דף הבית » תרופות סבתא » שיער מבריק – 23 תרופות של סבתא לטיפול יעיל וחשוב
daddada deddadda  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc ddaddc

שיער מבריק – 23 תרופות של סבתא לטיפול יעיל וחשוב

שיער בריא ומבריק – 23 התרופות של סבתא לטיפול יעיל

כולם רוצים שיער בריא ומבריק.עם זאת, מציאת שיטה שעובדת עבורך יכולה להיות אתגר.מקצוות מפוצלים ליובש, מספר גורמים יכולים לתרום למנעולים חסרי דעות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמיתיות שדורות של סבתות נהגו לשמור על שיערן נראה יפה.להלן 23 תרופות של סבתא לשיער בריא ומבריק.

ביצים

ביצים הן מקור מצוין לחלבון ויכולות לעבוד פלאים על השיער שלך.פעם בשבוע, החל תערובת של ביצה אחת וכפית שמן זית לקרקפת ועבד אותה דרך שיערך משורש לקצה.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים קרירים ושמפו כרגיל.

זרעי חילבה

זרעי חילבה ארוזים בחומרים מזינים שיכולים לעזור להזין את קרקפתכם ולקדם צמיחת שיער בריאה.משרים קומץ זרעי חילבה לילה במים.למחרת בבוקר, טוחנים את הזרעים לעיסה ומורחים אותה על הקרקפת והשיער שלכם.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

טיפ:

לקבלת הזנה נוספת, הוסיפו כף שמן זית אחת לפני שמריחים אותה על הקרקפת והשיער שלכם.

שמן קוקוס

שמן קוקוס עשיר בחומצות שומן ונוגדי חמצון, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת להזנת הקרקפת ולקידום צמיחת השיער.לחמם כמות קטנה של שמן קוקוס בידיים ועסה אותו לקרקפת שלך.השאר אותו על לילה ושמפו כרגיל למחרת בבוקר.

אלוורה

אלוורה היא מרכך טבעי שיכול לעזור לרכך את השיער ולהפחית את הקצב.לעסות כמות נדיבה של ג’ל אלוורה לקרקפת שלך, ואז עבד אותו דרך השיער שלך משורש לקצה.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים קרירים ושמפו כרגיל.

מיץ לימון

מיץ לימון עשיר בוויטמין C וחומצת לימון, מה שהופך אותו לתרופה טבעית יעילה לשיער עמום.סוחטים את המיץ של לימון אחד לכוס מים חמים ומערבבים אותו יחד.מרחו את התערובת על הקרקפת והשיער שלכם, והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים קרירים ושמפו כרגיל.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים עוזר לאזן את ה- pH של הקרקפת והשיער שלך, ויכול לעזור להיפטר מקשקשים.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ומרחים אותה על הקרקפת והשיער שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים קרירים ושמפו כרגיל.

דבש

דבש הוא חומר אנטיבקטריאלי ונוגד פטרייתי, מה שהופך אותו לתרופה טבעית יעילה עבור קשקשים.מערבבים כף דבש אחת עם כף אחת של שמן זית ומורחים אותו על הקרקפת והשיער שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים קרירים ושמפו כרגיל.

אבוקדו

אבוקדו עשיר בוויטמינים ובמינרלים שיכולים לעזור להזין את קרקפתך ולקדם צמיחת שיער בריאה.מועכים אבוקדו אחד בשל על משחה ואז החל אותו על הקרקפת והשיער שלך.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים ושמפו כרגיל.

יוגורט

יוגורט הוא חומר לחות טבעי שיכול לעזור לשמור על שיערך רך ומשיי.מערבבים כוס אחת של יוגורט רגיל עם כף דבש אחת וכף אחת של חומץ סיידר תפוחים.החל את התערובת על הקרקפת והשיער שלך, והשאיר אותה דולקת למשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים ושמפו כרגיל.

בננה

בננות עשירות באשלגן וויטמין B, שיכולות לעזור להזין את קרקפתך ולקדם צמיחת שיער בריאה.מועכים בננה בשלה אחת למשחה ואז מרחי אותה על הקרקפת והשיער שלך.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים ושמפו כרגיל.

שמן זית

שמן זית עשיר בחומצות שומן ונוגדי חמצון, מה שהופך אותו לתרופה טבעית יעילה לשיער יבש ושביר.לעסות כמות נדיבה של שמן זית לקרקפת שלך, ואז עבד אותו דרך השיער שלך משורש לקצה.השאר אותו על לילה ושמפו כרגיל למחרת בבוקר.

שמן קיק

שמן קיק הוא חומר טבעי טבעי, מה שהופך אותו לשכבה יעילהy לשיער יבש ופגום.מחממים כמות קטנה של שמן קיק בידיים ועיסו אותו ל

היתרונות של השימוש בתרופות של סבתא לשיער מבריק

התרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לשיפור בריאות השיער.סעדים אלה הם טבעיים, יעילים, לא יקרים וקלים למצוא.ניתן להשתמש בהם לטיפול במגוון בעיות שיער, כולל יובש, קצוות מפוצלים, קשקשים וקריז.השימוש בתרופות אלה יכול לעזור לקדם שיער מבריק ובריא.

אחד היתרונות העיקריים בשימוש בתרופות של סבתא לטיפול בשיער הוא שהם טבעיים.תרופות טבעיות נוטות פחות לגרום לתופעות לוואי או לתגובות אלרגיות, מה שהופך אותם לאופציה בטוחה ויעילה לטיפול בבעיות שיער.חלק מהמרכיבים הטבעיים המשמשים בסעדים אלה כוללים שמנים, עשבי תיבול ומרכיבים אחרים על בסיס צמחים.מרכיבים אלה יכולים לעזור להזין ולהגן על השיער מפני נזק.

יתרון נוסף בשימוש בסעדים של סבתא הוא שהם לא יקרים.ניתן למצוא רבים מהמרכיבים המשמשים בתרופות אלה במזווה או בגינה של המטבח שלכם.זה מקל על יצירת טיפולים משלך בבית מבלי לבזבז הרבה כסף.בנוסף, ניתן להשתמש בטיפולים אלה בשילוב עם טיפולים אחרים, כמו שמפו, מזגנים ומוצרי סטיילינג, כדי ליצור שגרת טיפוח שיער מקיפה.

23 הסעדים של סבתא לשיער מבריק

1.מסכת שיער חלמון ודבש

מערבבים חלמון ביצה אחת עם כף דבש אחת ועסה לקרקפת ולשיער.השאירו במשך 20 דקות ושטפו במים קרים.מסכה זו מסייעת בשיפור מצב השיער ולקדם ברק.

2.שמן קוקוס ומיץ לימון

מערבבים כפית אחת של שמן קוקוס עם כף אחת של מיץ לימון ומעסה לקרקפת ולשיער.השאירו למשך 15 דקות ושטפו במים קרים.תערובת זו עוזרת להזין את השיער ולקדם ברק.

3.מסכת אבוקדו ובננות

מעשה אבוקדו אחד בשל ובננה בשלה אחת יחד להכנת משחה.לעסות בקרקפת ולשיער ולהשאיר 20 דקות.שוטפים במים קרים.מסכה זו עוזרת להזין את השיער ולתת לו ברק טבעי.

4.חומץ תפוחים שטיפת חומץ

מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ושימוש כשטיפה אחרונה לאחר שמפו ומיזוג.שטיפה זו מסייעת בהסרת הצטברות ממוצרי סטיילינג ולקדם ברק.

5.מסכת שיער שמן זית ודבש

מערבבים שתי כפות שמן זית עם כף דבש אחת ועיסו בקרקפת ושיער.השאירו במשך 20 דקות ושטפו במים קרים.מסכה זו עוזרת להזין את השיער ולתת לו ברק טבעי.

6.מסכת שיער שמן רוזמרין ושמן קוקוס

מערבבים שתי כפות שמן רוזמרין עם כף שמן קוקוס ועיסוי לקרקפת ולשיער.השאירו במשך 20 דקות ושטפו במים קרים.מסכה זו עוזרת להזין את השיער ולתת לו ברק טבעי.

7.מסכת שיער אלוורה ורה ומסיכת שיער דבש

מערבבים שתי כפות של ג’ל אלוורה עם כף דבש אחת ומעסה לקרקפת ולשיער.השאירו במשך 20 דקות ושטפו במים קרים.מסכה זו עוזרת להזין את השיער ולתת לו ברק טבעי.

8.מסכת שיער בננה ויוגורט

מועכים בננה בשלה אחת ומערבבים עם שתי כפות יוגורט.לעסות בקרקפת ולשיער ולהשאיר 20 דקות.שוטפים במים קרים.מסכה זו עוזרת להזין את השיער ולתת לו ברק טבעי.

9.חומץ תפוחים ושטיפת דבש שטיפת דבש

מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כף דבש אחת וכוס מים אחת.השתמש כשטיפה אחרונה לאחר שמפו ומיזוג.שטיפה זו מסייעת בהסרת הצטברות ממוצרי סטיילינג ולקדם ברק.

10.מסכת שיער שמן קוקוס ודבש

מערבבים שתי כפות שמן קוקוס עם כף דבש אחת ומעסה לקרקפת ולשיער.השאירו במשך 20 דקות ושטפו במים קרים.מסכה זו עוזרת להזין את השיער ולתת לו ברק טבעי.

11.מסכת שיער אבוקדו ושמן זית

מועכים אבוקדו אחד בשל ומערבבים עם שתי כפות שמן זית.לעסות בקרקפת ולשיער ולהשאיר 20 דקות.שוטפים במים קרים.מסכה זו עוזרת להזין את השיער ולתת לו ברק טבעי.

12.מסכת שיער שמן ודבש של חוחובה </h3

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן