דף הבית » תרופות סבתא » קצוות מפוצלים – 5 תרופות סבתות פופולריות ומוסמכות
dadadddaa dedaddadcddd  daadaddaddaa daddaaddaa daddaddcdadddaa

קצוות מפוצלים – 5 תרופות סבתות פופולריות ומוסמכות

מהם קצוות מפוצלים?

קצוות מפוצלים, הידועים גם בשם טריכופטילוזיס, הם בעיה שכיחה לאנשים עם שיער ארוך.המצב מתרחש כאשר שכבת הציפורן המגן של השיער פגומה, וכתוצאה מכך השכבה החיצונית של הגדילים המתפצלת לשני חלקים או יותר.קצוות מפוצלים יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים הכוללים שימוש יתר בכלי עיצוב חום, טיפולים כימיים וגורמים סביבתיים כמו חשיפה לשמש ולחות.הם יכולים להיות קשים לניהול ויכולים להשאיר שיער נראה יבש ומקורזל.

הסעדים של סבתא לקצוות מפוצלים

זה יכול להיות קשה לנהל קצוות מפוצלים, אך ישנם כמה תרופות מיושנות שהועברו מסבתות כדי לעזור לשמור על קצוות מפוצלים במפרץ.להלן 5 תרופות סבתות פופולריות ומוסמכות לקצוות מפוצלים:

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לקצוות מפוצלים.הוא עשיר בחומצות שומן ונוגדי חמצון המסייעים להזין את השיער ולהגן עליו מפני נזק.כדי להשתמש בשמן קוקוס לקצוות מפוצלים, עיסו כמות קטנה לקצוות השיער הלח והשאירו אותו למשך 30 דקות לפני שטיפתו.

2.שמן אבוקדו

שמן אבוקדו הוא עוד תרופה נהדרת לקצוות מפוצלים.הוא עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן המסייעות להזין ולהגן על השיער מפני נזק.לשימוש, עיסו כמות קטנה של שמן אבוקדו לקצות השיער הרטוב והשאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לקצוות מפוצלים.התכולת החומצית של החומץ מסייעת לאטום את ציפורני השיער, ומונעת נזק נוסף וקצוות מפוצלים.לשימוש, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ושפריץ על קצות השיער.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

4.אלוורה

אלוורה היא תרופה נהדרת לקצוות מפוצלים.הוא עשיר בוויטמינים ובמינרלים המסייעים להזין ולהגן על השיער מפני נזק.לשימוש, מערבבים כף של ג’ל אלוורה עם כף דבש ועסה אותו לקצוות השיער הלח.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני שטיפתו.

5.שמן זית

שמן זית הוא תרופה פופולרית לקצוות מפוצלים.הוא עשיר בוויטמינים וחומצות שומן המסייעות להזין ולהגן על השיער מפני נזק.לשימוש, עיסו כמות קטנה של שמן זית לקצות השיער הרטוב והשאירו אותו למשך 30 דקות לפני שטיפתו.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי למנוע קצוות מפוצלים המתרחשים מלכתחילה, הקפידו להשתמש בטיפול במיזוג עמוק לפחות פעמיים בחודש.זה יעזור לשמור על השיער מוזן ומוגן מפני נזק נוסף.כמו כן, הקפידו להימנע מעצבי יתר ועיבוד יתר של שיערך, מכיוון שזה יכול לגרום נזק נוסף.

קצוות מפוצלים-5 הסעדים של סבתא פופולריים ומוסמכים

קצוות מפוצלים הם אחת מבעיות השיער הנפוצות ביותר שעומדות בפני נשים.הם יכולים לגרום לשיער שלך להיראות יבש, משעמם ולא בריא.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ששימשו סבתות במשך דורות שיכולים לעזור להיפטר מקצוות מפוצלים ולהחזיר את הברק והבריאות הטבעי של שיערך.

1.חומץ תפוחים שטיפת חומץ

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות העתיקות ביותר לקצוות מפוצלים.זה עוזר לאטום קצוות מפוצלים ולמנוע מהם נזק נוסף.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים בבקבוק ריסוס.ריסוס את התערובת על הקרקפת שלך וסרק אותה דרך השיער שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים קרים.

2.מסכת שמן קוקוס ומסיכת אבוקדו

שמן קוקוס ואבוקדו עשירים בחומצות שומן ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להזין ולתקן שיער פגום.כדי להשתמש בתרופה זו, מועכים אבוקדו בשל אחד ומערבבים אותו עם שתי כפות שמן קוקוס.מרחו את התערובת על שיערך והשאירו אותה לפחות 30 דקות לפני שטיפתם במים קרים.

3.טיפול בשמן זית

שמן זית הוא תרופה נוספת ששימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בפיצולמסתיים.הוא עשיר בחומצות שומן ונוגדי חמצון שיכולים לעזור לאטום קצוות מפוצלים ולהפחית נזק נוסף.כדי להשתמש בתרופה זו, מחממים מעט שמן זית ועסה אותו לקרקפת שלך.השאר אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

4.מסכת ביצה

ביצים הן מקור עשיר לחלבון ויכולות לעזור להזין ולתקן שיער פגום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים ביצה אחת עם שתי כפות שמן זית ומורחים אותה על הקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

5.מסכת דבש ובננות

דבש ובננה עשירים שניהם בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור לחזק את השיער ולמנוע קצוות מפוצלים.כדי להשתמש בתרופה זו, מועכים בננה בשלה אחת ומערבבים אותה עם שתי כפות דבש.מרחו את התערובת על שיערך והשאירו אותה למשך 15 דקות לפני שטיפתם במים קרים.

מסקנה

קצוות מפוצלים יכולים להיות בעיה קשה לטיפול, אך ישנם כמה תרופות ששימשו סבתות במשך דורות שיכולים לעזור להפחית את הקצוות המפוצלים ולהחזיר את הברק והבריאות הטבעי של שיערך.נסה כל אחד מהתרופות לעיל ועליך להתחיל לראות שיפור במצב שיערך.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

א: עדיף להשתמש בתרופות אלה פעם בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.הקפד לעקוב אחר ההוראות לכל תרופה בזהירות ואל תשתמש באף אחד מהתרופות יותר מפעם בשבוע.

ש: מהו סוף מפוצל?

א: קצה מפוצל הוא סוף גדיל שיער שנפגע או מפוצל לשני גדילים קטנים יותר או יותר.זה נגרם כתוצאה מעיצוב חום מוגזם, טיפולים כימיים או היעדר טיפול נכון בשיער. למידע נוסף על קצוות מפוצלים כאן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן