן חוכמה – 8 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ומומלצים על ידי מומחים
dadf dddbded  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc ddaddc dde

שן חוכמה – 8 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ומומלצים על ידי מומחים

כיצד לטפל בכאבי שיני בינה עם הסעדים של סבתא

אם אתה סובל מכאב של שן חוכמה מתפרצת, אתה לא לבד.שיני בינה הן השיניים האחרונות שמתפרצות בפה.בדרך כלל הם מתחילים להיכנס בשנות העשרה המאוחרות או בבגרות המוקדמת.אמנם שיני בינה יכולות להיות מועילות, אך הן יכולות גם לגרום לאי נוחות רבה, במיוחד אם הן מושפעות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ישנות חכמות שיכולות לעזור להקל על הכאב הקשור לשיני בינה.

להלן כמה תרופות של סבתא שנבדקה בזמן לטיפול בכאבי שיניים בינה שהומלצו על ידי מומחים:

H2 – שטיפת מי מלח

ניתן להשתמש בשטיפות מי מלח להפחתת דלקת ולעזור להרגיע את הפה הכואב.כדי לגרום לשטיפה של מי מלח, מערבבים חצי כפית מלח עם כוס מים חמים ושוטפים אותם בפה.לירוק אותו ולחזור על התהליך כמה פעמים.שטיפת מי המלח יכולה גם לעזור לשמור על האזור סביב שן החוכמה נקייה ולהסיר כל פסולת שעשויה להיות באזור.

H2 – חבילות קרח

החלת חבילת קרח על החלק החיצוני של הלחי יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהרדים את האזור.עטפו את חבילת הקרח בבד דק לפני שמריחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות, ואז קחו הפסקה למשך 10 דקות לפני שתמשיכו מחדש את חבילת הקרח.

H3 – תרופות צמחיות

ניתן להשתמש בתרופות צמחיות גם כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את האזור סביב שן החוכמה.להלן כמה תרופות צמחיות המומלצות על ידי מומחים:

• קמומיל – תלול כפית קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות, מסננים ושותים.

• מנטה – תלול כפית מנטה בכוס מים חמים למשך 10 דקות, מסננים ושותים.

• כורכום – מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים לייצור משחה ולהחיל אותה על האזור הפגוע.

• Echinacea – תלול כפית של Echinacea בכוס מים חמים למשך 10 דקות, מסננים ושותים.

• קלנדולה – תלול כפית קלנדולה בכוס מים חמים למשך 10 דקות, מסננים ושותים.

טיפ ייחודי: להקלה נוספת, שלב כמה מהתרופות הצמחייות הללו ל”תה “ושתה אותו מספר פעמים ביום.

הסעדים של סבתא נבדקת בזמן יכולים להיות דרך נהדרת לעזור להקל על הכאב הקשור לשיני בינה.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא השיניים שלך לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו.רופא השיניים שלך יכול לעזור לך לקבוע את תוכנית הטיפול הטובה ביותר למצבך הספציפי.

מהן שיני בינה?

שיני בינה הן ארבע הטוחנות השלישיות שנמצאות בפינות האחוריות של הפה.בדרך כלל הם מופיעים בין הגילאים 17-21. יש אנשים שלא מקבלים שיני בינה, בעוד שאחרים מקבלים את כל הארבעה.שיני חוכמה יכולות להיות מושפעות, כלומר הן תקועות ברקמת הלסת והמסטיק, ויכולות לגרום לכאב ולתסמינים לא נוחים אחרים.

8 הסעדים של סבתא לטיפול יעיל בשיניים חוכמה

אנשים רבים משתמשים בתרופות מסורתיות לכאבי שיניים בינה, כמו אלה שהועברו לאורך דורות.להלן 8 תרופות של סבתא שהוכחו כיעילות בטיפול בכאבי שיניים בינה:

1.מי מלח

מי מלח יכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי לשטוף מי מלח, מערבבים 1 כפית מלח לכוס מים חמים.לשטוף את הפיתרון סביב הפה למשך מספר דקות, ואז לירוק אותו.

2.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא חיטוי טבעי והרדמה שיכול לספק הקלה מכאבי שיניים בינה.כדי להשתמש בשמן ציפורן, הניחו כמה טיפות על כדור כותנה או גזה ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.

3.שקיות תה

שקיות תה יכולות לספק הקלה מכאבי שיניים בחוכמה.כדי להשתמש בהם, תלול שקית תה במים חמים למשך מספר דקות.לאחר קריר מספיק לגעת, הניחו את שקית התה ישירות על האזור הפגוע.

4.בצל

לבצל יש תכונות טבעיות אנטיספטיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בצל, חתוך פרוסה והניח אותו ישירות על האזור הפגוע.

5.שום

לשום יש natuתכונות חיטוי ומשכך כאבים של RAL שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בשום, לרסק כמה שיני שיפורן ולערבב עם מעט שמן זית.החל את התערובת ישירות על האזור המושפע.

6.מנטה

למנטה יש תכונות טבעיות אנטיספטיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש במנטה, תלולים כמה עלים במים חמים למשך מספר דקות.לאחר קריר מספיק לגעת, הניחו את שקית התה ישירות על האזור הפגוע.

7.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות טבעיות של חיטוי ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים 1 כף ממנו לכוס מים חמים.לשטוף את הפיתרון סביב הפה למשך מספר דקות, ואז לירוק אותו.

8.עלי גויאבה

לעלי גויאבה יש תכונות טבעיות של חיטוי ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בעלים של גויאבה, לרסק כמה עלים ולהחיל את העיסה ישירות על האזור הנגוע.

סעדים אלה אינם מומלצים רק על ידי מומחים, אלא שימשו במשך מאות שנים כדי לספק הקלה מכאבי שיניים בינה.למרות שהם עשויים להיות לא תחליף לטיפול רפואי, הם יכולים לספק הקלה זמנית עד שתוכל לראות את רופא השיניים שלך.

שאלות נפוצות

מה אני יכול לעשות כדי למנוע כאבי שיניים בחוכמה?

הדרך הטובה ביותר למנוע כאבי שיניים בחוכמה היא לתרגל היגיינת פה טובה.זה כולל צחצוח וחוט דנטלי שיניים פעמיים ביום וביקור של רופא השיניים שלך לבדיקות וניקוי קבוע.בנוסף, עליכם להימנע מאכילת אוכל קשיח או פריך שיכולים לעצבן את החניכיים.

מסקנה

כאבי שיניים בחוכמה יכולים להיות לא נוחים וקשים לחיות איתם.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות מסורתיות שהוכחו כיעילות במתן הקלה.משטיפות מי מלח ועד עלי גויאבה, תרופות אלה יכולות לספק הקלה זמנית עד שתוכל לראות את רופא השיניים שלך.עם זאת, חשוב לתרגל היגיינת דרך הפה טובה ולבקר אצל רופא השיניים שלך באופן קבוע כדי לשמור על בריאות הפה שלך ולמנוע בעיות עתידיות. wikipedia.org הגדרה על שן חוכמה – 8 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ומומלץ על ידי מומחים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן